بررسی قیمت تبلیغات در طراحی سایت

بررسی قیمت تبلیغات در طراحی سایت

بررسی قیمت تبلیغات در طراحی سایت


بررسی قیمت تبلیغات در طراحی سایت بودجه تبلیغات من چقدر باید بالا باشد این یک سؤال دشوار است و متأسفانه هیچ جواب درست و درستی وجود ندارد. این امر به بسیاری از عوامل خاص شرکت می رسد. تو یک صنعت ، مشتریان ، رقابت ، فصل و البته فروش شما. اما این همه چیز نیست. اهداف رشد شما و استراتژی داخلی شرکت نیز نقش مهمی را در طراحی سایت دارند. دو شرکت از همان صنعت می توانند در صورت داشتن حاشیه سود متفاوت ، بودجه های بسیار متفاوتی داشته باشند.
این شرکت با حاشیه سود بزرگتر ، سطح بیشتری دارد و می تواند در جذب مشتری پرخاشگرتر باشد. دستگاه مورد استفاده نیز نقش دارد. تبلیغات تلفن همراه و تبلیغات رومیزی ممکن است تبدیل نشوند. در این حالت ، شما بیشتر باید بر تقویت آگاهی از برند خود با تبلیغات موبایل جهت طراحی سایت تمرکز کنید. اطلاعات متناقض و گمراه کننده در اینترنت باعث بهتر شدن آن نمی شود. در برخی از صنایع ، هزینه های سالانه میلیارد دلار است. خب. می توانید ببینید که با چه کسی سر و کار دارید و همیشه چند شرکت وجود دارند که از طراحی سایت شما سود بیشتری می برند.

اهمیت تبلیغات در طراحی سایت

پاسخ ساده ای وجود ندارد ، زیرا واقعاً همیشه به شرایط بستگی دارد! خوشبختانه ، چند ترفند وجود دارد که به شما کمک می کند به سرعت جواب درست را برای وضعیت خود پیدا کنید. از یک طرف ، برای داشتن سرنخ می توانید خود را به مشخصات صنعت گرایش دهید سپس چند برنامه وجود دارد که می توانید از آنها برای پر کردن هرگونه شکاف و کسب اطلاعات بیشتر در مورد استراتژی های رقبا در طراحی سایت استفاده کنید.
سپس باید شماره های خود را با هم مقایسه کنید تا دریابید که چه چیزی را می توانید هزینه کنید. فقط وقتی تمام اطلاعات را جمع آوری کردید می توانید تعیین کنید که چه میزان پول باید در تبلیغات موبایل سرمایه گذاری شود. آیا می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید سپس ادامه دهید. شرکت های دیگر برای تبلیغات چقدر هزینه می کنند؟ پیدا کردن بودجه تبلیغاتی مناسب کار آسانی نیست. به نظر می رسد ساده است و باید صریح باشد ، اما در طراحی سایت چنین نیست.

استفاده از کلمات کلیدی مناسب در طراحی سایت

در نتایج همچنین چند اصطلاح جستجو ارزان را نیز خواهیم یافت. اینها کلمات کلیدی بالقوه ای هستند که می توانیم برای به دست آوردن نتایج بهتر به آنها پیشنهاد کنیم. برنامه دیگری که دوست دارم از آن استفاده کنم سمراش نام دارد. می توانید از آن برای تکمیل استراتژی گوگل ادز در طراحی سایت استفاده کنید. من فکر می کنم سمراش عالی است زیرا داده های جالب بسیاری از رقبای من به من در طراحی سایت ارائه می دهد. من می توانم تجزیه و تحلیل رقابتی انجام دهم و همه چیز را درباره رقابت خود بدانم.
می توانم ببینم که بدون نیاز به ساعت ها تحقیق در کدام یک از کلمات کلیدی آنها را پیشنهاد می دهند. حتی می توانم ببینم چه تبلیغاتی در حال اجرا هستند و از چه متن تبلیغاتی استفاده می کنند. همچنین نشان می دهد که هر رقبا برای هر کلمه کلیدی چقدر می پردازد. اکنون می خواهم بدانم که مبلغی را برای کلمه کلیدی "بازاریابی محتوا" در طراحی سایت پرداخت می کنید. برای اصطلاح "بازاریابی محتوا" باید بیش از 25 دلار پرداخت کنید! این پول زیادی است ، اما شاید لازم نیست که هزینه زیادی را بپردازید.

نحوه افزایش نرخ تبدیل در طراحی سایت

نرخ تبدیل معمولاً در دستگاه های تلفن همراه از دستگاه های رومیزی پایین تر است. این یک واقعیت است. چگونه با تلفن همراه خود در اینترنت گشت و گذار می کنید فرمهای طولانی را پر می کنید احتمالاً چنین نیست ، به خصوص اگر طراحی سایت برای استفاده از موبایل بهینه نشده باشد. در مورد آن فکر کنید شما باید دائماً پیمایش کنید و پاسخهای طولانی و ناخوشایند را در قسمتهای کوچک تایپ کنید. جالب نیست! هیچ تفاوتی با تبلیغات نیست ، زیرا آنها همچنین باید برای دستگاه های تلفن همراه در طراحی سایت بهینه شوند.

