اهمیت های طراحی سایت

اهمیت های طراحی سایت

اهمیت های طراحی سایت


اهمیت های طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت برای درک بهتر اهمیت های طراحی سایت به موضوعی فکر کرده و آن را در گوگل جستجو کنید سپس روی لینک موردنظر خود کلیک کرده و وارد سایت شوید، اکنون نسبت به اطلاعات مورد نظر خود آگاهی دارید. پیدا کردن این اطلاعات کار بسیار راحتی بود که در مدت زمان خیلی کوتاهی در دسترس شما قرار گرفت.
اگر پس از مراجعه به هر سایتی به راحتی توانستید به قسمت های مختلف آن دسترسی داشته باشید نشان می دهد که سایت مورد نظر شما قوی بوده و به خوبی طراحی شده است و همچنین بسیار کاربر پسند می باشد زیرا همانطور که گفته شد دسترسی به قسمت های مختلف آن بسیار آسان بوده و شما به راحتی می توانید اطلاعات مورد نظر خود را در مدت زمانی کوتاه به دست آورید. در نظر داشته باشید که اگر وب سایت شما به صورت پیچیده ای طراحی شده باشد و پیدا کردن اطلاعات برای شما مقدور نباشد به راحتی آن را سایت را رها کرده و به سراغ سایت بعدی خواهید رفت.

گرافیک زیبای طراحی سایت

طراحی گرافیکی زیبا و منحصر به فرد وب سایت از جمله موراد مهم در طراحی سایت به شمار میاید اما توجه داشته باشید که زیبایی بیش از اندازه و افراطی باعث می شود تا دیگر قابلیت های سایت به چشم نیایند، توجه داشته باشید که در هر وب سایتی کاربردی بودن مهم تر از زیبایی می باشد.

سازمان دهی و مرتب بودن طراحی سایت

درست مثل خانه ها که هر چیزی در جای معین و مشخص خود قرار دارد طراحی سایت نیز باید همین گونه باشد و هر چیزی در جای خود قرار گیرد.
در طراحی سایت هر صفحه باید متوازن و مناسب طراحی شود تا بازدید کننده پس از مراجعه به سایت قادر باشد به راحتی اطلاعات مورد نظر خود را کسب کند، سایز و اندازه ی مطالب سایت باید به گونه ای باشد که بتوان مطالب اصلی و فرعی را به راحتی از یکدیگر تفکیک کرد.

تصاویر مجذوب کننده در طراحی سایت

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی سایت انتخاب تصاویر می باشد، زیرا همین تصاویر و کلیپ ها هستند که بازدید کنندگان را به وب سایت شما جذب می کنند، از آنجایی که بیشتر سایت ها تصاویری شبیه به هم دارند شما با استفاده کردن از تصاویری متفاوت سایتی متفاوت نیز خواهید داشت، که نتیجه ی آن جذب کاربران بیشتری به طراحی سایت می باشد.