انتخاب کلمات کلیدی طراحی سایت

انتخاب کلمات کلیدی طراحی سایت

انتخاب کلمات کلیدی طراحی سایت


انتخاب کلمات کلیدی طراحی سایت را متوقف کنید تحقیق در مورد کلمات کلیدی اغلب اولین قدم است که می خواهید یک پست وبلاگ جدید بنویسید. سال ها به ما آموزش داده شده است که اگر بخواهیم در نتایج جستجو ظاهر شویم باید کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنیم. محتوای ما فقط با کلمات کلیدی مناسب در طراحی سایت مرتبط است. اما مدتهاست که اینگونه نبوده و هیچ کس وقت ندارد کل روز را برای جستجوی کلمات کلیدی مناسب جستجو کند.
اگر می خواهید یک پست وبلاگ جدید بنویسید باید کارهای مهم دیگری را انجام دهید لطفا الان اشتباه نکن تحقیقات کلمات کلیدی البته هنوز هم در طراحی سایت مهم است. این یک جنبه مهم بهینه سازی موتور جستجو است و برای تولید ترافیک ورودی آلی از اهمیت بسیاری برخوردار است. اما دیگر اولویت اصلی وبلاگ نویسی نیست. استراتژی های بهتری وجود دارد که می توانید برای تمایز مقالات خود از محتوای مسابقه استفاده کنید.

تحقیقات کلمه کلیدی طراحی سایت

چرا تحقیقات کلمه کلیدی برای پست های وبلاگ بیش از حد شده است دلایل مختلفی وجود دارد که دیگر نیازی به تحقیقات کلمات کلیدی برای پست های وبلاگ نیست. تقریباً هر کلمه کلیدی اکنون بیش از حد رقابتی است و در صورت وجود یک کلمه کلیدی جدید و مناسب ساعت ها طول می کشد. بگذارید مختصراً با استفاده از یک مثال این موضوع را در طراحی سایت توضیح دهم. اگر برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی است.
به عنوان مثال کیورد اکسپلوئر از موز از برنامه استفاده می کنید ابتدا یک عبارت جستجو را در طراحی سایت وارد می کنید که می خواهید قرار دهید. من به دنبال اصطلاحات مربوط به اصطلاح چتر بازاریابی محتوا هستم زیرا این حوزه تخصص من است. در این حالت ، مضرات تحقیقات کلمه کلیدی برای پست های وبلاگ به وضوح از مزایای آن فراتر می رود. اگر اختیار دامنه طراحی سایت شما نباشد به هر حال برای کلمات کلیدی خود قرار نمی گیرید.

تجزیه و تحلیل در طراحی سایت

بنابراین تحقیقات کلمات کلیدی اغلب وقت خود را برای پست های وبلاگ تلف می کند. و چرا اینطور است این شرکت های دیگر قطعاً در تلاش نیستند که برای کلمه کلیدی بازاریابی با کیفیت محتوای قرار بگیرند. این یک نشانه واضح است که گوگل تغییر کرده است. قرار دادن کلمات کلیدی در کد اچ تی ام ال و در محتوا دیگر تضمینی برای رتبه بندی طراحی سایت خوب نیست. حالا همه چیز در مورد کیفیت محتوا است.
این موارد باید به طور مفصل با موضوع مربوطه سر و کار داشته باشد و حاوی طیف گسترده ای از اصطلاحات مرتبط باشد. متن از کلمات کلیدی مهمتر است. گوگل صفحه را اسکن می کند و بررسی می کند که آیا محتوای آن با اصطلاح جستجو مطابقت دارد بنابراین دیگر فقط به دنبال کلمه کلیدی در متن نیستید. بنابراین وقت خود را به دنبال شرایطی نکنید که به هر حال فرصتی برای آن ندارید زیرا بازار از قبل در طراحی سایت اشباع شده است.

