اهداف طراحی سایت

اهداف طراحی سایت

اهداف طراحی سایت


اهداف طراحی سایت
شما برای انجام هرکاری هدف خود را مشخص می کنید پس قبل از طراحی سایت نیز باید هدف خود را معلو کنید ببینید برای چه منظور می خواهید به طراحی سایت بپردازید موضوع و طرح ان را مشخص کنید و ببینید چند صفحه در ابتدا نیازدارید کاربران هدف خود را معلوم کنید و از قبل بدانید برای چه گروهی اقدام به طراحی سایت می کنید همچنین باید توجه داشته باشید که مطالب مرتبط با مورد طراحی سایت خود تهیه کنید.

کجا و چگونه طراحی سایت کنیم

قدم اول در طراحی وب سایت انتخاب اسم مناسب است که دارای سه قسمت است قسمت ابتدایی ان شامل سه دبلیو وقسمت دوم اسم منتخب شما و قسمت سوم هم پسوند های معمول شامل کام یا نت وتوجه داشته باشید هرچه هماهنگی موضوع سایت و نام ان بیشتر باشد بهتر است بعد از آن نوبت به ثبت ان می رسد برای اینکار لازم است با یک شرکت خدمات اینترنت قرار داد ببندید تا اطلاعات شما را در اینترنت در معرض نمایش بگذارند و بعد از تنظیمات اولیه با کمک سرویس هایی مانند اف ت پی می توانید اطلاعات را حذف کنید یا تغییر دهید سایت های رایگان معمولا گزینه ی خوبی برای طراحی سایت و راه اندازی ان نیستند انها معمولا تبلیغات زیادی دارند و امکانات انها بسیار محدود است.

اهمیت طراحی سایت

از انجایی که قالب بندی رنگ و محتوا و اطلاعات مربوط به سایت در مرحله ی طراحی سایت شکل می گیرید پس می توان گفت اهمیت این قسمت بسیار بالاست اگر طراحی سایت تهران را به ساخت یک خانه تشبیه کنیم می بینیم که افراد عاقل هرگز برای ساختن خانه بدن نقشه اقدام نمی کنند پس لازم است به طراحی سایت اهمیت زیادی بدهیم تا از نتیجه کار راضی باشیم به این نکات توجه کنید که چه مطالبی به کار ببرید یا چه رنگ های استفاده کنید و یا اینکه ظاهر صفحات چگونه باید باشد تا مخاطب را جذب کنیم و همچنین امکانی را فراهم کنیم تا به همه ی منو ها به راحتی دسترسی داشته باشد لازم است زمان زیادی را در این قسمت صرف کنید تا نیاز به تغییرات در اینده کم شود.

کلام اخر

برای دیدن صفحاتی که طراحی می کنید نیاز به یک مرورگر دارید اگر شما این صفحه را می بینید پس یکی از این مرورگرها را دارید. اما برای نوشتن کدهای اچ تی ام ال در حال حاضر به برنامه ساده ی نوت پد که درکلیه سیستم های عامل ویندوز وجود دارد نیاز دارید، برنامه های پیشرفته دیگری هم هست که محیط گرافیکی دارند ولی برای شروع بهتر است که از همان نوت پد استفاده کنید. پس مهمترین چیزی که نیاز دارید کمی وقت و علاقه و تخصص هست. نقش منفی محتوای تکراری در طراحی سایت که از کاربردی ترین و بروز ترین مقالات وب سایت سایت کد می باشد را نیز مطالعه نمایید.

آیا هدف داشتن در طراحی سایت مهم است؟
بله در صورتی می توان در این راه به موفقیت رسید و به درآمدزایی پرداخت که ابتدا قصد و هدف خود را از طراحی سایت مشخص کرده باشید بی هدف بودن نه تنها به موفقیت ختم نمیشود بلکه وب سایت و حرفه شما را تضعیف می کند.
طراحی سایت هدفمند چگونه است؟
وب سایتی که از همان ابتدای شروع کار هدف خود را مشخص کرده باشد به موفقیت نزدیک تر است نسبت به وب سایتی که بی هدف به فعالیت خود ادامه می دهد زیرا هدفمند بودن و مشخص بودن راه به شما در تصمیم گیری های کاریتان کمک های فراوانی م کند.
چرا طراحی سایت برای کسب و کار مهم است؟
زیرا با توجه به رشد اینترنت و فضای مجازی در صورتی می توانید خود و حرفه کاریتان را به عموم گسترده مردم معرفی نمایید که در فضای مجازی فعالیت داشته باشید، فعالیت در فضای مجازی به بهتر دیده شدن شما کمک های بسیار می کند.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش