تفاوت بین طراحی سایت و توسعه سایت

تفاوت بین طراحی سایت و توسعه سایت

تفاوت بین طراحی سایت و توسعه سایت


تفاوت بین طراحی سایت و توسعه سایت دو نوع اصلی از تصاویر گرافیکی دیجیتالی موجود در طراحی سایت وجود دارد وکتور و شطرنجی تصاویر بیت مپ اغلب اوقات مردم تعجب می کنند تفاوت بین هر دو نوع تصویر چیست آنها در جدا کردن آنها و تصمیم گیری در مورد نوع مناسب برای پروژه هایشان ، تلاش می کنند. بگذارید کمی به موضوع بپردازیم و تفاوتهای اساسی بین آنها را توضیح دهیم ما به مهمترین عواملی که می تواند در انتخاب قالب پرونده برای پروژه بعدی است.
در طراحی سایت شما تأثیر بگذارد اشاره خواهیم کرد مقیاس پذیری در طراحی سایت اولین عاملی که به شما کمک می کند تا تعیین کنید که یک تصویر خاص در قالب بردار یا شطرنج باشد ، مقیاس پذیری است. تصاویر برداری وضوح و وضوح خود را از دست نمی دهند ، مهم نیست که چه اندازه گسترش می یابد یا چند بار اندازه آنها را در طراحی سایت تغییر می دهید. در مقابل ، تصاویر شطرنجی یا بیت مپ هنگامی که آنها را از نزدیک بررسی می کنید.

رزولوشن در طراحی سایت

تفاوت قابل توجهی در چگونگی تعریف قطعنامه های بردار و شطرنج وجود دارد. وضوح گرافیک راستر توسط میلیون ها پیکسل مربع ، نقاط در هر اینچ یا پیکسل در اینچ تشکیل می شود ، بنابراین اندازه آنها همیشه یک مقدار ثابت در طراحی سایت است. اگر نمی خواهید تصویری بیتمپ کیفیت خود را از دست بدهد ، فقط می توانید آنرا پایین بیاورید. در نتیجه ، هرچه آن را گسترش دهید ، در طراحی سایت تار تر می شود.
مبهم و پیکسل می شوند بیایید آن را برای شما نشان دهیم بنابراین شما می توانید تفاوت را در طراحی سایت تهران بهتر ببینید در تصویر زیر یک تصویر شطرنجی را مشاهده می کنید که هنگام بزرگنمایی کیفیت را از دست می دهد. از طرف دیگر گرافیک برداری از مسیرهای زیادی تشکیل شده است که از لحاظ ریاضی از نظر نسبت ، نسبت عرض ارتفاع و ابعاد دیگر تعریف شده است. هر بار که یک تصویر برداری را تغییر اندازه دهید.

ایجاد بردار و شطرنج در طراحی سایت

ایجاد تصویر دیجیتال همیشه برای هر دو نوع کاملاً متفاوت است تصاویر برداری را می توان به راحتی به عکس های شایع تبدیل کرد اما کار کردن با روش دیگر بسیار پیچیده تر و زمان بر در طراحی سایت است. گرافیک های برداری فقط با یک نرم افزار تخصصی مانند ادوبی ایلوستریتور قابل ایجاد هستند. این امر باعث می شود که برای مثال ، عکس گرفتن در قالب برداری غیرممکن شود. علاوه بر این ، تمام تصاویر چاپ شده و عکس های گرفته شده است.
با دوربین های دیجیتال در قالب شطرنجی هستند در کل گرافیک های برداری که به عکس های واقع گرایانه شباهت دارند ، چیزی جز تصویربرداری های دقیق دیجیتال در طراحی سایت نیست. خطوط منحنی ها و گره های آن مجددا در طراحی وب سایت محاسبه می شوند ، بنابراین تصویر نتیجه تیز و واضح باقی می ماند همانطور که انتظار دارید لبه ها همیشه صاف و صاف باقی می مانند انعطاف پذیری در طراحی سایت گرافیک های برداری را می تواند

توجه به ابعاد تصاویر در طراحی سایت

تصاویر برداری کاملاً سبک تر از همسالان شطرنجی خود هستند زیرا ابعاد آنها توسط محاسبات ریاضی و نه توسط میلیون ها پیکسل تعریف شده است. راندمان بالا در اندازه پرونده آنها ، انتقال آنها از دستگاه به دستگاه دیگر را بسیار راحت تر می کند. بعلاوه ، آنها اطلاعات زیادی را با فرمت نسبتاً کوچک اندازه پرونده در مقایسه با اندازه اندازه یکسان با یک تصویر با وضوح تصویر در طراحی سایت دارند. از طرف دیگر ، اندازه پرونده های شطرنجی است.
توسط عرض و ارتفاعات ثابت آنها تعریف می شود ، که باعث می شود ضمن داشتن اطلاعات کمتر ، در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن سنگین تر شوند. بدون از دست دادن کیفیت تعداد زیادی تغییر اندازه داد این امر باعث می شود آنها برای پروژه های چند منظوره که نیاز به انعطاف پذیری در اندازه تصویر دارند در طراحی سایت مناسب باشد. به عنوان مثال ، یک آرم وکتور یک منبع قابل اعتماد است که از آن می توانید راستر ها را در اندازه های مختلف ایجاد کنید.

