بررسی مراحل کلیدی در طراحی سایت موفق

بررسی مراحل کلیدی در طراحی سایت موفق

بررسی مراحل کلیدی در طراحی سایت موفق


طراحی وب سایت مانند هنر در هر فردی به صورت ذاتی و درونی می باشد . اما در این راستا قوانینی موجود می باشد که همواره در پروسه طراحی سایت می بایست از آن ها پیروی نمود . شما باید طراحی وب سایت تان را زیبا ، مرتب و ساده انجام دهید . مخاطبین شما نباید برای درک موضوع وب سایت شما مجبور به فکر کردن شوند یا حتی اصلا متوجه آن نشوند . بلکه می بایست از همان ابتدا پیام وب سایت را دریافت نموده و بتواند به سهولت به اطلاعات مورد نظر خود دست یابد . همیشه طراحی سایت تان را به گونه ای انجام دهید که نیاز های کاربران هدف اصلی شما باشد . طراحی وب سایت شما نباید به گونه ای باشد که مانع عنکبوت های موتورهای جستجو شود . از به کارگیری منو های javascript خودداری کرده و استفادهی flash که به بنر ها اشاره می کند را به حداقل برسانید .
بررسی کدینگ وب سایت :
همیشه از مختصر و مرتب بودن کدینگ وب سایت تان اطمینان حاصل نمایید . در هر زمانی که این امکان وجود داشته باشد 100% از CSS استفاده نمایید . در حد امکان محتوای مهم را در بالا کد HTML بنویسید ، هم چنین بلوک های تکراری را ( یعنی منوهای عمودی ، منوهای ستون سمت چپ و غیره ) در کد HTML می بایست پایین نگه داشته شوند.
مطالب و محتوای وب سایت :
یکی از رموز موفقیت وب سایت ، کیفیت محتوای سایت می باشد . وقتی یک مطلب به روز ، گیرا و به نحو احسن نوشته شده باشد به مرور زمان لینک های بسیاری را در یافت خواهد نمود . ترجمه و تحقیق برای تولید یک محتوای با کیفیت امری ضروری می باشد .
هاستینگ وب سایت :
سعی کنید برای دامین خود IP اختصاصی داشته باشید و همیشه از یک شرکت ارائه دهنده هاست معتبر استفاده نمایید .