جدید ترین ترفند های سئو در طراحی سایت

جدید ترین ترفند های سئو در طراحی سایت

جدید ترین ترفند های سئو در طراحی سایت


جدید ترین ترفند های سئو در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی باعث گسترش تجارت الکترونیک شده است. بسیاری از افرادی که به کسب و کاری مشغول هستند به همین دلیل به طراحی سایت روی آورده اند. چرا که طراحی سایت به دلیل ویژگی راه اندازی فروشگاه اینترنتی کمک شایانی به رقابت در بازار کار به صاحبان مشاغل می کند. ثبت موقعیت طراحی سایت در گوگل که از جدید ترین مقالات وب سایت سایت می باشد را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت و اهمیت سئو

همانطور که گفتیم تمام افرادی که به کار و حرفه ای مشغول هستند برای ارتقا و افزایش درآمد نیازمند طراحی سایت هستند اما برای داشتن طراحی سایت موفق تنها ایجاد آن کافی نیست یکی از ملزومات هر طراحی سایت داشتن سئو قوی برای طراحی سایت می باشد. یکی از دغدغه های اصلی مدیران طراح سایت ها بالا بودن رتبه طراحی سایت در موتورهای جستجو می باشد که برای این کار باید سئو صحیح و مداوم برای طراحی سایت خود داشته باشند.

برخی از ترفند های سئو سایت شامل موارد زیر می باشند:

•استفاده از کلید واژه ها در طراحی سایت
در تولید محتوای طراحی سایت خود باید توجه داشته باشید که چه کلماتی بیشتر توسط کاربران جستجو شده و از آن ها در محتوای طراحی سایت خود استفاده کنید.
•ارائه بک لینک های مناسب برای طراحی سایت
اگر کار خود را در جذب مخاطب به درستی انجام داده باشید حال نوبت آن است که با ارائه لینک بازدید کننده را به طراحی سایت خود هدایت کنید.
•داشتن محتوای متناسب با موضوع در طراحی سایت
هنگامی کاربر مطلبی را سرچ می کند مقاله ی شما با توجه به موضوعی که برای آن انتخاب کرده اید نمایش داده می شود اما اگر محتوایی که به کاربر ارائه می دهید به موضوع بی ربط باشد باعث می شود مخاطب به سرعت طراحی سایت شما را ترک کند.
•بالا بودن سرعت لود صفحات طراحی سایت
کاربران زمانی که روی یک صفحه کلیک می کنند انتظار دارند که در کم تر از 2 الی 3 ثانیه صفحه مورد نظرشان بارگزاری شود و اگر غیر این باشد به سرعت صفحه را ترک می کنند.
•ارائه کلید واژه ها در مناسب ترین قسمت محتوا طراحی سایت
پس از انتخاب صحیح کلید واژه ها باید آن ها را به صورت متراکم و به خصوص در قسمت ابتدایی و موضوع محتوا قرار دهید.
•پرهیز از ارائه پاپ آپ های متعدد در طراحی سایت
پاپ آپ ها و تبلیغات بیش از حد باعث ترک طراحی سایت توسط کاربر و پایین آمدن رتبه طراحی سایت می شود پس بهتر از از این کار بپرهیزید.