بیست و پنج نکته طراحی وب به افتخار 25 ساله شدن وب

بیست و پنج نکته طراحی وب به افتخار 25 ساله شدن وب

بیست و پنج نکته طراحی وب به افتخار 25 ساله شدن وب

25 نکته طراحی وب به افتخار 25 ساله شدن وب

زمانی که اینترنت بیش از 25 سال پیش ظهور پیدا کرد ، وب سایت های اول شبیه به یک سرزمین جادویی از تک شاخ و پری دریایی با متن های طومارگونه و چراغ های چشمک زن و روشن بود. هر زمان که کاربر به دنیای قشنگ جدید اینترنت از طریق مودم با سرعت 14 کیلو متصل می شد آن را مانند یک سفر به منطقه نور قرمز احساس می کرد. شرکت ها نمی دانستند که طراحی صفحات وب چه کسب و کار بزرگی خواهد بود. در عوض آنها سایت های خود را به عنوان یک راه برای به رسمیت شناختن و معرفی مارک های خود با عنوان ( در باره ما) ساختند.

در 25 سال گذشته اینترنت به مقدار قابل ملاحظه ای تغییر کرده، و رفتار مصرف کننده حتی بیشتر تغییر کرده است. وب سایت در حال حاضر راه ارتباط ما، فروشگاه ما ، و راهی برای تصمیم گیری های ما چه آنلاین و چه در دنیای چهره به چهره است. به مناسبت گرامیداشت 25 سال از وب ، به ارائه 25 راهنمایی برای بهتر ساختن وب سایت :

1 ) قانون 5 ثانیه : به یاد داشته باشید که شما باید تنها در پنج ثانیه برای کاربرانی که وارد سایت شما می شوند توضیح ارزش کار خود را بدهید. دکمه برگشت بیشترین استفاده را بر روی وب دارد. اگر شما نیاز های یک کاربر را دقیقا جواب ندهید ، او دکمه برگشت را می زند و از سایت شما خارج می شود. از ویژگی های کامل سایت خود اطمینان حاصل کنید که دلیل خوبی برای ماندن کاربران در سایت شما باشد.

2 ) پیغام مناسب : مهم ترین جنبه از یک سایت پیام آن است. ویژگی های موثرترین سایت ها ، پیام های متنی کمتر از چند کلمه، روشن و مختصر است. در صفحه اصلی خود پاراگراف های طولانی قرار ندهید. صفحه اصلی شما یک دروازه به درون سایت شماست. از یک پیام کوتاه برای گرفتن نکته استفاده کنید.

3 ) فراخوانی برای عمل : در هر سایت تجارت الکترونیک یا ارائه دهنده ی خدمات موفق نگاه کنید شما متوجه می شوید که آنها عبارتند از یک فرهنگ و هنر و یا یک فراخوانی برای اقدام . رایج ترین فراخوانی عمل ( درخواست نقل قول) ، ( خرید) ویا ( همکاری با ما ) است. که باید بالای صفحه و بدنه وبسایت باشد. اگر صفحه شما به اندازه کافی طولانی است، داشتن فرهنگ و هنر دیگری در پایین صفحه شما نیز مفید می باشد.

4 ) ایجاد اعتماد : ایجاد اعتماد بسیار مهم است اگر شما به فروش محصولات و یا خدمات آنلاین می پردازید. ZAPPOS با ارائه خدمات پست رایگان و بیمه بازگشت به یک سایت موفق تبدیل شد . با اعمال تجارب مثبت مخاطبان خود از طریق توضیحات مشتریانش ، قادر به ساخت برند و رشد کسب و کار خود شد. به طور مشابه، سایت های دیگری نیز با تضمین و گواهینامه و یا ارائه یک شماره تلفن به مشتری که در صورت وقوع هر اتفاقی یک شخص واقعی پاسخ گو باشد، ویژگی های خود را برجسته ساختند. این ویژگی می تواند شخصی که می خواهد دکمه برگشت را بزند به شخصی که یک خرید موفق انجام می دهد تبدیل کند.

