برای سرعت بخشیدن به ایندکس شدن مطالب طراحی سایت چه باید کرد ؟

برای سرعت بخشیدن به ایندکس شدن مطالب طراحی سایت چه باید کرد ؟

برای سرعت بخشیدن به ایندکس شدن مطالب طراحی سایت چه باید کرد ؟


هر روز هزاران مطلب جدید نوشته و در وب سایت های گوناگون منتشر می شود . در دنیای اینترنتی که امروزه بسیار رونق یافته است ، پیروزی در میدان رقابت و سریع تر دیده شدن یکی از اهداف بسیار مهم هر وب مستری به حساب می آید . در این مقاله با راه کار های برای سرعت بخشیدن به ایندکس شدن مطالب و محتوا در طراحی وب سایت می پردازیم . شایان ذکر است که بدانید قبل از انجام هر فعالیتی ابتدا می بایست از شناسایی و ایندکس وب سایت تان توسط گوگل اطمینان حاصل نمایید .
برطرف نمودن مشکلات صفحات از بین رفته :
برای هر وب سایتی این امکان وجود دارد که گاهی اوقات به دلایل گوناگون سایت از دسترس خارج می شود . خوشبختانه در گوگل قسمتی به نام Crawl Errors وجود دارد که به کاربر لیستی از صفحاتی که نتوانسته به آن ها دسترسی پیدا نماید ، می دهد . با مورد بررسی قرار دادن این صفحات از طراحی سایت می توانید مشکلات را حل کرده و گوگل را برای دوباره سر زدن به وب سایت تان مجاب نمایید .
ایجاد مطالب به صورت مرتب و زمان بندی شده :
مطالب گذشته را دور ریخته و به فکر تولید محتوای مفید و به روز در طراحی وب سایت باشید . مطالب کپی و تکراری به هیچ عنوان مورد علاقه گوگل نمی باشند . انتشار مطالب در بازه های زمانی مرتب موجب ارسال مکرر پینگ از سوی وب سایت تان به گوگل خواهد شد و بعد از گذشت مدت زمانی گوگل به وب سایت شما سر خواهد زد . از این رو می توان گفت مهم ترین و موثر ترین امر برای افزایش سرعت ایندکس شدن محتوا یک طراحی وب سایت ، تولید مطالب جدید و منحصر به فرد می باشد .
اهمیت رسانه های اجتماعی :
رسانه های اجتماعی روز به روز بیشتر مورد توجه گوگل قرار می گیرند . یکی از نکات مثبت موجود در رسانه های اجتماعی ایندکس شدن سریع مطالب می باشد . هنگامی که مطالب خود را در چند رسانه اجتماعی منتشر می نمایید اسپایدر ها به صورت همزمان از چندین وب سایت معروف با authority بالا پینگ مطلب منتشر شده شما را دریافت می نمایند ، این امر در افزایش سرعت ایندکس شدن مطالب طراحی وب سایت تان بسیار موثر می باشد .