دلایل هک شدن طراحی سایت

دلایل هک شدن طراحی سایت

دلایل هک شدن طراحی سایت


دلایل هک شدن طراحی سایت
همه ما در بازار تجارت آنلاین امروز بسیار نگران این هستیم که نمایندگی آنلاین ما هک شود و اعتبار و سود ما در یک چشم پوشی از بین برود. و همه ما باید ، اگر به تمام اتفاقاتی که در این انتخابات گذشته افتاد ، در طراحی سایت نگاه کنید. ما می توانیم ببینیم که هک به چیزی معمول تبدیل شده است که هر روز اتفاق می افتد و می تواند بدون تمایز در اینکه چه کسی هستند و چه کاری انجام می دهند ، روی هر کسی تأثیر بگذارد اگر شما یک طراحی سایت تجارت الکترونیک دارید.
که کالاهای خود را می فروشید ، و آن طراحی سایت هک شده است ، ممکن است اطلاعات مشتری شما به خطر بیفتد و در بعضی موارد وفاداری آنها به شما تغییر کند زیرا نتوانسته اید اثبات کنید که اطلاعات با شما بی خطر است. و این تنها مشکل بزرگ واقعی در مورد هک طراحی سایت شما نیست. هیچ کس نمی خواهد صبح از خواب بیدار شود تا دریابد که اطلاعات آنها توسط شخص دیگری جمع شده است و می تواند برای هر چیز قابل تصور استفاده شود.
طراحی سایت برق صنعتی

چگونگی هک شدن طراحی سایت

بسیاری از افراد این سؤال را از خودشان می پرسند گاهی اوقات عملکرد آنها را حداقل می دانند و تجارت آنلاین آنها برای هکرها بی ربط نیست و با این فکر آنها فقط گارد خود را پایین می آورند. بسیاری از طراحی وب سایت ها به دلیل آسیب پذیر بودن هک می شوند. هکرها به طور معمول از طریق یک فرآیند خودکار برای عبور از اینترنت و بررسی آسیب پذیری های شناخته شده در هر سایتی که بازدید می کنند از برنامه خود استفاده می کنند.
این کار مانند یک گوگل ربات انجام می شود جایی که آنها به طراحی سایت شما می روند تا اطلاعاتی را در مورد کارهایی که می نویسید و آنچه را که می نویسید جمع کنند این برنامه ها همان کار را انجام می دهند اما با یک هدف دیگر هنگامی که این برنامه ها آسیب پذیری را در سایت شما پیدا کردند ، اقدام به منفجر کردن آن می کنند. این می تواند به معنای آن باشد که ویروس ها را در طراحی سایت شما بارگذاری می کنند تا بازدید کنندگان شما آلوده شوند.

امنیت طراحی سایت

این سیستم های از پیش ساخته را از هرکسی که وردپرس ، مگنتو ، جوملا یا هر سیستم عامل دیگری را به طراحی سایت شما ارائه می دهد ، اجرا کنید. ثابت شده است که همه آنها در رابطه با امنیت ناکام هستند و مهم نیست که چه کاری انجام می دهید به هیچ وجه امکان تضمینی وجود ندارد که در آینده از آن آزاد شوید. اگر خوش شانس باشید چنین اتفاقی برای شما نخواهد افتاد ، اما آیا می خواهید آینده شغلی خود را شرط کور در طراحی سایت قرار دهید.
همانطور که بن فرانکلین گفت کوشش مادر شانس است یا تمام اطلاعات موجود در بانک اطلاعاتی شما را جمع آوری کرده و آنرا به سود خود بفروشند ، یا حتی کل بانک اطلاعاتی خود را تمیز و یا هر چیز خلاق دیگری که ممکن است با آنها پاک شود پاک کنند. مسئله اصلی در اینجا این است که اگر هک شده باشید ، می توانند هر کاری برای آن در طراحی سایت انجام دهند. نکات مهم در طراحی سایت تهران همه این سیستم های پیش ساخته بر اساس و قانون اساسی آنها ضعیف است.

ساخت طراحی سایت

من دائماً متحیر می شوم از اینکه چگونه شرکت ها این نوع طراحی سایت ها را به هر کسی که به آنها نزدیک شود بدون در نظر گرفتن نیازهای شخص درخواست کننده آنها را ارائه می دهند متحیر می شوم. نکته اصلی نوشتن این مقاله نشان دادن مشکلاتی است که این رفتار در زندگی آنها ایجاد می کند. به جای پرداخت هزینه ای برای بهتر شدن زندگی خود و ایجاد شغل بیشتر آنها به خاطر راحتی داشتن کسی که نمایندگی آنلاین تجارت خود را برای چند دلار کمتر انجام می دهد سقوط می کنند.
منظورم این است که آنها حتی وقت خود را برای ساختن بهینه سازی سایت برای شما نمی گیرند آنها فقط یک کالای از پیش ساخته را بارگیری می کنند ، یک الگوی خریداری می کنند و آن را به صورت آنلاین تنظیم می کنند! این چیزی است که شما واقعا می خواهید آیا وقتی فکر می کنید تجارت آنلاین خود را شروع کنید ، این چیزی است که در ذهن دارید یا وقتی تصمیم گرفتید که تجارت واقعی خود را در طراحی سایت ارتقا دهید ، چه چیزی را در ذهن داشتید.