5 ) به روز بودن : محتوا هنوز هم پادشاه است. شما نمی خواهید بازدید کنندگان سایت شما با دیدن محتوای منسوخ شده فکر کنند که سایت کسب و کار شما آنلاین فعال نیست، که می تواند خط پایان شما باشد. سایت شما ، صورت شرکت شما به جهان است. مطمئن شوید که سایت شما شرکت شما را در روند صنعت به روز نشان می دهد و به طور منظم و فعال به ایجاد محتوای جدید مشغول است.

6 ) ترکیب رسانه های اجتماعی: رسانه های اجتماعی یکی از بهترین راه برای ایجاد وفاداری و ایجاد یک صدای با نام تجاری است. با به اشتراک گذاری مطالب وبسایت خود با شبکه های اجتماعی دسترسی به آن را برای مخاطبان خود آسان سازید. این گام ساده یک فرصت عالی برای ایجاد طرفداران نام تجاری که مشتریان جدید جذب و کمک به وب سایت خود را به درایو فروش بیشتر برای کسب و کار شما فراهم می کند.

7 ) من را به فکر نیانداز: تجربه ی کاربر کلید هر وبسایت با طراحی خوب است. مردم باید قادر به حرکت در سراسر سایت شما بدون برخورد به بن بستی که منجر به عدم حرکت در سایت شما شود باشند. طرح بندی وب سایت شما باید به گونه ای باشد که کاربران به راحتی بتوانند از صفحه ای به صفحه حرکت کنند.

8 ) وب 2.0 در مورد نیازهای کاربران است ، نه درباره شما: در روزهای اولیه ی اینترنت ، بسیاری از وبسایت های کسب و کار بر خود متمرکز بودند . آنها به روش های زیادی نشان میدادند که چه کرده اند و چرا آنها یک شرکت بزرگ هستند. در حالی که این دقیقا تغییر نکرده است، این روزها بهترین سایت های اینترنت بیشتر بر آنچه یک کسب و کار می تواند برای یک کاربر انجام دهد تمرکز می کنند. تمرکز بر روی آنچه شما می توانید برای کاربر انجام دهید به جای آنچه شما می خواهید کاربر در مورد شما بداند کمک خواهد کرد سایت شما به یک ابزار موثر تر فروش تبدیل شود.

9 ) ویدئو : امروزه اینترنت قابل دسترس کاربران در بهترین سرعتی که 25 سال پیش یک رویا بود قرار دارد. یکی از بهترین راه ها برای استفاده از این سرعت جدید قرار دادن فیلم ها و چند رسانه ای برای کسب و کارتان است. ویدئو به مشتریان اجازه می دهد تا ببینند که کسب و کار شما در چه موردی است و رابطه قوی تری با آن ایجاد می کنند نسبت به فقط نوشته.

10 ) چرخ را دوباره اختراع نکنید: در حالی که از ایتدا ساختن وبسایت با سیستم مدیریت محتوای شخصی وسوسه برانگیز است اما بهتره از سیستم عامل های موجود منبع باز استفاده کنید. وردپرس، دروپال، جوملا و مگنتو ( برای تجارت الکترونیک) راه های بهتری هستند که تقریبا بدون دردسر و دارای تمام قابلیت هایی که شما نیاز دارید هستند. این سیستم مدیریت محتوا گزینه های با پاداش اضافه شده از پلاگین است که تلاش های بازاریابی آنلاین شما را ساده و از هر گونه مسائلی که ممکن است شما با آن روبرو شوید حمایت می کند.

11 ) عقب نیاندازید، رقبایتان به شما ضربه می زنند: در حالی که گرفتن موقعیت # 1 برای یک کلمه کلیدی و یا ایجاد شمار عظیمی دنبال کننده در رسانه های اجتماعی به شما این احساس را بدهد که کسب و کار شما در بالاترین حد جهان است ، این مهم است که آن را از دست ندهید. یکی از بهترین راه ها برای پشت سر گذاشتن رقبای خود ، اجازه دادن به رتبه بندی یا دنبال کنندگان برتر شما به رفتن به ساختار شما به نشانه کامل بودن کار شماست. همیشه در بالا از حضور آنلاین خود باقی بماند و به طور مداوم برای اطمینان از اینکه وبسایت شما کسب و کار شما را بهتر از آنچه که رقبای شما انجام می دهند بهینه سازد.

