زبان های برنامه نویسی رایج برای طراحی سایت

زبان های برنامه نویسی رایج برای طراحی سایت

زبان های برنامه نویسی رایج برای طراحی سایت


زبان های برنامه نویسی رایج برای طراحی سایت
مقدمه طراحی سایت به زبان ساده یعنی تشکیل چند صفحه متصل به هم که هر کدام آنها شامل عکس و متن است و معمولا موضوعی خاص را دنبال می کند امروزه از طریق صفحات سایت می توان خرید اینترنتی انجام داد، پیام فرستاد یا حتی حساب بانکی خود را چک کرد واقع پاسخ به این سوال که کدام زبان بهترین زبان موجود برای طراحی سایت محسوب می شود کمی دشوار است ولی می توان گفت کدام زبان در ایران بیشترین کاربرد را دارد و می توان روی ان به عنوان بهترین زبان برنامه نویسی طراحی وب سایت در ایران حساب باز کرد.

حال به معرفی بهترین زبان های برنامه نویسی می پردازیم همچنین بازار کار ان را در ایران مورد بررسی قرار می دهیم :

طراحی سایت با پی اچ پی
اگر می خواهید برنامه نویسی سایت در ایران را دنبال کنید به شما پیشنهاد می کنیم تکنولوژی ای اس پی و پی اچ پی را یاد بگیرید در حقیقت این دو برنامه دو زبان رایج و محبوب برای طراحی سایت در ایران هستند که تقریبا 95 درصد از طراحی سایت های ایران را به خود اختصاص می دهند.
طراحی سایت با جاوا
این زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت در خارج از ایران طرفداران زیادی دارد ولی در ایران خیلی مورد استفاده قرار نمی گیرد این زبان معمولا جزو یکی دو زبان اول برنامه نویسی در جهان می باشد اما در ایران ممکن است رتبه های اخر را داشته باشد علت این موضوع این است بازار برنامه نویسی ایران بیشتر دست محصولات Net است.
طراحی سایت با پایتون
در کشور ما به ندرت از این زبان برای طراحی سایت یا طراحی اپلیکیشن استفاده می شود و کاربرد چندانی ندارد حتی شاید خیلی ها آن را نشناسند پیشنهاد می کنیم اگر به فکریادگیری یک زبان برنامه نویسی برای خارج از کشور هستید، به دنبال یادگیری طراحی سایت با پایتون باشید.
طراحی سایت با
ASP.Net خیلی از کاربران این تکنولوژی را یک زبان برنامه نویسی می دانند که البته اشتباه است ای اس پی در حقیقت یک تکنولوژی در بستر سی شارپ است و به جرات می توان گفت یکی از بهترین زبان های طراحی سایت تهران در ایران است و بسیاری از سایت های بزرگ مانند دیجی کالا و ورزش سه و حتی بانک ملی برپایه ان طراحی شده اند.

کلام اخر

در ایران طراحان سایت و تبلیغات اینترنتی معمولا به دلیل سهولت یادگیری و استفاده پی اچ پی را فرا می گیرند و برنامه نویسان نیز به جاوا و دات نت علاقه ی بیشتری نشان می دهند این به دلیل هزران خط کد و اسکریپت اماده ست که در هر زمینه ای وجود دارد و این قضیه در مورد دات نت نیز در حال اتفاق افتادن است و به تدریج
هایی که کد نمونه با سورس ارایه می دهند روز به روز در حال افزایش است. بررسی چارچوب ساختاری طراحی سایت که از جمله جدید ترین و بروز ترین ماقالات وب سایت کد می باشد را نیز مطالعه نمایید.