استراتژی طراحی سایت

می دانم ، بسیاری خواهند گفت این فقط یک تبلیغات اینترنتی طراحی سایت است و این دقیقاً همانگونه که این شرکت های ناشایست از آن استفاده می کنند. اگر اجازه دهید وب سایت شما به این ترتیب ساخته شود ، سایت شما با یک الگوی تنظیم می شود ، و همانطور که در این بلاگ توضیح داده شد ، طراحی سایت شما را به صورت داخلی کد قابل مشاهده برای موتورهای جستجو دقیقاً مانند هر وب سایت دیگر ایجاد می کند. آنها ایجاد شده اند تا آسان و سریع برای کسی که تجربه ای ندارد.
در هر زمان طراحی سایت آنلاین داشته باشد علاوه بر این آنها یک درهای باز را برای برنامه نویسان فراهم می کنند تا به میزان نامحدودی از شخصی سازی ها و قالب ها اجازه دهند تا تجربه شما را ارتقا دهند. در حالی که این همه عالی به نظر می رسد باید این نکته را در نظر داشته باشید که تمام این باز بودن با قیمت همراه است. همان مجموعه مهارتهایی که به شخصی امکان ایجاد یک الگوی یا سفارشی کردن برنامه نویسی را می دهد.

تبلیغات در طراحی سایت

من می دانم که شما ممکن است بگویید همه این آدم در مورد این بحث است در مورد این موضوع است ، و شما درست خواهید بود. ما به اندازه کافی مشتری در مورد نمایندگی آنلاین خود به عنوان فقط یک طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن فکر می کنیم و این شرکت ها از روش تفکر خود استفاده می کنند. در بعضی موارد که حتی در پرتفوی آنها هم تبلیغ شده است! امنیت موضوعی بزرگ برای مشاغل آنلاین آنلاین است ، منحصر به فرد بودن چیزی است که گوگل و سایر موتورهای جستجو به دنبال آن هستند.
تا شما را در نتایج خود قرار دهند ، اصالت چیزی است که همه مشتریان شما از آن استقبال می کنند و بستری که در آن می توانید رشد کنید قطعاً چیزی است که شما در آن قرار دارید. باید در همان لحظه دقیق در نظر داشته باشید که فکر می کنید تجارت خود را آنلاین در طراحی سایت انجام دهید. مهم نیست که چه کسی به شما بگوید هیچ کس وب سایت موفقی به صورت آنلاین از این طریق ساخته نشده است و احتمال کمی وجود دارد که اگر به این طریق بروید.

طراحی سایت وردپرس

شما می توانید به صفحه خدمات ما نگاهی بیندازید ، ما از این نوع سیستم ها برای هر کسی استفاده نمی کنیم یا آن را تبلیغ نمی کنیم ، ما این کار را به روشی صحیح انجام می دهیم و گاهی اوقات با پول کمتری سایر شرکت ها می خواهند شما را با یک وردپرس در طراحی سایت تنظیم کنند. در وب سایت های وردپرس هک شده جستجو یا در طراحی سایت های جوملا هک شده جستجو کنید و فوراً خواهید دید که چرا باید خود را از این نوع مشکلات دور نگه دارید.
منظورم این است که ، حتی شرکت هایی هستند که از وردپرس هک شده وردپرس ، مگنتوس ، جوملاس و هر یک از این سیستم ها سود خوبی را در طراحی سایت بیمه کسب می کنند. می توانید یک طراحی سایت موفق داشته باشید. میلیون ها وب سایت آنلاین وجود دارد و بازار فقط با چند طراحی سایت بسیار موفق به درصد آن منتقل می شود فکر می کنید این یک تصادف است یا آیا شما به این شرکت های بی پروا گوش می دهید.

نتیجه گیری

قبل از تصمیم گیری در مورد طراحی سایت خود ، می توانید با ما تماس بگیرید ، ما به شما درمورد اطلاعات و نكات در مورد چگونگی کسب و كار خود در اینترنت یا چگونگی به روز كردن طراحی سایت فعلی خود بدون هیچ گونه تعهدی نسبت به هر كاری از طرف دیگر ، به شما كمك می كنیم. ما بیش از سال است که این کار را انجام می دهیم و قصد داریم همانطور که باید در اینجا طولانی بمانیم. اینترنت در حال تبدیل شدن به بازار بزرگ است و روز به روز مشاغل بیشتر و بیشتری به صورت آنلاین حرکت می کنند تا به دنبال مخاطبان گسترده تری باشند.
تجارت آنلاین چیزی است که امروز کار می کنند ، آنها هنوز هم برای مدت طولانی کار خواهند کرد و اگر از ابتدا تصمیم گیری صحیح را در طراحی سایت شروع کنید ، می تواند برای شما موثر باشد. که به شما به عنوان یک نماد دلار نگاه می کنند نه به عنوان یک رابطه واقعی فقط جواب شما را دارید. همچنین امکان سوء استفاده از این آسیب پذیری را در طراحی سایت فراهم می کند. اصولاً این سایتها با یک درب باز ایجاد می شوند که به هر کسی که می خواهد در هر زمان و هر مقاصدی را داشته باشد در طراحی سایت ایجاد می شود.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش