تعداد کلمات مقالات در طراحی سایت

تعداد کلمات مقالات در طراحی سایت

تعداد کلمات مقالات در طراحی سایت


تعداد کلمات مقالات در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران آیا پست ها ومحتوا های طولانی درطراحی سایت در نتایج جستجو گوگل سریع تر نمایش داده می شوند و نسبت به محتواهای دیگر باز خورد بهتری در نتیجه جستجو گوگل دارند. آیا طول مقاله مهم است مقاله باید دارای چند کلمه باشد؟

اهمیت تعداد کلمات مقالات طراحی سایت

جان مولر در سال 2012 اعلام کرد که تعداد کلمات وطول مقاله در نتیجه موتورهای جستجوگر گوگل تاثیر ندارد. حتی گاهی ممکن است مقاله های کوتاه در نتیجه جستجو گوگل در طراحی سایت در سطر قرار بگیرند. او حتی اعلام کرد موتورهای جستجوگر گوگل محتوای سایت توییتر را نیز ایندکس می کنند که محتوای آنها کمتر از 140 کارکتر است ممکن است سایت شما دارای محتوای عالی باشد که مخاطب و کاربر با دیدن آن را به اشتراک با دیگران بگذارد.
این موثرترین روش برای بهینه سازی سایت است در صورتی که ممکن است محتوای طراحی سایت شما و مقاله شما کم و کوتاه باشد. پس نتیجه می گیریم برای نوشتن مقاله و محتوا به جای تمرکز برتعداد کلمات بر محتوا و کیفیت سایت تمرکز کنید. با توجه به تمام این صحبت ها باز تعداد کلمات یک محتوا و مقاله نقش موثری در پست طراحی سایت دارد. ما در این مقاله به چگونگی این موضوع می پردازیم.

کیفیت مقالات طراحی سایت

با توجه به اینکه زمان متوسطی که افراد برای مطالعه یک مقاله ومحتوا بروی سایت می گذارند معمولا 7 دقیقه برای خواندن 1600 کلمه است. این موضوع نشان دهنده کیفیت یک مقاله در طراحی سایت است وقتی که ما برای خواندن آن مقاله قرار می دهیم و اشتراک گزاری مقاله های با کیفیت قطعا در جستجوی موتورهای جستجوگر بی تاثیر نخواهد بود پس بنابراین به این نتیجه رسیده اند که مقاله های با کارکتر 1200تا1600کلمه بهترین طول وبلاگ یک پست است.

تاثیر تعداد کلمات مقالات بر سئو طراحی سایت

حال حتما این سوال پیش خواهد آمد که اگر موتور جستجو گر گوگل طول کلمات را در طراحی سایت محاسبه نمی کند پس چگونه طول کلمات بر سئو تاثیر می گذارد. اینجا می توان به فاکتور مقالات طولانی با ارزش وکیفیت بالا اشاره کرد که هرچه مقاله مفید تر و کاربردی تر باشد کاربر پسند تراست و در نتیجه بیننده بیشتر دارد. مقالات طولانی تر به معنای استفاده بیشتر از کلمات کلیدی در طراحی سایت است همین عامل در نتیجه جستجو شانس بیشتری در نتایج گوگل دارند.
باز در اینجا تاکید می کنیم این بدان معنا نیست که متن طولانی امکان بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد که از کلمات کلیدی استفاده کنید چرا که الگوریتم های گوگل بسیار هوشمند هستند و متن نامربوط را با کلمات کلیدی به راحتی می یابند.

ارزش مقاله ی پر محتوا در طراحی سایت

یکی از معیارهای اصلی یک وبلاگ نویس یا محتوا نویس تحقق و نوشتن یک متن با ارزش در طراحی سایت با توجه به تحقیقاتش در رابطه با آن موضوع است. پس در نتیجه مقاله مفید ترافیک بیشتری را روانه سایت شما می کند. دیدگاه بیشتر در مقالات طولانی با توجه به این موضوع که شما در مقالات طولانی مطالب بیشتری را در طراحی سایت درج می کنید همین امر باعث ثبت دیدگاه های مختلف در مقاله شما خواهد شد. طراحی سایت تهران و سئو حرفه ای که از پرطرفدار ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد را نیز مطالعه نمایید.