طراحی اپلیکیشن در کوتاه ترین زمان

طراحی اپلیکیشن در کوتاه ترین زمان

طراحی اپلیکیشن در کوتاه ترین زمان


طراحی اپلیکیشن در کوتاه ترین زمان : همان گونه که در مقالات گذشته نیز به این موضوع اشاره داشتیم با افزایش کابران دستگاه های هوشمند ، تولید و طراحی اپلیکیشن نیز بیش از پیش فراگیر شد . اگر فردی به مقوله ی طراحی اپلیکیشن علاقه ای کافی داشته باشد کار بسیار آسان و سرگرم کننده ای برای او می باشد . در مقاله ای که امروز برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم قصد داریم نرم افزار هایی که در راستای طراحی اپلیکیشن کاربرد دارند را در اختیار شما قرار دهیم .


طراحی اپلیکیشن با نرم افزار Android Studio :


این نرم افزار یکی از جدید ترین نرم افزار ها در این حوزه می باشد و به صورت کاملا رایگان از سوی شرکت بزرگ گوگل در اختیار توسعه دهندگان و طراحان اپلیکیشن قرار گرفته است . یکی از مزیت های این نرم افزار محیط کاربری آسان آن می باشد ، در واقع شما می توانید با استفاده از Drag and drop چهارچوب یک طراحی اپلیکیشن را ایجاد کنید . این نرم افزار به طور از پیش تعیین شده کد نویسی اپلیکیشن را با زبان کد نویسی جاوا انجام می دهد .


مقایسه دو نرم افزار Eclips  و Android Studio :


در مقالات گذشته با ماهیت نرم افزار  Eclips به طور کامل آشنا شدیم . حال در این بخش از مقاله ی امروز می خواهیم این دو نرم افزار محبوب و پر کاربرد را با یکدیگر مقایسه کنیم .
نرم افزار Eclips نیز همانند نرم افزار Android studio به طور رایگان عرضه می شود اما تنها نقطه ی تفاوت این دو نرم افزار در این زمینه سرعت بیشتر کامپایل این نرم افزار نسبت به اندروید استریو می باشد . از سوی دیگر از آنجایی که نرم افزار طراحی اپلیکیشن Eclips تنها برای حوزه ی طراحی و ساخت اپلیکیشن به وجود نیامده است ، ویژگی های کمتری را نسبت به نرم افزار اندروید استریو در اختیار کاربران و توسعه دهندگان قرار می دهد . نرم افزار اندروید استریو برای افراد تازه کار و مبتدی مناسب تر می باشد زیرا تمامی امکانات این نرم افزار در کنار یکدیگر قرار دارد .