تبلیغات فیس بوک حهت طراحی سایت

ماسیمو از اداسپرسو می گوید مشتریان محصول شما را در تلفن همراه خود پیدا کرده و سپس آن را روی دسک تاپ خود می خرند. به همین دلیل است که شما باید تبلیغاتی را برای برندسازی در نظر بگیرید. این تبلیغات برند شما را در طراحی سایت تقویت می کنند تا مشتریان بعدا بتوانند محصولات شما را بر روی رایانه شخصی بشناسند و خریداری کنند. در فیس بوک ، مکانهای سازگار با موبایل از جمله فید خبری موبایل و اینستاگرام باید ارجح باشند.
همچنین می توانید تبلیغات خود را در دستگاه های مختلف تلفن همراه پخش کنید. با کارزارهای آگاهی بخشی ، شما ابتدا یک گروه هدف ایجاد می کنید و سپس مخاطبان چشم نواز نیز دارند. در اصل ، شما در حال جمع آوری سرب های جدید هستید. شما می خواهید با تبلیغات خود به حداکثر تعداد کاربران برسید تا بعدا بتوانید دوباره به آنها متوسل شوید و آنها را به مشتری طراحی سایت پرداخت کنید. اگر می خواهید محصولی را که می توانید بارگیری کنید و یا برنامه ای را راه اندازی کنید ، تبلیغ کنید ، تصویر محصول شما باید یک تلفن هوشمند را در طراحی سایت نشان دهد.

بررسی عملکرد تبلیغات در طراحی سایت

همچنین به کاربران بگویید که در مرحله بعدی چه کاری انجام دهند: "اکنون بارگیری کنید" سی تی ای عمل گرا است و به کاربر می گوید مرحله بعدی چیست. بسترهای نرم افزاری مانند فیس بوک دارای قالب های تبلیغاتی مختلفی هستند. باز هم در مورد اشکال طولانی. پر کردن فرم همیشه مهم نیست صفحه نمایش تلفن همراه جهت طراحی سایت چقدر بزرگ باشد. با این وجود ، گاهی اوقات نمی توان از آن اجتناب کرد ، زیرا در موارد خاص مشتری مجبور است فرم ها را پر کند. با این حال ، شرکتهایی که محصولاتی را می فروشند ، وضعیت بهتری ندارند. فقط به روند پرداخت فکر کنید. همیشه باید یک نام ، یک آدرس ایمیل و یک شماره تلفن وارد کنید. سپس آدرس تحویل و اطلاعات پرداخت وجود دارد.
که به سرعت پر می شود. اگر می خواهید مشتری های تلفن همراه بیشتری را جذب کنید ، باید یک قالب تبلیغاتی را انتخاب کنید که این مشکل را دور بزند. آزمایشی را انجام داد زیرا این شرکت می خواست دریابد که کدام قالب های تبلیغاتی کاربران بیشتری را به صفحه فرود در طراحی سایت می فرستد. با وجود تبلیغ اصلی ، کاربر پلت فرم فیس بوک را ترک نمی کند. در این حالت مشتری روی "بارگیری" کلیک می کند و می تواند داده های ذخیره شده خود را با چند کلیک از طریق فیس بوک ارسال کند.

تبلیغ آگهی در طراحی سایت

اگر می خواهید داده ها را از قبل ویرایش کنید ، اما فقط باید دو بار کلیک کنید زیرا تمام اطلاعات به طور خودکار پذیرفته شده است. البته این بسیار بهتر از پر کردن فرم طولانی در صفحه فرود است که برای دستگاه های تلفن همراه بهینه نشده است ، اینطور است بنابراین جای تعجب ندارد که تبلیغات سرب در دستگاه های تلفن همراه به نتایج بهتری در طراحی سایت دست یابد. شرکت هایی که در درجه اول کالاهای فیزیکی به فروش می رسانند می توانند کمپین های خرید گوگل یا تبلیغات پویا را در فیس بوک انجام دهند تا مشتری های بیشتری را جذب کنند.
هر دو قالب تبلیغاتی می توانند در فروشگاه آنلاین شما ادغام شوند. یک فرآیند پیچیده و طولانی به چند کلیک در طراحی سایت محدود می شود. چرا من اینقدر نگران نرخ تبدیل هستم خوب ، هزینه های تبلیغاتی شما هیچ تاثیری در هزینه های شما ندارند ، آنها فقط به بودجه موجود شما بستگی دارند. بنابراین اصطلاح هزینه تبلیغات ذهنی است. جواب درست یا غلط وجود ندارد ، حداقل به نظر من. کمتر به هزینه ها علاقه مندم. نگرانی اصلی من است. اگر مجبور شدم بیشتر خرج کنم اما دو برابر بیشتر از فروش را در طراحی سایت انجام دهم ، ارزش سرمایه گذاری دارد.

تخیمن تعرفه تبلیغات در طراحی سایت

معاملات مشتری بالقوه و در سمت راست هزینه ها برای هر سرب هستند. این شماره ای است که واقعاً مهم است. شما باید هزینه مربوط به هر سرب را در طراحی سایت تعیین کنید. سپس می توانید از این شماره استفاده کنید تا تعیین کنید که چه میزان پول برای جذب مشتری می تواند برای انجام یک کمپین سودآور سرمایه گذاری کند. من قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه می توانید هر سرب را پرداخت کنید. خوب است یا بد؟ شما نمی توانید این را بگویید. اکنون می خواهیم این موضوع را در طراحی سایت دریابیم.

نتیجه گیری

نرخ تبدیل شما به طور معمول چقدر است می توانید این داده ها را در گوگل آنالیز پیدا کنید. بگذارید 1٪ بگوییم تا محاسبه خیلی پیچیده نباشد. اگر از این اعداد برای محاسبه خود استفاده کنیم ، سرب مهم است؟ سرب در این شرایط یورو هزینه دارد. اما من هنوز نمی دانم که آیا این خیلی گران است یا هنوز هم دلیلش است. اگر محصول شما در طراحی سایت ارزان است ، احتمالاً خیلی گران است. شما نمی خواهید در سیاه پوست باشید ، می خواهید سود کسب کنید.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش