سفارش طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل

سفارش طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل

سفارش طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل


سفارش طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل
طراحی سایت
با توجه به دسترسی بالای بیشتر افراد جامعه به موبایل و اینترنت فقط داشتن طراحی سایت به تنهایی برای رسیدن به موفقیت کافی نیست. سرعت بالاتری که موبایل نسبت به ابزارهای دیگر دارد پس داشتن اپلیکیشن موبایل برای دسترسی به امکانات داخلی و ارسال گزارش این ابزار را یکی از راه های سریع برای رسیدن به موفقیت حداکثری کرده است.
گاهی اوقات انجام امور خاصی فقط نیازمند به داشتن اپلیکیشن موبایل میباشد و از این طریق کار را برای کاربر راحت میکند. مثلا بعضی از اپلیکیشن ها هستند که فقط از طریق خواندن بارکد امکان پرداخت قبوض میسر میشود و دیگر اپلیکیشن هایی که روی موبایل ها نصب هستند ، و تنها همگام بودن با این سیستم ها و امکانات باعث موفقیت بیشتر شما میشود ، حال اگر شما هم قصد سبقت گرفتن از رقبای خود را دارید ، از همین امروز برای طراحی و پیاده سازی اپلیکیشن موبایل خود اقدام کنید.

انواع اپلیکیشن موبایل متناسب با سیستم عامل

هر سیستم عامل مختلف موبایل اپلیکیشن مربوط به خود را دارد، یعنی قادر نخواهید بود اپلیکیشنی را که برا سیستم امل اندروید طراحی شده باشد را روی موبایلی که سیستم عامل ios دارد نصب کنید. اپلیکیشن موبایل اندروید و یا به اختصار اپلیکیشن اندروید به به اپلیکیشنی گفته میشود که برای سیستم عامل های اندروید طراحی شده باشد. سیستم عامل اندروید را شرکت گوگل پشتیبانی میکند.
اپلیکیشن موبایل ios و یا به اختصار اپلیکیشن ios به اپلیکیشن موبایلی گفته میشود که برای سیستم عامل ios طراحی شده باشد. این سیستم عامل را شرکت اپل پشتیبانی میکند. اپلیکیشن موبایل برای سیستم عامل های دیگر مانند جاوا ، ویندوز فون ، و بلک بری و... نیز وجود دارد.

برخی از امکانات پایه برای طراحی اپلیکیشن موبایل توسط شرکت نونگار عبارتند از:

• طراحی بخشی برای ارسال گزارش یا نوتیفیکیشن و اطلاع از تعداد و وضعیت آنها
• طراحی بخشی برای انجام کارها به صورت آفلاین و بروزرسانی فوری اطلاعات در اولین اجرای برنامه در هنگام در دسترس بودن اینترنت
• طراحی بخشی برای مدیریت اطلاعات نمایش داده شده در اپلیکیشن موبایل
• طراحی بخشی برای نمایش دادن محصولات و اطلاعات طراحی سایت شما
• طراحی بخشی برای پرداخت اینترنتی و آنلاین و همینطور فروش محصولات به صورت آنلاین