تکنولوژی در طراحی سایت

تکنولوژی در طراحی سایت

تکنولوژی در طراحی سایت

امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون دنیای وب تکنیک های طراحی وب سایت به شدت در حال رشد و پیشرفت می باشند . استفاده از ویدئو ها و تصاویر با کیفیت HD یکی از جدید ترین روش ها در این زمینه می باشد . با گسترش یافتن به کار گیری صفحات HD، استفاده از تصاویر ، انیمیشن ها و ویدئو هایی با کیفت بالا در هدر وب سایت ها در سال های آینده در صنعت طراحی وب سایت رواج بیشتری پیدا خواهند کرد. در این مقاله به بررسی روش استفاده از تکنولوژی HD در زمینه طراحی سایت می پردازیم.
بکارگیری تصاویر HD در هدر وب سایت :
تمامی تصاویر به کار رفته در هدر وب سایت باید به صورت تمام صفحه و با کیفیت بالا باشند زیرا در آینده طراحی سایت به سوی صفحات نمایشی با کیفیت بالا گرایش پیدا خواهد کرد . به کار گیری تصاویر HDباعث انتقال درک بهتر به مخاطب می شوند همچنین استفاده از این نوع تصاویر دید بصری بهتری به کاربران می بخشد .
نکاتی مهم برای داشتن تصاویری با کیفیت بالا :
1. به کارگیری تصاویر متعدد : زمانی که وب سایت شما از محتوای غنی برخوردار است می توانید بیش از یک تصویر HD در قالب اسلایدر یا دیگر قالب ها استفاده نمایید.
2. استفاده از تصاویر دارای نقطه کانونی : برای افزایش تمرکز و جلب توجه کاربران بهتر است از تصاویری با نقطه کانونی در طراحی تصاویر استفاده کنید هم چنین می توانید به تصاویر پس زمینه المان هایی همچون Buttonاضافه نمایید .
3. اضافه نمودن افکت به تصاویر : با استفاده از افکت ها به تصاویر خود وضوح و کیفیت بهتری ببخشید . این امر باعث افزایش جذابیت وب سایت شما خواهد شد.
4. توجه داشتن به صفحات نمایش با اندازه های متفاوت : تصویری که قصد دارید به عنوان تصویر پس زمینه از آن استفاده کنید را در صفحات نمایشی مختلف بررسی کنید و تغییرات آن را مشاهده کنید . تصویر مورد نظر شما می با یست ریسپانسیو باشد تا در صفحات نمایش متفاوت به درستی نمایش داده شود .