بروزرسانی محتوای قدیمی طراحی سایت

بروزرسانی محتوای قدیمی طراحی سایت

بروزرسانی محتوای قدیمی طراحی سایت


بروزرسانی محتوای قدیمی طراحی سایت آیا می خواهید موقعیت خود را در گوگل و سایر موتورهای جستجو بهبود بخشید؟ یک استراتژی وجود دارد که شما می توانید بدون تلاش زیاد برای بهبود رتبه خود استفاده کنید. مطمئناً می توانید مقالات بیشتری بنویسید و محتوای بیشتری تولید کنید ، اما این امر به زمان زیادی در طراحی سایت نیاز دارد. درعوض می توانید به سادگی مقالات قدیمی خود را به روز کنید این سریعتر است و سریعتر به نتایج منجر می شود.
این تصویر توسط موز نشان می دهد که چگونه محتوا به تدریج منسوخ می شود و چه عواملی توسط گوگل برای ارزیابی کیفیت یک صفحه جهت طراحی سایت استفاده می شود. اگر می خواهید سئو خود را برای ایجاد ترافیک بیشتر بهبود ببخشید ، می توانید به سادگی محتوای قدیمی را تجدید نظر کرده و به روز کنید. اگر اجازه دهید گوگل متوجه شود محتوای شما جدید است ، موتور جستجو ترافیک جدید را به صفحه شما ارسال می کند و سپس کار ارزش آن را داشته است.

نرخ کلیک را در طراحی سایت بهبود بخشید

وقتی پرس و جو جستجو را انجام می دهید بلافاصله متوجه خواهید شد که اولین نتایج معمولاً قدیمی تر از یک سال نیستند. اولین نتیجه در تاریخ منتشر شد ین نتیجه در مکان چهارم مارس بود. بسیاری از موضوعات ، از جمله سئو ، در معرض تغییر مداوم در طراحی سایت هستند اطلاعاتی که از چند ماه پیش به روز شده است ، ممکن است از قبل به روز نباشند و این فقط به سئو مربوط نمی شود جستجوی نکاتی در مورد رشد سبزیجات است.
بررسی کفش های در حال اجرا آیا ترجیح می دهید یک پست اخیر را از یک نسخه بخوانید البته شما می خواهید کاربران به احتمال زیاد روی یک مقاله فعلی کلیک می کنند و بنابراین مجبورید محتوای خود را تجدید نظر کنید ، زیرا به این ترتیب می توانید میزان کلیک خود را در طراحی سایت بهبود بخشید. این امر به ویژه مهم است زیرا الگوریتم گوگل در صورت بازدید بیشتر از صفحه ، صفحه شما را بهتر می کند و بسیاری از کاربران است.

خطاهای دستوری در طراحی سایت

چه کسی آن را نمی داند شما یک پست وبلاگ قدیمی را می خوانید که چند ماه پیش نوشتید و با یک اشتباه غلط املایی روبرو شدید. اکنون فقط آن را نادیده نگیرید و به بهترین ها امیدوار باشید ، باید این خطا را برطرف کنید. مت کاتس ، کارمند سابق گوگل می گوید که خطاهای املایی و دستوری یک عامل رتبه بندی نیستند ، اما هنوز هم خوب نیست اشتباهات املایی بر تجربه کاربر خوانندگان شما در طراحی سایت تأثیر منفی می گذارد.
این به نوبه خود به طور غیر مستقیم به رتبه شما صدمه می زند. در هنگام انجام تغییرات جزئی از جمله اصلاح غلط های املایی و دستور زبان توانست ترافیک صفحه خود را در طراحی سایت افزایش دهد روی نتیجه جستجو شما کلیک می کنند می توانید با به روزرسانی آن و به گوگل اطلاع دهید که باید در بالاتر قرار گیرد ، صفحه خود را در طراحی سایت جالب تر کنید. به روزرسانی مطالب شما مزایای بسیاری دارد.

عملکرد گوگل جهت محتوای طراحی سایت

گوگل محتوای فعلی را ترجیح می دهد همه این را می دانند محتوای فعلی در بالا قرار داده شده است ، به ویژه موضوعاتی که در معرض تغییر مداوم هستند. بنابراین اگر فقط مقالات جدیدی منتشر می کنید ، فرصت خوبی را در طراحی سایت از دست می دهید ، زیرا مقالات قدیمی شما به تدریج اهمیت آنها را از دست می دهند. شما باید آنها را احیا کنید ، زیرا محتوای به روز شده حتی می تواند ترافیک شما را دو چندان کند.
در اینجا دلیل خوب برای تجدید نظر در مقالات قدیمی و پست های وبلاگ برای افزایش ترافیک موتور جستجو در طراحی سایت وجود دارد. تاریخ انتشار جدید را به مقاله اختصاص دهید و بروزرسانی را در وردپرس ذخیره کنید. اگر گوگل دوباره صفحه را خزید ، ترافیک موتور جستجو بیشتر ایجاد می کنید. هنگامی که محتوای همیشه سبز تر و موضوع های نه چندان دور منتشر کرد که به سرعت از مد افتاد ، این شرکت شاهد افزایش گسترده بازدیدهای طراحی سایت بود.

