تاثیر-فلش-در-مسیر-موفقیت-طراحی-سایت

تاثیر-فلش-در-مسیر-موفقیت-طراحی-سایت

تاثیر-فلش-در-مسیر-موفقیت-طراحی-سایت


تاثیر فلش در مسیر موفقیت طراحی سایت :
امروزه هنگامی که سخن از فلش به میان می آید در واقع منظور اصلی ماکرو مدیا و یا طرح های جذاب تعاملی در یک پروسه طراحی سایت اشاره دارد که زیبایی بخش شمار بالایی از طراحی سایت های امروزه می باشند . در شروع کار المان فلش در وب سایت های تجارت آنلاین مورد استفاده قرار می گرفت .

بسیاری از طراحی وب سایت هایی که دارای طراحی ضعیف می باشند ، دارای صفحات شلوغی می باشند که که حجم آن ها بسیار بزرگ می باشد و هیچ گونه مطلب و نوشته ای مرتبط با موضوع اصلی سایت در ان ها موجود نمی باشد .

یکی از مسائلی که فایل های فلش به خوبی در آن ها عمل نموده اند کم نمودن سرعت برای ورود به انواع سایت ها می باشد . علاوه بر این این در ایندکس شدن مطالب نیز بسیار کمک می نماید .

طراحی وب سایت و توضیحات متا :

امروزه وب سایت های بسیاری که دارای صفحات شلوغ می باشند ، از این المان در مقدمه سایت شان بهره مند شده اند . نا گفته نماند از تکنولوژی فلش نیز همانند دیگر المان ها سوء استفاده هایی شده است و به صورت نا به جا مورد استفاده قرار می گیرد .

اما باز هم به این صورت به نظر می رسد که فلش برای یک زمان طولانی به صورت یک ویژگی خاص در طراحی سایت به حساب می آید .

ایرادات فلش در طراحی سایت :

یکی از بزرگ ترین ایراد های موجود در تکنولوژی فلش ، اندازه فایل آن می باشد . این مسئله در حالی است که مکن است فایل ناوبری در طراحی سایت هایی با صفحه splash بسیار کوچک باشد و اغلب header سایت بیش از اندازه بزرگ باشد .

افراد بسیاری در محیط کار خود از خطوط اینترنت اختصاصی برخور دار می باشند اما در منزل در منزل دسترسی آن ها بسیار محدود می باشد .