12 ) امنیت : این ممکن است برای برخی خود توضیحی به نظر برسد، اما امنیت وب سایت یکی از مهم ترین بخش های یک سایت خوب طراحی شده است. هرگز اطلاعات سایت خود را که می تواند کسب و کار شما و یا حریم خصوصی مشتریان شما مانند شماره تامین اجتماعی، شماره کارت اعتباری، و آدرس شخصی را ذخیره نکنید

13 ) شروع با جستجوگرها در ذهن: هنگامی که شما در ابتدای طراحی وبسایت هستید ، تا جایی که ممکن است سایت خود را با عنوانی که برای بهینه سازی موتورهای جستجو مورد نیاز است بسازید. قسمتی از متن که برای رتبه بندی می خواهید بردارید و در برچسب عنوان مناسب زنجیر URL و تگ H1 , H2 برای کمک به رتبه بندی وبسایت شما در صفحات نتایج جستجو و برای کمک به ایجاد ترافیک عمومی غیر مارک استفاده کنید.

14 ) اجتناب از شکل صفحات طولانی: هنگام ایجاد فرم های صفحه مانند فرم درخواست یک نقل قول یا صفحات پرداخت جلوگیری از اشکال صفحه طولانی مهم است . بسیاری از مردم زمان کافی برای حرکت تا پایین صفحه برای دیدن محتوای اضافی را ندارد. اگر دکمه پرداخت و یا فرهنگ و هنر تنها در پایین یک فرم طولانی وجود داشته باشد ، شما خودتان را از پا درآورده اید. بسیاری از بازدید کنندگان با نا امیدی و قبل از اینکه شانس به طور کامل در نظر گرفتن عرضه یا عمل را داشته باشند از صفحه خارج می شوند.

15) مجبور به چپ نگاه کردنم نکن: یکی از بزرگترین چیزهایی که در دیدن مطالب وبسایت شما مهم است، اینکه هیچ دلیلی وجود ندارد که انتشارات وبسایت را در یک فونت کوچک کپی کنید ، اگر مطالب یک وبسایت راحت خوانده نشود ، هیچ دلیلی برای تلاش اضافی توسط بازدیدکنندگان وجود ندارد.

16 ) پیشرو در صنعت باشید: پیشرو بودن در صنعت دیگر فقط در مورد برگزاری یک موقعیت بزرگ در یک کسب و کار شناخته شده نیست . این روز ها این جمله به معنای به طور جدی به اشتراک گذاشتن تجربه های عملی خود را با دیگران است، چه بر روی وبسایت شما باشد و چه از طریق پلت فرم شبکه های اجتماعی مانند لینکیدین به اشتراک گذاری مشاوره و دانش عملی خود با دیگران نشان می دهد که شما کسب و کار خود و آنچه که درباره آن صحبت می کنید این تفکر رهبری یک راه عالی برای ایجاد شناخت نام تجاری و فروش است.

17 ) این دیگر فقط در مورد دسکتاپ نیست : زمانی که اینترنت در مراحل ابتدایی خود بود ، فقط یک انتخاب برای کاربرانی که میخواستند به شبکه متصل شوند وجود داشت و آن فقط دسکتاپ بود. حالا بیشتر از این مورد است، با کاربرانی که از طریق دسکتاپ ، تبلت و یا موبایل به اینترنت دسترسی دارند و 17.4 % از ترافیک جهانی وبسایت ها در سال گذشته از طریق گوشی موبایل بوده است. حفظ و توسعه تلفن همراه را برای توسعه سایت خود در ذهن داشته باشید به طوری که همه مشتریان شما تعامل مطلوب را از هر دستگاهی که بخواهند با سایت شما داشته باشند.

18 ) سعی نکنید همه را هدف قرار دهید : هنگام ساخت یک وبسایت ، مهم است که به یاد داشته باشید مخاطبان شما چه کسانی هستند. در حالی که ساختن وبسایت برای طیف عظیمی و گرفتن ترافیک بالا می تواند وسوسه انگیز باشد. به یاد داشته باشید که تعریف مخاطبان هدف و طراحی با این هدف منجر به نرخ رشد بیشتری برای شرکت شما می شود.

19 ) نظارت بر عملکرد سایت : نگه داشتن زبانه ها چگونه وب سایت خود را در حال انجام است بسیار مهم است، به ویژه زمانی که شما در حال تلاش برای پیدا کردن راه هایی برای ارتقاء سایت خود هستید. و دقیقا جایی که وب سایت شمادر حال سقوط است تنها راه کوتاه برای ایجاد تغییرات مناسب است که مخاطبان خود را شادتر و ایجاد انگیزه در آنها برای تبدیل به مشتریان در بالاترین نرخ ممکن است. نظارت بر رتبه بندی کلمات کلیدی، نرخ تبدیل و میزان گزافه گویی که نرخ برنامه ریزی طراحی آینده وب سایت شما است.

20 ) هنگامی که شما در حال ایجاد وبسایت خود هستید ، فراموش کردن واقعیت ساده سئو آسان است. در پایان روز ، دامنه شما برای رتبه بندی در یک صفحه نتیجه موتور جسنجو نمی رود، بلکه صفحات فردی شماست که می رود. برای جلوگیری از آدم خواری کسب و کار شما در نتایج موتور های جستجو، زمانی را برای ساختن هر دو بخش اطلاعات و دید بصری خیره کننده وب سایت تان بگذارید. به عنوان مثال: اگر شما یک صفحه برای ارائه سرویس دارید و شما می خواهید آن را برای آن کلمه کلیدی خاص رتبه بندی کنید مطمئن شوید که صفحه به اندازه کافی لینک های ورودی و رتبه بندی قابل توجهی به منظور کاهش احتمال جذب لینک به تنها صفحه خانگی خود جذب کرده است.

21 ) وب سایت شما یک جزء از بازاریابی است : وب سایت شما نقطه اصلی تماس برای تلاش های بازاریابی دیجیتال است. در نهایت، هرچیزی که انجام می دهید آنلاین است که برای به رسمیت شناختن نام تجاری تنها باید ترافیک وبسایت را افزایش دهید در تلاش برای بدست آوردن مردم برای رسیدن به یک هدف از پیش تعیین شده. مطمئن شوید که وبسایت شما از چشم اندازی موثر برخوردار است.

22 ) وب سایت خوب کسب و کار را رشد می دهد : فراموش نکنید هدف از ساخت وبسایت چه بوده است. بهترین وبسایت ها لزوما جذاب ترین ظاهر را ندارند بهترین وبسایت ها در تولید بیشتر و کمک به کسب و کار آنلاین موثر است.

23 ) وبسایت های فلاش مرده اند : در زمان های نه چندان دور وبسایت های خیره کننده ای با استفاده از فلاش ساخته می شد. اما این مورد دیگر نیست،

24 ) توجه به کنتراست متن : یکی از چیزهایی که در 25 سال گذشته تغییر نکرده ، اهمیت تضاد متن است. هرچند درست است که در اوایل شروع اینترنت آگهی های چشمک زن غیر منتظره بود ، چه بسیاری از کسب و کار ها درست در روز های اولیه کنتراست موثری داشتند. متن سیاه بر روی زمینه سفید بود و هنوز هم موثر ترین راه برای ارائه متن است . کنتراست مناسب می تواند کاربرانی را که می خواهند از صفحه خارج شوند را به کاربرانی که در جایی که شما می خواهید کلیک کنند تغییر دهد.

25 ) آینده نیاز به یکپارچگی کامل با تکنولوژی پوشیدنی دارد : با نگاهی به آینده، بهینه سازی طراحی وب خود برای دستگاه های پوشیدنی می تواند برای کسب و کار شما سود بیافریند . ابزارهای مانند عینک گوگل نشانه های اولیه که از اینترنت در تکنولوژی پوشیدنی نهفته در آینده است. اگر شما می خواهید در این جریان جلو بیافتید، زمانی را اختصاص دهید به اینکه مطمئن شوید وبسایت شما در حال حاضر به طور کامل و یکپارچه تا جایی که ممکن است پذیرنده ی مراجعه کنندگان به وبسایت تان است.