صحت مطالب را در طراحی سایت بهبود بخشید

اساساً گوگل برای بهبود تجربه کاربر فقط یک چیز است اگر سایت شما یک تجربه کاربری عالی را ارائه می دهد ، لازم نیست از بروزرسانی های الگوریتم و تغییر در عوامل رتبه بندی بترسید. با ارائه اطلاعات جدید و روندهای به روز شده ، می توانید مطالب خود را در طراحی سایت مفیدتر کنید. این مقاله در مورد شیوه های ناعادلانه در گوگل با بیانیه ای از گوگل به روز شده است تا اطلاعات پس زمینه بیشتری را به خواننده ارائه دهد.
می توانید از آنها تقلید کنید همیشه مطالب خود را به روز نگه دارید تا بهتر در نتایج جستجوی گوگل در طراحی سایت قرار گیرد به این ترتیب می توانید به راحتی رتبه خود را بهبود بخشیده و نشان دهید که محتوای شما همیشه به روز است. بله ، گوگل از قدرت خود برای خنثی کردن ایده هایی که نمی دانم استفاده می کند زیرا به روز شده در من اتفاق می افتد خواننده می تواند فرایندها را بهتر بفهمد ، که باعث می شود مقاله دقیق تر و در نتیجه با ارزش تر شود.

کل طراحی سایت را به روز کنید

واقعیت این است که محتوای فعلی بالاتر قرار می گیرد بنابراین گوگل ترجیح می دهد طراحی وب سایت که مرتباً محتوای آنها را مرور می کنند. این همچنین به همین دلیل است که پس از گذشت چند سال صفحات قدیمی به سادگی نادیده گرفته می شوند ، حتی اگر خود مقالات هنوز در طراحی سایت مفید باشند. اگر گوگل تشخیص دهد که صفحه شما در حال پردازش نیست ، این بر رتبه بندی همه صفحات شما تأثیر می گذارد.
اگر طراحی سایت شما هنوز جوان است ، یا اگر مخاطبان شما هنوز هم اندک هستند ، احتمالاً شما یک اظهارنامه شخصی از گوگل دریافت نمی کنید ، اما هنوز می توانید از این استراتژی استفاده کنید. برای این کار اطلاعات جدید یا فعلی را پیدا کنید و مقاله خود را بر این اساس تجدید نظر کنید. با تنفس کردن زندگی جدید به محتوای قدیمی می توانید از این کار جلوگیری کنید. چند به روزرسانی کوچک در مقالات مهم استراتژیک ، گوگل را درک می کند.

پیوندهای شکسته را در طراحی سایت جایگزین کنید

پیوندهای شکسته واقعاً ناامیدکننده هستند. منابع مفیدی که در مقاله با آنها ارتباط داشتند ، دیگر وجود ندارند. شاید طراحی سایت بسته شده باشد یا ساختار پیوند آن تغییر کرده باشد. البته ، این برای رتبه بندی گوگل شما مناسب نیست و باعث می شود صفحه شما پایین بیاید. خوشبختانه ، این مشکل می تواند به راحتی حل شود برای این کار می خواهم دو برنامه را به شما توصیه کنم. که طراحی سایت شما دارای اهمیت است سپس تمام مطالب موجود در طراحی وب سایت شما بهتر قرار می گیرد.
زیرا گوگل آخرین مطالب را پیدا کرده است همچنین به محتوای دیگر وب سایت شما اهمیت بیشتری می بخشد و این به نوبه خود تأثیر مثبتی در قرارگیری کلیه صفحات و مطالب شما دارد. ابزار رایگان چک لینک در طراحی سایت حالا باید یک کد امنیتی وارد کنید و سپس روی یافتن لینک های خراب اکنون کلیک کنید. کلیک کنید. طراحی سایت شما را برای لینک های خراب لینک های آنلاین بصورت آنلاین بررسی می کند.

جستجوگرها در طراحی سایت

روی افزودن برنامه افزودنی کلیک کنید سپس یک نماد جدید در فهرست مرورگر شما ظاهر می شود. نیل پاتل دلایل برتر در بروزرسانی مطالب قدیمی می تواند به شما در رتبه بندی شما کمک کند از مقاله مربوطه تماس بگیرید و روی نماد موجود در مرورگر در طراحی سایت کلیک کنید. اکنون یک جعبه ظاهر می شود. این برنامه تمام لینک های موجود در صفحه را بررسی می کند و لینک های خراب را نشان می دهد.
سپس می توانید دقیقاً تعداد پیوندهای صفحه را مشاهده کنید و کدام یک از آنها در طراحی سایت شکسته شده اند. فقط چند دقیقه طول می کشد تا بررسی شود سپس می توانید ببینید که تعداد پیوندهای خراب پیدا شده است. اکنون باید آنها را تعمیر یا جایگزین کنید. طراحی سایت شما را برای لینک های خراب لینک های آنلاین بطور آنلاین بررسی می کند با کلیک روی افزودن به کروم آن را بارگیری کنید. بازاریابی محتوا در طراحی سایت است.

نقش منابع در طراحی سایت

اگر قبلاً در حال مرور مقاله های قدیمی خود هستید می توانید به منابع بهتر و به روز تری نیز مراجعه کنید. طبق گفته های کریزی اگ ، شما باید نظرات خود را با نظرات تخصصی آمار اینفوگرافیک ها ، رویدادهای جاری و اخبار در طراحی سایت غنی سازی کنید. اکنون باید منبع را بیابید و دریابید که برای یافتن یک جایگزین چه اشتباهی رخ داده است به این ترتیب می توانید مشکل را برطرف کنید اگر صفحه دیگر در دسترس نیست.
شما باید اقدامات شدیدتری را انجام دهید به در این حالت ، شما باید یک منبع جدید پیدا کنید تا منبع قدیمی را جایگزین کنید. اگر نمی توانید چیز مناسبی پیدا کنید ، باید مرجع را حذف کنید. بهتر از یک پیوند شکسته که منجر به جایی در طراحی وب سایت نمی شود. شما می توانید با جایگزین کردن لینک های خراب ، سایت خود را بهتر و مفیدتر از نظر گوگل کنید البته این هم در رتبه بندی شما تأثیر مثبتی دارد.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش