تاثیر خرید بک لینک در طراحی سایت

تاثیر خرید بک لینک در طراحی سایت

تاثیر خرید بک لینک در طراحی سایت


تاثیر خرید بک لینک در طراحی سایت : در دنیای طراحی وب سایت یکی از عوامل یاری رسان در به دست آوردن جایگاهی مناسب در نتایج رتبه بندی موتور های جستجو گر ، خرید بک لینک است . این خرید بک لینک تاثیرات مخربی را نیز به همراه خواهد داشت که در مقاله امروز تصمیم داریم شما کاربران عزیز را با این اثرات منفی و مخرب آشنا نماییم لذا تا اتمام این مبحث ما را دنبال کنید .
در واقع هنگامی که موتور جستجوگر گوگل بک لینک شما را غیر طبیعی تلقی نماید در بخش وبمستر تولز طراحی سایت تان هشداری مبنی بر این موضوع برای شما ارسال خواهد شد این در حالی است که وب سایت شما در وبمستر تولز به ثبت رسیده باشد . یکی دیگر از پیامد های این امر افت شدید میزان ترافیک طراحی وب سایت تان می باشد و این کاهش تا زمان رفع مشکلات به وجود آمده بر طرف نخواهد شد .


نادیده گرفته شدن حق دیگر وبمستر ها در طراحی سایت :


هر فرد به عنوان مدیر یا صاحب یک وب سایت توانایی اعمال هر گونه تغییرات را در وب سایت خود دارد و می تواند هر مطلبی را انتشار دهد . انجام این امر هیچ گونه ممانعتی از سوی شرکت گوگل ندارد اما زمانی که سخن از حق دیگران باشد این سازمان وارد کار خواهد شد و از وب سایت های دارای اعتبار پشتیبانی خواهد کرد ، زیرا به طور کلی جایگاه بالا در نتایج گوگل به وب سایتی تعلق می گیرد که از لحاظ اصولی و کاربردی تلاش های بسیاری انجام داده باشد . حال اگر یک وب سایت نسبتا ضعیف تنها با خرید بک لینک رتبه ی خود در نتایج موتور های جستجو را ارتقا دهد حق دیگر وب سایت ها پایمال خواهد شد بر همین اساس این وب سایت ها از سوی گوگل جریمه های سنگینی خواهند شد .


طراحی سایت و راه حل رفع مشکل خرید بک لینک :


ممکن است برخی وب سایت های مفید و کاربردی از روی عدم آگاهی بک لینک هایی را خریداری نموده باشند و از سوی گوگل جریمه شده و هشدار دریافت نموده باشند . برای رفع این مشکل می بایست در کوتاه ترین زمان تمام بک لینک های خریداری شده را حذف نماید .