اهمیت سطح دسترسی در طراحی وب سایت

اهمیت سطح دسترسی در طراحی وب سایت

اهمیت سطح دسترسی در طراحی وب سایت


اهمیت سطح دسترسی در طراحی وب سایت : زمانی که مبحث طراحی سایت مطرح می گردد عوامل بسیاری در پروسه ی طراحی وب سایت و برقراری ارتباط با مخاطبین سایت دخیل می باشند . زمانی که اقدام به راه اندازی یک وب سایت می نمایید نخستین نکته ای که می بایست به آن توجه داشته باشید قابلیت دسترسی آسان کاربران به بخش های مختلف وب سایت می باشد .


منو ها و دسته بندی ها :


یکی از وظایف اصلی بخش منو های طراحی وب سایت ها راهبری صحیح کاربران می باشد . این امر تاثیر چشم گیری در بهبود بخشیدن به تجربه ی کاربری ایفا می کند و می تواند بهترین مهره در افزایش قابلیت یک وب سایت باشد . با پیشرفت طراحی سایت ها امروزه منو ها به یکی از جدا نشدنی ترین بخش های وب سایت ها تبدیل شده اند . لازم به ذکر است بدانید نوع طبقه بندی منو ها و زیر مجموعه های آن ها می تواند به شدت در راهبری مخاطبین موثر جلوه کند .


محتوای سایت شما :


سازنده ی پل ارتباطی میان طراحی سایت شما و بازدید کنندگان ، محتوای مناسب و مفید می باشد . مطالبی که حلال مشکلات کاربران باشند موجب موفقیت وب سایت شما خواهند شد . در واقع هنگامی که کاربران وب سایتی را بیایند که دقیقا پاسخ آن چه که به دنبالش می باشند را داشته باشد ، در دوره های زمانی گوناگون مجددا به آن وب سایت مراجعه خواهند نمود . بر همین اساس سعی کنید برای یکایک صفحات طراحی سایت تان کلیه نکات را رعایت فرمایید و از دیدگاه بازدیدکنندگان به وب سایت تان نگاه کنید و محتوای خود را در جهت بر طرف سازی ابهامات آن ها تولید نمایید .
کاربران دستگاه های هوشمند :
اگر نگاهی به مقالات گذشته ی وب سایت ما داشته باشید متوجه میزان اهمیت وب سایت های واکنش گرا خواهید شد . طراحی وب سایت برای تلفن های همراه می بایست با دقت بسیاری انجام شود زیرا بسیاری از کاربران این تلفن ها با آیکون های مربوط به بخش منو آشنایی کافی ندارند و هنگام ورود به وب سایت از طریق موبایل ها یا تبلت ها دچار سردرگمی می شوند .