در طراحی سایت چه قوانینی را باید رعایت کرد؟

در طراحی سایت چه قوانینی را باید رعایت کرد؟

در طراحی سایت چه قوانینی را باید رعایت کرد؟

بالا بردن تعداد بازدید کنندگان وب سایت و نیز ترافیک سایت قواعد و قوانینی دارد که برای کسب و کار باید به آن توجه لازم و کافی شود . توجه به نکات زیر می تواند ترافیک سایت شما را بالا برده و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما شود .

اولین نکته و مهمترین قانون در طراحی وب سایت گرافیک سایت می باشد

1-برای اینکه سرعت سایت خوب باشد, عکس ها باید حجمی بین ده تا دوازده کیلوبایت داشته باشند و از تصاویر کم حجم استفاده کنید تا سرعت لود سایت بالا برود .
2-بهتر است از تصاویر چشمک زن در وب سایت خود استفاده نکنید .
3-در طراحی سایتگرافیک سایت باید با محتوای سایت هماهنگی لازم را داشته باشد و هر چه گرافیک و تصاویر مورد استفاده در سایت بهتر باشد محتوای سایت بهتر دیده خواهد شد .

یکی دیگر از نکاتی که مربوط به قوانین طراحی سایت می باشد و باید رعایت شود فونت می باشد .

1-سایز فونت در طراحی سایت حرفه ای بسیار مهم می باشد .اگر اندازه فونت مناسب و خوانا نباشد می توان گفت ساخت سایت حرفه ای نبوده . در طراحی سایت باید از دو یا سه سایز مختلف فونت استفاده کرد .
2-برای داشتن سایتی بهتر و خوانا برای هدینگ سایت و محتوای درون سایت از فونت های متفاوت استفاده کنید . نوع فونت می تواند مطالعه در صفحات مختلف وب را آسان و راحتتر کند .

قوانین تبلیغات در طراحی سایت

1-تعداد تبلیغات در وب سایت باید کنترل شده باشد , اگر تعداد تبلیغات زیاد باشد و امکان مشاهده محتوای سایت وجود نداشته باشد کاربر سایت را به زودی ترک خواهد کرد .
2- بهتر است تبلیغاتی متحرک و چشمک زن نباشند .
3-تمام نکات مربوط به تصاویر و گرافیک سایت را نیز در مورد تبلیغات رعایت کنید و توجه به این نکته که تبلیغات در طراحی وب سایت الزامی نیست .