ایده های طراحی اپلیکیشن

ایده های طراحی اپلیکیشن

ایده های طراحی اپلیکیشن


ایده های طراحی اپلیکیشن  : اگر مدتی است برای آغاز یک پروژه ی طراحی اپلیکیشن به دنبال ایده می باشید ، مشاهده ی این مقاله را به شما عزیزان پیشنهاد می نماییم . ایده هایی که در مقاله امروز برای شما در نظر گرفته ایم می توانند تحولی عظیم در کسب و کارتان به وجود بیاورند .


آخرین جام جهانی و طراحی اپلیکیشن :


همان طور که می دانید در سال 2018 ، جام جهانی با میزبانی روسیه را در پیش داریم . این موضوع یک فرصت بسیار مناسب برای طراحان اپلیکیشن به حساب می آید . در واقع می توانید تعداد بسیاری اپلیکیشن مرتبط با این زمینه تولید نمایید .


طراحی اپلیکیشن برای کتب فارسی :


از آن جایی که کشور ایران دارای تمدنی عظیم می باشد و در بر دارنده ی کتاب های بسیاری نیز می باشد بسیاری از کاربران در سراسر دنیا خواهان این کتاب ها می باشند . از آن جایی که پروسه ی ترجمه و چاپ این کتب از هزینه های بالایی برخوردار می باشد طراحی اپلیکیشن با این موضوع طرفداران بسیاری را به خود جذب می نماید . برای موفقیت در این حوزه از طراحی اپلیکیشن می بایست کتاب های مورد علاقه ی کاربران را شناسایی نموده و کشور هایی که بیشتر خواهان آن می باشند را بیابید و نهایتا با کمک یک مترجم اقدام به ساخت و طراحی اپلیکیشن مخصوص به خودتان نمایید .


طراحی اپلیکیشن برای رستوران ها


طرفداران سفر در سراسر دنیا آمار بالایی را به خود اختصاص داده اند . این افراد می خواهند به هر شهری که صفر می کنند به بهترین رستوران ها بروند بر همین اساس یکی از ایده های کاربردی در زمینه ی اپلیکیشن ها ، طراحی اپلیکیشن با موضوع رستوران می باشد . طراحی شما می بایست به گونه ای باشد که صاحبان رستوران ها یا کاربران به آسانی بتوانند رستوران و غذا مورد علاقه خود را ثبت نموده و امکان رای دادن به رستوران و غذا های آن وجود داشته باشد تا به راحتی بتوانند نظرات خود را راجع به آن ها بیان نمایند . این ایده در کشور های بزرگ اجرا شده و نتایج چشم گیری داشته است .