طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ios

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ios

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ios


طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ios : امروزه راه اندازی و طراحی اپلیکیشن به عنوان یکی از راهکار های پیشرفت و گسترش کسب و کار ها شناخته شده است . در دنیای کسب و کار ها برخی از آن ها دارای پیشینه دیجیتال و برخی فاقد آن می باشند . اگر صاحب یک شرکت یا کسب و کار می باشید علاوه بر طراحی سایت ، با در دست داشتن یک اپلیکیشن می توانید نسبت به رقبای خود برتری داشته باشید و با کاربران و مشتریان تان ارتباطی نزدیک تر برقرار نمایید . از این رو اگر در زمینه ی فروشگاهی مشغول به فعالیت می باشید می بایست به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی بپردازید . در ادامه این مقاله شما کاربران عزیز را با علل ضرورت انجام این امر برای کسب و کار های فروشگاهی آشنا خواهیم نمود لذا با ما همراه باشید .


طراحی اپلیکیشن و مزایا :


همان گونه که می دانید روز به روز بر تعداد افرادی که برای امور روز مره خود از تلفن های هوشمند استفاده می نمایند افزوده می شود . به همین دلیل برای قرار گرفتن در دید این حجم بالا از کاربران بهتر است طراحی اپلیکیشن انجام دهید . با استفاده از اپلیکیشن می توانید  امکانات گوناگونی را در اختیار مشتریان و کاربران تان قرار دهید و اعتماد آن ها را جلب نمایید .


ارسال نوتیفیکیشن در طراحی اپلیکیشن :


یکی از ویژگی هایی که در طراحی اپلیکیشن از آن بهره مند خواهید شد امکان ارسال نوتیفیکیشن برای کاربران می باشد . اجازه دهید این موضوع را با شرح یک مثال برا شما کاربران عزیز توضیح دهیم . فرض کنید در کسب و کارتان قرار است یک فروش ویژه داشته باشید و اجناس تان را با تخفیف های 30 درصد عرضه نمایید در نگاه اول 2 راه برای با خبر سازی کاربران پیش روی شما خواهد بود :
1.    در طراحی سایت تان
2.    در رسانه های اجتماعی
در نخستین روش شما اطلاعیه تخفیف های خود را در وب سایت قرار خواهید داد . قطعا در این روش کاربران برای اطلاع از این موضوع می بایست حتما به وب سایت تان مراجعه نمایند از این رو بازدهی کمی در این روش خواهید داشت . در دومین روش نیز این امکان وجو دارد که کاربر شما را در این رسانه ها دنبال نکرده باشد یا در زمان پست شما آنلاین نباشد .