سئو و طراحی سایت

سئو و طراحی سایت

سئو و طراحی سایت


سئو و طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت رعایت قوانین و اصول سئو و همچنین رعایت تکنیک ها در طراحی سایت امری قابل انکار می باشد. طراحی و سئو سایت دارای نکات بسیار مهمی می باشند به اینصورت که تکنیک و اصول سئو مربوط به درون صفحات طراحی سایت می شود و ربطی به داخل سایت ندارد همه ی کارها در بیرون از سایت انجام می شود. برای داشتن بازاریابی مطمئن از طریق طراحی سایت رعایت کردن اصول سئو از نکات بسیار لازم و ضروری می باشد.

متاتگ های سئو در طراحي سايت

اولین گام برای پیاده سازی سئو در طراحی سایت قرار دادن متاتگ ها در صفحات مختلف وب سایت می باشد. متاتگ های عنوان و توضیحات در سئو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.
عنوان و تیتر صفحات وب سایت و همچنین توضیحاتی که در آن ها درج شده است به منظور معرفی طراحی سایت شما توسط موتورهای جستجو می باشد. به همین دلیل بهتر است تا عنوان مربوط به هر صفحه را متناسب با محتوای درج شده در آن انتخاب نمایید و همچنین مشخص کردن هدف از ایجاد صفحه را نیز مشخص نمایید.

محتوا و اهميت های آن در طراحی سایت

پادشاه و مهم ترین گام در سئو سایت محتوا نام دارد. تهیه کردن محتوایی سودمند، جدید و بدون کپی محوریت خیلی خاصی را در طراحی سایت ایجاد می کند. از نکات بسیار مهم و تاثیرگذار در سئو سایت و رنکینگ آن در طراحی سایت طول و حجم و مقدار محتوا و عمر صفحه ی طراحی سایت می باشد.

لينك گذاري در اصول طراحی سایت

در سئو سایت لینک گذاشتن های داخلی و خارجی و حتی کلماتی که به واسطه ی آن ها لینک دهی می کنید از تاثیرات بسیار بالایی برخوردار هستند. بنابراین بهتر است لینک دهی را با کلمات کلیدی خود انجام داده و همچنین صفحات طراحی سایت خود را به واسطه ی کلمات کلیدی مرتبط با یکدیگر متصل نمایید.
علاوه بر لینک دهی های داخلی بهتر در سایت های خارجی نیز لینک دهی را انجام دهید زیرا این موضوع در سئو سایت شما تاثیر بسیار زیادی دارد. کلمات کلیدی را مرتبط با موضوع وب سایت خود انتخاب نمایید و بک لینک ها را در وب سایت هایی با موضوع مشابه آن قرار دهید. با رعایت کردن همه ی این موارد موتورهای جستجو کلمات کلیدی وب سایت شما را شناسایی کرده و در صفحات نمایش به نمایش درمیاورد.

شبكه اجتماعي و تاثیر آن ها در طراحی سایت

شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، اینستاگرام، فیس بوک و توییتر تاثیرات بسیار زیادی را در شناخته شدن برند تجاری شما در صنعت مربوطه را دارد.