تصاویرپس زمینه چه تاثیری در طراحی و بهینه سازی سایت دارند؟

تصاویرپس زمینه چه تاثیری در طراحی و بهینه سازی سایت دارند؟

تصاویرپس زمینه چه تاثیری در طراحی و بهینه سازی سایت دارند؟

تصاویر تاثیر بسیار زیادی در طراحی و بهینه سازی سایت ایفا می کنند و هر چه قدر سایت دارای گرافیک زیباتری باشد کاربران زیادی را به خود جلب کرده و بازدید کنندگان بیشتری دارد , همین امر موجب می شود که به سئو و بهینه سازی سایت کمک می شود .

تصاویرپس زمینه می تواند به نمایش هر چه بهتر محتوای درونی سایت کمک بسیاری کند .طراحان وب سایت باید بدانند که تصاویر پس زمینه تاثیر بصری بسیاری خواهد گذاشت .از انیمیشن و یا فیلم نیز می توانید در پس زمینه وب سایت استفاده کنید که این عوامل می تواند در انتقال داده به شما کمک کند .
پس زمینه های بزرگ دارای سبک های مختلفی می باشد که به آن ها اشاره خواهیم کرد :
تصاویر بی حرکت و یا عکس ها و تصاویر متحرک که انیمیشن می گویند و مورد دیگر گرافیک یا نگاره سازی که به عنوان پس زمینه مورد استفاده قرار می گیرد .
در طراحی سایت استفاده از انیمیشن که روز به روز در حال افزایش می باشد بنابراین طراحان می توانند از این جنبه ها در جهت سئو و طراحی سایت استفاده کنند .
برای نمایش اسلایدر از تصاویر بزرگ نیز می توان استفاده کرد .
تکنیک های دیگری نیز وجود دارد که استفاده از ویدئو در پس زمینه می باشد .به این نکته نیز باید توجه شود که فرمت ویدئو سازگار با تمام مرورگرها باشد .
از تصاویر بزرگ نیز می توان در هدر سایت استفاده کرد که بسیار جذاب می باشد .
یکی دیگر از قابلیت های استفاده از تصاویر برای نمایش محصولات می باشد .شما می تواید محصولات خود را در قالب یک تصویر بزرگ در وب سایت نمایش دهید .