اهمیت انواع نرم افزار در طراحی وب سایت

اهمیت انواع نرم افزار در طراحی وب سایت

اهمیت انواع نرم افزار در طراحی وب سایت

انواع نرم افزار در طراحی وب سایت


امروزه نرم افزار هایی در راستای طراحی سایت به وجود آمده اند که با استفاده از آن ها می توان حتی بدون دانش برنامه نویسی و طراحی وب سایت ، یک وب سایت را تولید و توسعه داد . به کمک امکاناتی که این نرم افزار به شما می دهد می توانید وب سایت خود را با استفاده از قالب های آماده ، کامپونت ها و ماژول ها  طراحی نمایید .
بررسی میزان تاثیر css اگر نیازی به پیاده سازی یک طرح جدید ندارید ، با استفاده از نرم افزار های موجود می توانید وب سایتی کامل طراحی و آن را مدیریت نماید .  اما اگر تمایل به طراحی قالبی مختص به خودتان دارید می بایست زبان برنامه نویسی HTML را بیاموزید .
HTML چیست ؟
 HTML یک زبان برنامه نویسی می باشد که توسط آن می توان یک وب سایت را قالب بندی نمود . با HTML می توانید در وب سایت تان جدول بسازید ، فرم تنظیم کنید ، تصویر قرار دهید و موارد دیگری که در طراحی سایت کاربرد دارند را اعمال نمایید.
ویژگی های CSS :
CSS استایل و سبک یک سند را در صفحه وب سایت مشخص می نماید . هر کاراکتری که مرتبط با استایل یک سند باشد به کمک CSS قابل طراحی می باشد. به طور مثال استایل دهی متن ، پس زمینه ، تصاویر ، فونت ، جداول و... با CSS امکان پذیر می باشد . یکی از مزیت های CSS این است که می توان به صورت اختصاصی به طراحی استایل یک سند برای نمایش در HTML پرداخت و آن را در یک فایل خارجی ذخیره کنید .
نتیجه گیری :
در آخر می توان گفت CSS در طراحی سایت موجب زیبایی سایت شما خواهد شد و به استایل بیرونی وب سایت تان وجه بسیار زیبایی خواهد بخشید. بر همین اساس می بایست برای این بخش از وب سایت اهمیت ویژه ای قائل شد ، زیرا کاربرانی که وارد وب سایت شما می شوند اولین و بارز ترین موردی که مشاهده می نمایند ظاهر سایت شما می باشد .