سه اصل مهم که پیش از شروع طراحی سایت باید بدانید

سه اصل مهم که پیش از شروع طراحی سایت باید بدانید

 سه اصل مهم که پیش از شروع طراحی سایت باید بدانید


3 اصل مهم که پیش از شروع طراحی سایت باید بدانید : اگر قصد دارید برای کسب و کارتان طراحی سایت انجام دهید بهتر است در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با 3 اصل مهم و کاربردی که پیش از شروع پروژه ی طراحی سایت می بایست بدانید ، آشنا خواهیم نمود .
پیش از آغاز به کار برای ره اندازی یک سایت اینترنتی می بایست راجع به موضوع اصلی سایت تان تفکر کنید . این موضوع به شما کمک خواهد کرد تا برای طراحی سایت پیش زمینه ای داشته باشید . هم چنین این اطمینان را به شما خواهد داد که بهترین و کاربردی ترین وب سایت در زمینه ی برطرف ساختن نیاز تان طراحی می شود .


1. هدف تان را مشخص کنید :


اولین اولیت پیش از راه اندازی یک وب سایت مشخص نمودن هدف از طراحی سایت می باشد . برای اینکه به بهترین روش ممکن به اهداف تان دست یابید می بایست بخش گسترده ای از محصولات و خدماتی که قصد دارید ارائه می دهید را بر جسته نمایید و کاربران را برای خرید از وب سایت تان متقاعد سازید .


2. اصل مهم شناخت مخاطبین طراحی سایت :


در بسیاری از موارد ، وب سایت ها پلی ارتباطی برای دست یابی کاربران به اهداف شان می باشند . در این زمینه باید واقع بین باشیم و این موضوع را بپذیریم که یک وب سایت نمی تواند تمامی کاربران را راضی نگاه داشت . سعی کنید تا حد امکان نحوه ی عملکرد و شکل ظاهری سایت تان را متناسب با نیاز ها و خواسته های مشتریان طراحی نمایید .


3. هزینه های طراحی وب سایت :


در دنیای طراحی وب سایت همیشه یک قانون طلایی وجود دارد . این قانون به این صورت است که عملکرد بیشتر مساوی با هزینه ی بیشتر می باشد . پیش از شروع پروژه ی طراحی وب سایت تان می بایست میزان هزینه ها را بسنجید و نسبت به کارایی و هدف طراحی سایت تان ، امکانات وب سایت تان را مورد بررسی قرار دهید . لازم به ذکر است بدانید هر چه بر روی طراحی وب سایت تان سرمایه گذاری بیشتری داشته باشید ، درآمد بیشتری نیز خواهید داشت .

تحریر و تنظیم شده در واحد توسعه شرکت طراحی سایت نونگار

ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل و کلاسهای آموزش طراحی سایت