روش سئو تصاویر طراحی وب سایت

روش سئو تصاویر طراحی وب سایت

روش سئو تصاویر طراحی وب سایت


روش سئو تصاویر طراحی وب سایت : در طراحی سایت تصاویر از اهمیت بالایی برخوردار می باشند . در واقع هنگامی که یک کاربر وارد وب سایت شما می شود پیش از مطالعه ی محتوای وب سایت شما به تصاویر و رنگ بندی سایت تان توجه می نماید . بر همین اساس می توان متوجه میزان اهمیت تصاویر در طراحی سایت شد .


سرعت بارگذاری در طراحی سایت :


یکی از دلایل اصلی سئو یا بهینه سازی تصاویر یک وب سایت افزایش سرعت بارگذاری صفحات طراحی سایت می باشد . در واقع هر چقدر حجم تصاویر استفاده شده در وب سایت کم تر باشد ، سرعت لود صفحات سایت نیز به مراتب بیشتر خواهد بود . در کاهش حجم تصاویر می بایست این نکته را به یاد داشته باشید که این کاهش حجم می تواند در کیفیت تصاویر نیز تاثیر گذار باشد . سرعت یک وب سایت در حفظ کاربران آن سایت بسیار موثر است زیرا کاربران فضای مجازی به طور کلی زمان بسیاری را برای بارگذاری یک سایت خرج نمی کنند و در صورتی که سایت مورد نظرشان در حدود 3 تا 5 ثانیه لود نشود آن وب سایت را ترک و به سایتی دیگر مراجعه خواهند کرد .


وضوح تصاویر در طراحی سایت :


برای بهینه سازی تصاویر وضوح تصویری در حدود 72 نقطه در اینچ مناسب می باشد . این نکته را به یاد داشته باشید که به کمک ویژگی Progressive می توانید برای تصاویری با پسوند GIF سرعت لود صفحات طراحی وب سایت تان را افزایش دهید . این ویزگی به این صورت است که در ابتدا تصویر را تار نشان می دهد و رفته رفته وضوح آن ها افزایش می یابد .
عوامل دیگری نظیر حجم فایل های Html نیز در سرعت بارگذاری یک طراحی وب سایت موثر می باشند . اما به طور کلی نیمی از سرعت لود یک وب سایت مربوط به تصاویر سایت می باشد .


طراحی وب سایت و حذف نویز های مزاحم :


برای سنجیدن کیفیت یک تصویر جزئیات تصویر و خالص بودن رنگ در آن مورد بررسی قرار می گیرد . در تصاویر سایت تان سعی کنید لبه های عکس ها و قرمزی چشم ها را از بین ببرید . یکی از راهکار های کاهش حجم تصاویر وب سایت قرار دادن تصاویر به صورت کوچک و وجود امکان کلیک برای مشاهده تصویر در سایز بزرگ تر می باشد .