انکرتکست و اهمیت آن در طراحی سایت

انکرتکست و اهمیت آن در طراحی سایت

انکرتکست و اهمیت آن در طراحی سایت


انکرتکست و اهمیت آن در طراحی سایت
گوگل در سال 2012 الگوریتم پنگوئن را وارد بازار کرد که برای مدت طولانی دنیای سئو را تحت تاثیر خود قرار داد این الگوریتم به طوری کلی در رابطه با چگونگی استفاده از بک لینک ها در طراحی سایت وبرای ارزیابی رتبه ی صفحات به کار می رود الگوریتم پنگوئن بخشی از الگوریتم اصلی گوگل محسوب می شود لذا انکرتکست های استفاده شده در بک لینک ها و پیوند های داخلی طراحی سایت از اهمیت بسزایی برخوردار است.
انکر تکست در حقیقت بخشی از طراحی سایتشماست که گوگل ان را می بیند و لینک ها را به موتورهای جستجوگر نشان می دهد گوگل همچنین برای این که دریابد سایتی بیش از حد بهینه سازی سایت شده یا نه به همین انکر تکست ها توجه می کند و آنها را مورد بررسی قرار می دهد و با توجه به این که بهینه سازی بیش از حد نیز شامل جریمه های گوگل می شود، می توان به اهمیت بیش از پیش آنها در سئوی سایت پی برد. قواعد استفاده از پاپ آپ در طراحی سایت که از جمله جدید ترین و بروز ترنی مقالات وب سایت سایت کد می باشد را نیز مطالعه نمایید.

انواع مختلف انکرتکست ها را بیشتر بشناسیم

1-انکرتکست دقیقا مشابه
این انکرتکست ها زمانی به وجود می آیند که در قسمت کلمات کلیدی هدف لینک ها، از عبارات دقیقا مشابه استفاده کنید البته استفاده از انکر تکست های مشابه در روز های اول تضمین خوبی برای گرفتن نتیجه ی خوب در رتبه گرفتن از گوگل به حساب می امد اما امروزه گوگل طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن هایی که از این شیوه استفاده کنند مجازات می کند.
2-انکر تکست هایی با تشابه جزعی
با اضافه کردن کلمات جدید به لینک طراحی سایت تهران خود، انکرتکستی با تفاوت جزعی خلق می کنید این یک روش مفید برای ساخت انکر تکست متفاوت است زیرا بدون خطر جریمه شدن می توان از کلمات کلیدی استفاده ی موثر کرد گوگل هم نمی تواند برای دستکاری در الگوریتم و بروز خطا شما را جریمه کند.
3-انکر تکست برند
یک راه امن و مطمئن برای ساخت انکرتکست قوی ست که فقط حاوی عنوان طراحی سایت مورد نظر است و به گول نشان می دهد که شما به سایر ابزار ها و سرویس های با کیفیت اشاره دارید از لینک دادن یک نام تجاری دیگر دریغ نکنید تا زمانی که بیش از حد به یک نام تجاری طراحی سایت لینک ندهید، گوگل آن را به عنوان عملی قانونی تلقی می کند.
4-انکر تکست خالی
تنها حاوی اسم طراحی سایت است انها باعث فرار کاربران و رفتن به طراحی سایت رقبا می شوند و ممکن است این موضوع را القا کند که شما به حد کافی حرفه ای نیستید اساسا غیر مفید در نظر گرفته می شود و هنگام خواندن محتوا بسیار ناخوشایند به نظر می رسند.
5-انکرتکست عمومی
آنها برای استفاده در جریان محتوای طراحی سایت شما بسیار موثرند و همانطور که از نامشان پیداست بسیار ساده و هستند خیلی سریع به نتیجه می رسند برای جلب نظرکاربر در مورد یک منع معتبر و یا یک ابزار مفید بسار موثر است.