سازگاری بردار و شطرنج در طراحی سایت

بعضی اوقات ، مسئله سازگاری گرافیک های برداری است شما فقط می توانید آنها را با یک نرم افزار تخصصی مانند ادوبی ایلوستریتور را در طراحی سایت باز و ویرایش کنید. تصاویر گرافیک ماما در یکی از رایج ترین پسوند فایلهای بردار آمده است وقتی پرونده را ندارید می توانید از این قالب برداری به عنوان گزینه دیگری برای ویرایش در تبلیغات اینترنتی طراحی سایت استفاده کنید شما می توانید از آنها برای نیازهای مختلف بازاریابی که در آینده با آنها روبرو خواهید بود.
استفاده کنید در مقابل ، برای دستیابی به کیفیت خاصی به اندازه خاصی از قالب شطرنجی در طراحی سایت نیاز دارید فرمت طراحی سایت بر خلاف بردارها ، فرمت های فایلهای شایع توسط همه برنامه های تصویری رایج بسیار محبوب و قابل تشخیص هستند. همچنین ، اکثر تصاویر دیجیتالی در طراحی سایت حتی اگر یکبار بردار بودند ، در واقع نقشه بیت هستند. این کار نقشه های بیتم را برای استفاده انبوه بسیار مناسب می کند.

قالب طراحی سایت

با این حال ، اگر شما در حال تبدیل شدن به یک تصویرگر یا طراح حرفه ای در طراحی سایت هستید ، اغلب با قالب های برداری کار خواهید کرد. ناگفته نماند که شما نرم افزار مناسبی را در دست خواهید داشت نقش انتشارات در طراحی سایت و بهینه سازی سایت درست است که تصاویر شایع کننده معمولاً عادی برای انتشارات طراحی سایت است و بسیار خوب عمل می کنند. برای نسخه چاپی آنها ، دو گزینه وجود دارد. یا باید با منبع بردار کار کنید.
از پرونده های شایع کننده وضوح بالا استفاده کنید گزینه دوم اغلب گزینه ارجح است ، زیرا ، گاهی اوقات ، تصاویر برداری دقیقاً چاپ نمی شوند. اگر نمی خواهید درباره وضوح تصویر به سازش بپردازید ، وضوح پیشنهادی شایع کننده است. از آنجا که نمی توانید عکس ها را به عنوان بردار ، مجله چاپی ، روزنامه و غیره ذخیره کنید از این عکس ها در ردیف های با وضوح بالا در طراحی سایت استفاده کنید.

وکتور اینفوگرافیک در طراحی سایت

به طور خلاصه ، هر دو تصویر بردار و شطرنجی ویژگی ها و اهداف منحصر به فرد خود را دارند. این مهم است که بدانید چه زمان استفاده از بردارها به جای روترها و برعکس در طراحی سایت تهران مناسب است. امیدوارم ما این تفاوت را برای شما آسانتر کنیم اکنون شما آماده استفاده از نقاط قوت هر دو به نفع خود هستید خوشحال می شویم اگر در بخش نظرات در زیر نظر دارید و اگر هنوز نیاز به پاک کردن برخی از نکات دارید ، ما را در بخش نظرات قرار دهید.
علاوه بر این ، اگر هیولا را که در تصاویر بالا دیدید دوست دارید آموزش ما درباره نحوه ساخت هیولا بردار خود را در طراحی سایت بررسی کنید چگونه یک هیولا بردار ساده را در ادوبی ایلوستریتور ایجاد کنیم. لوازم جانبی در طراحی سایت فروشگاهی بنابراین ، روند ایجاد مجموعه نکات شخصیتی شامل ترسیم واقعی موارد خاص است که این مجموعه را منحصر به فرد ، طراحی سایت را کامل و متمایز می کند. برخی از موارد مفهومی را که ما مخصوص شخصیت های جادوگر ایجاد کرده ایم.

عملکرد طراحی سایت

این مرحله ای است که مجموعه را آماده و نهایی می کنیم این فرآیند شامل تنظیم نویسه های شخصیت به روشی خاص است که با نام آنها مطابقت دارد ، تا بتوانیم در پایان به یک مجموعه منظم و زیبا در طراحی سایت ارائه دهیم. برای این منظور ، ما از یک افزونه ویژه استفاده می کنیم که کل فرآیند را خودکار می کند بررسی کنید واند پوشین ترفندهای جادویی و موارد دیگر نماد دایناسور کارتونی سبز در طراحی سایت این آژانس خلاق دیجیتال یک دایناسور است.
کارتونی سبز را به عنوان سمبل بزرگی ، قدرت و قدرت وحشیانه انتخاب کرد. با طراحی در رنگ انرژی و طراوت سبز این طرح طلسم خارق العاده با نام تجاری حیوانات این احساس را نشان می دهد که این بچه ها پر از ایده های شگفت انگیز در طراحی سایت بیمه هستند و به اندازه کافی قدرتمند هستند تا آنها را به وقوع بپیوندند. برای یک آژانس خلاق عالی به نظر می رسد اینطور نیست.

نماد تمساح در طراحی سایت

شرکتی دیگر که تمساح را به عنوان نماینده برند کارتونی خود در اختیار دارد این شرکت نه تنها قدرت و قدرت عظیمی را از طریق طلسم خود منتقل می کند ، بلکه نحوه طراحی شخصیت ، یعنی با عینک چشم ، به وضوح از شایستگی ، دانش و مهارت صحبت می کند. فقط کیفیت مناسب که مشتری بالقوه ممکن است در جستجوی آن در طراحی سایت باشد.
نماد اردک در طراحی سایت یک شخصیت کارتونی اردک یک نوع ، که تبدیل به کارت زاغه ای شد که بازی کرد تا آگاهی تجاری خود را به سمت آسمان بالا ببرد. به دلیل موفقیت بزرگی که این شخصیت پرنده خانگی برای شرکت به ارمغان آورده است ، آنها حتی تصمیم گرفتند چندین سال پس از راه اندازی شرکت بیمه ، آن را در آرم طراحی سایت خود گنجانند.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش