بردکرامب چیست و چه تاثیری بر سئو طراحی سایت دارد

بردکرامب چیست و چه تاثیری بر سئو طراحی سایت دارد

بردکرامب چیست و چه تاثیری بر سئو طراحی سایت دارد


بردکرامب چیست و چه تاثیری بر سئو طراحی سایت دارد
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران بردکرامب در طراحی سایت مثل این است که برای شما پیش امده باشد که آنقدر درگیری ذهنی داشته باشید که یادتان برود در خیابان هستید یا اصلا برای چه کاری وارد مغازه شده اید. این روزها دیگر نیازی نیست خیلی به خودتان فشار بیاورید تا یادتان بیاید هدفتان از به خیابان آمدن چه بوده است بدون اینکه از رهگذرها بپرسید موبایلتان را بیرون می آورید و گوگل مپ را باز می کنید و موقعیت مکانی خود را می یابید حتی می توانید مسیر خانه را بروی گوگل مشخص کنید تا نزدیکترین را ه بازگشت به مبدا را به شما نشان دهد
مشابه این اتفاق برای بسیاری از کاربران نیز پیش می اید که برای یافتن محتوای مورد نظر خوددر طراحی سایت صفحه جستجو گوگل را باز کنند کلمه ای را تایپ کنند و وارد چند لینک از نتایج گوگل بشوند ویک دفعه فراموش کنند در حال خواندن چه مطلبی در چه طراحی سایتی هستند اصل این مطلب را به درستی پیدا کرده اند یا نه ؟ در واقع مانند گوگل مپ برای کاربران اینرنت است و به انها نشان می دهد چه مسیری را طی کنند تا به مبدا برسند.

بهترین ابزارها برای یافتن کلمات کلیدی طراحی سایت

کلمه برد کرامب در طراحی سایت ،بهتر است به دنیای کودکی خود سر بزنید .خواهر وبرادری که خرده نان را به عنوان مسیر بازگشت راه خانه نشانه گذاشته بودند بردکرامب در طراحی سایت به معنی خرده نان است که به کاربر اجازه می دهد مسیر خود را از آنجایی که اغاز کرده پیدا کرده وبر گردد . آوردن سایت به صفحه اول گوگل از بهترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد که مطالعه آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

انواع برد کرامب در طراحی سایت

برد کرامب یا نشانگر صفحات یا مسیر راهنما در طراحی سایت بخشی از طراحی رابط کاربری است که مسیر حرکت کاربر در صفحات طراحی سایت را تسهیل می کند. برد کرامب در سیستم عامل ها ،برنامه های نرم افزاری وبلاگ ووب سایت مورد استفاده قرار می گیرند وبه کاربر این امکان را می دهند که با هر کلیک در طراحی سایت به دایرکتوری مورد نظر هدایت شوید.

نشانگر صفحات موقعیت در طراحی سایت

رایج ترین نوع برد کرامب ها هستند که سلسله مرتب و ساختار صفحات را در طراحی سایت نشان می دهند. نشانگر ویژگی صفحات حتما برای شما پیش آمده است که وارد طراحی سایت هایی مثل دیجی استایل شوید و دنبال پیراهن بگردید زمانی که وارد طبقه بندی محصول می شوید ممکن است نیاز داشته باشید که رنگ و سایز لباستان را نیز انتخاب کنید .در اینجا برد کرامب ها رنگ و اندازه آنها مبتنی بر صفت هستند.