طراحان حرفه ای سایت

طراحان حرفه ای سایت

طراحان حرفه ای سایت


طراحان حرفه ای سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تهران امروزه در شرکت های بزرگ و مطرح در زمینه ی طراحی سایت ، طراحان حرفه ای سایت با هدف ایجاد سایت های خلاقانه و منحصر به فرد مشغول به کار و ارائه ی خدمات می باشند . جلب رضایت مشتریان در زمینه ی طراحی سایت از جمله موضوعاتی است که در اولویت خدمات و اهداف طراحان حرفه ای سایت قرار دارد . یک تیم طراحی سایت باید شناخت دقیق و درستی از نیازها و درخواست های هریک از مشتریانش داشته باشد و با برآورد هزینه میزان هزینه های دقیق را به اطلاع مشتریان برساند و در قرار داد مورد نظر درج نماید.

مسئولیت های طراحان حرفه ای سایت

مسئولیت ها در یک تیم طراحان حرفه ای سایت ممکن است برای هر شخص متفاوت باشد. همچنین از نظر بازه ی زمانی پروژه های کوچک ممکن است چند روز و یا تا چند هفته طول بکشد اما پروژه های بزرگ ممکن است چندین ماه و یا یک سال به طول بیانجامد. در واقع بزرگ بودن و گسترده گی یک پروژه معیار تعیین کننده برای بازه ی زمانی یک پروژه خواهد بود.

وظایف مختلف و غیر وابسته در طراحی سایت

مدیر پروژه : از وظایف مدیر پروژه به کار بردن مهارت ها و دانش در جهت دست یابی به اهداف تعریف شده ی پروژه می باشد. زمانبندی و مشخص کردن دقیق اهداف پروژه و تعیین منابع از جمله سایر وظایف یک مدیر پروژه ی موفق در پروژه های طراحی سایت می باشد.
مدیر طراحی : یکی دیگر از نقش ها در تیم های طراحی سایت حرفه ای مدیر طراحی می باشد ، یک مدیر طراحی می تواند از یک تا چند سال سابقه ی کار با برنامه ها و نرم افزار های مختلف طراحی سایت را در کارنامه ی کاری خود داشته باشد.
مدیر هنری : یک مدیر هنری می تواند در نهایت در پروژه ی کلی ایرادات و اشکالات ایجاد شده در زمینه ی طراحی سایت را بررسی نماید و ایرادات ایجاد شده از نظر هنری را رفع نماید . یک مدیر هنری که عموما می تواند یک گرافییست باشد می تواند با مشتریان گفت و گو کند و با انتظارات و درخواست های آنها بیشتر آشنا شود.