جریمه گوگل و چگونگی محافظت از وب سایت

جریمه گوگل و چگونگی محافظت از وب سایت

جریمه گوگل و چگونگی محافظت از وب سایت

داشتن اطلاعات کافی در مورد جریمه گوگل از مهمترین نکاتی است که دارندگان وب سایت حرفه ای باید بدانند . جریمه های گوگل اغلب به دلیل استفاده زیاد از اسپم ها ابلاغ می شود .به عنوان مثال خرید لینک های مکرر و یا گذاشتن محتوایی که کیفیت ندارند و پاک کردن مطالب و غیره موجب جریمه گوگل خواهد شد .

جریمه های گوگل همیشه به دلیل هرزنامه نیست گاهی ممکن است در اثر نداشتن لینک باشد که در این صورت گوگل وب سایت شما را به عنوان هرزنامه می شناسد و در سئو و بهینه سازی سایت شما تاثیر منفی خواهد داشت .
قبل از شروع به طراحی سایت در مورد جریمه های گوگل بدانید.
دو نوع جریمه گوگل داریم که در زیر به آن اشاره خواهیم کرد :
1-جریمه دستی
2-جریمه الگوریتمی
پیغامی جهت جریمه دستی در وب مستر ظاهر خواهد شد و یا از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می شود .
جریمه الگوریتمی برعکس جریمه دستی هیچ ایمیلی مبنی بر این که سایت شما جریمه شده دریافت نمی کنید و اگر ترافیک وب سایت شما کم شد می توانید متوجه شوید که جریمه الگوریتمی شده اید . الگوریتم به روزرسانی گوگل همیشه در حال اجرا می باشد . برای طراحی سایت باید این الگوریتم ها را در نظر گرفت .
برای محافظت از جریمه گوگل به راهکارهای زیر توجه کنید :
بعضی از مواردی که گوگل به عنوان اسپم می شناسد خرید و فروش لینک و تبادل لینک می باشد . در مورد مقالات و محتوا دقت زیادی به خرج دهید .بیش از اندازه از انجمن ها استفاده نکنید .
سئو منفی یک نکته منفی در جریمه گوگل باشد و اگر سایتی اسپم به سایت شما لینک داد سریع ان را رد کنید .سئو منفی می تواند به سایت شما آسیب برساند .
برای اینکه دچار جریمه گوگل نشوید محتوایی که استفاده می کنید با کیفیت بالا باشد و کپی نباشد این امر می تواند شما در سئو و بهینه سازی وب سایت کمک بسیاری کند .
گوگل بعضی از مطالب را ضعیف می شمارد :
مطالبی که به طور خودکار تولید می شوند .
صفحاتی که کلمات کلیدی کمی دارند .
محتوایی که کیفیت پایین دارند و کپی هستند .
رعایت نکات بالا در طراحی سایت می تواند کمک بسیاری به سایت و کسب و کار شما داشته باشد .