طراحی اپلیکیشن ios

طراحی اپلیکیشن ios

طراحی اپلیکیشن ios


طراحی اپلیکیشن ios : امروزه اپلیکیشن های بسیاری در راستای تولید نرم افزار های سیستم عامل ios روانه بازار شده اند اما استفاده غلط از این اپلیکیشن ها موجب ایجاد مشکلات متعددی برای شما در آینده ای نه چندان دور خواهد شد . سیستم عامل ios سیستم عامل انحصای شرکت بزرگ اپل می باشد . با استقبال چشم گیر محصولات اپل در سراسر دنیا ، بسیاری از شرکت های طراحی اپلیکیشن به انجام طراحی اپلیکیشن برای این سیستم عامل روی آورده اند .


زبان برنامه نویسی سوئیفت :


زبان کد نویسی سوئیفت ، زبانی قابل درک و بسیار قوی برای سیستم عامل ios می باشد . کد نویسی در این زبان برنامه نویسی بسیار سرگرم کننده و تعاملی می باشد ، در واقع این زبان برنامه نویسی در عین مختصر بودن ، گویا نیز می باشد . کد های نوشته شده در این زبان از امنیت بالایی برخوردار بوده و موجب اجرای سریع اپلیکیشن طراحی شده می شود . لازم به ذکر است بدانید برای طراحی اپلیکیشن در زبان سوئیفت از نرم افزار xcode که فعلا تنها در سیستم عامل مک قابل اجرا می باشد ، استفاده می گردد .


آشنایی با ماهیت نرم افزار xcode :


مکانی برای توسعه بخشیدن نرم افزار ها می باشد که شامل مجموعه ای از ابزار توسعه که از سوی شرکت بزرگ اپل برای برنامه نویسان مک ، اپل واچ و ... به وجود آمده است ، می باشد .
اولین نرم افزار Xcode در سال  2003 میلادی بر اساس زبان objective c به وجود آمد و اما آخرین و به روز ترین ورژن این نرم افزار کاربردی در سال گذشته یعنی سال 2016 میلادی و مطابق با زبان سوییفت تولید شده است . این نرم افزار به صورت اختصاصی برای سیستم عامل مک تولید شده است و هنوز برای سیستم عامل ویندوز نسخه ای از آن انتشار پیدا نکرده است . نا گفته نماند برای دانلود این نرم افزار می توانید از " اپل استور"  یا " ایتونز " استفاده نمایید .

تحریر و تنظیم شده در واحد توسعه شرکت طراحی سایت نونگار

ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل و کلاسهای آموزش طراحی سایت