ساختار طراحی اپلیکیشن اندروید

ساختار طراحی اپلیکیشن اندروید

ساختار طراحی اپلیکیشن اندروید


ساختار طراحی اپلیکیشن اندروید : همانند پروژه های طراحی وب سایت ، در راستای طراحی اپلیکیشن نیز این اپلیکیشن ها با اهداف مختلقی تولید و راه اندازی می شوند . یکی از متداول ترین اهداف طراحی اپلیکیشن ، ساخت اپ مطابق با نیاز مخاطبین می باشد . یکی از نکاتی که در آغاز پروژه طراحی اپلیکیشن می بایست به آن توجه داشته باشید ، نوع سیستم عاملی که کارفرما قصد دارد بر روی آن مانور بدهد ، می باشد . دو مورد از سیستم عامل های پرکاربرد در حوزه ی طراحی اپلیکیشن ، سیستم عامل ios و اندروید می باشند . امروزه با توجه به این که شمار کاربران سیستم عامل اندروید نسبت به دیگر سیستم عامل ها در کشور ایران بیشتر می باشد ، بیشتر اپلیکیشن ها برای این سیستم عامل طراحی و تولید می شوند .


ساخت یا طراحی :


اگر قصد دارید طراحی اپلیکیشن انجام دهید ابتدا می بایست برنامه نویسی اپلیکیشن را بیاموزید . ممکن است بگویید در سطح اینترنت نرم افزار هایی موجود می باشند که بدون نیاز به دانش برنامه نویسی می توان به کمک آن ها یک اپلیکیشن را طراحی نمود اما بهتر است به این نکته نیز توجه داشته باشید که اگر طراحی اپلیکیشن امری آسان بود شرکت های بزرگی در این راستا مشغول به فعالیت نبودند . در واقع ابزار هایی که در این راستا در فضای اینترنت موجود می باشند اپلیکیشن را به صورت مقدماتی طراحی می کنند و در بسیاری از موارد این اپلیکیشن های اندورید با خطاهای فاهشی رو به رو خواهند شد و نهایتا اپلیکیشن موفقی نخواهید داشت .


شرکت طراح :


امروزه کمپانی های بسیاری در زمینه ی طراحی اپلیکیشن مشغول به فعالیت می باشند . از شناخته شده ترین این شرکت ها می توان به تلگرام ، اینستاگرام و فیس بوک اشاره داشت . در این لپلیکیشن ها به آسانی می توانید تصاویر و مطالب مورد علاقه خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . علاوه بر موارد ذکر شده یکی دیکر از شرکت های موفق در این زمینه شرکت zapya می باشد . زیرا اپلیکیشنی طراحی نموده است که به کمک آن کاربران می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن فایل های صوتی ، تصویری و ... را از یک تلفن همراه به تلفنی دیگر انتقال داد .