بازاریابی دیجیتال در طراحی سایت

او یک طاقچه بسیار خاص در بازاریابی دیجیتال انتخاب کرده است و کارهای هنری خود را مانند هیچ کس نمی فهمد. به وضوح می توانید آن را از محتوای آن در طراحی سایت مشاهده کنید. او فقط موضوع را انتخاب نمی کند زیرا کلمه کلیدی امیدوار کننده است. چرا که نه زیرا این معنی ندارد. او مقالاتی را درباره حوزه تخصص خود می نویسد که در آن آشنا است. چنین محتوا به خصوص مورد استقبال و موفقیت آمیز است.
بنابراین تحقیقات کلمات کلیدی در این مورد ضروری نیست اگر به دنبال اصطلاحات جدید هستید شاید مجبور شوید از حوزه تخصص خود منحرف شوید و کیفیت محتوای شما در طراحی سایت متضرر شود. دلیل دیگری هم وجود دارد. اگر مجبور باشید در مقاله خود اصطلاحات خاصی را وارد کنید می تواند به سرعت غیر طبیعی در طراحی سایت ظاهر شود. به خصوص برای سئو خوب و بازاریابی محتوا کیفیت مناسب مقاله شما از کلمه کلیدی بسیار مهم و مهم است. شما دیگر نیازی به تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای پست های وبلاگ ندارید.

روی هدف جستجوی کاربر در طراحی سایت تمرکز کنید

قصد ، یعنی انگیزه جستجوگر تأثیر زیادی در طراحی محتوای شما برای سئو و تبلیغات پی پی سی دارد. قبل از هر چیز ، شما باید تلاش کنید خواسته ها و نیازهای مشتریان را برآورده کنید ، زیرا مشتریان شما شرکت شما را در طراحی سایت ادامه می دهند. اما ، بسیاری از مقالات به نیازهای خوانندگان پاسخ نمی دهند و بنابراین به نتایج خوبی نمی رسند. می توانید در تبلیغات در شبکه جستجو و همچنین در نتایج جستجوی ارگانیک مشاهده کنید.
اکنون برای شما توضیح خواهم داد که چرا اینگونه است و در عوض باید چه کاری را انجام دهید نتیجه ناامیدکننده است یک کلمه کلیدی بر حجم جستجو حاکم است و سایر موارد تقریباً غیرقابل استفاده هستند. فرصتی برای قرار دادن این کلمه کلیدی وجود ندارد ، بنابراین لازم نیست که امتحان کنم. سطح دشواری بسیار بزرگ است و میزان کلیک ارگانیک نیز زیاد نیست بنابراین اکنون نگاهی به لیست می اندازم.

سئو در طراحی سایت

اگر ما به دنبال چگونگی کار سئو برای مشاغل کوچک هستیم نتایج متفاوتی می گیریم که هرکدام تفسیرهای مختلفی از قصد کاربر دارند تقریباً هر یک از این نتایج جستجو برای کاربران با مقاصد مختلف در طراحی سایت جذاب است. به من نشان می دهد که بسیاری از شرکت ها مشتریان خود را نمی فهمند اما این بسیار مهم است همچنین به من نشان می دهد که یک کلمه کلیدی واحد می تواند معانی مختلفی داشته باشد بنابراین مقالات طولانی و مفصل تقریباً است.
همیشه نتایج بهتری را در طراحی سایت کسب می کنند سایر اصطلاحات جستجوی مرتبط را در طراحی سایت پیدا کنم اما همه آنها متوسط و معمولاً نامناسب هستند. بسیاری از این کلمات کلیدی با دم بلند دستورالعمل هستند به عنوان مثال دستورالعمل های مربوط به بازاریابی محتوا یا دستورالعمل هایی با نکات سئو در طراحی سایت است. در اینجا نمونه ای از تبلیغات پی پی سی آورده شده است. من فقط به دنبال یک عبارت جستجو گسترده هستم.

چگونگی توسعه ی طراحی سایت

چگونه می توانید پست های وبلاگ خود را بهتر با اهداف خوانندگان تراز کنید من ابتدا یک موضوع برای این موضوع انتخاب می کنم و سپس یک جستجوی جستجو را در گوگل انجام می دهم. اگر می خواهم مقاله ای با عنوان سئو سایت بنویسم آن را در موتور جستجو تایپ می کنم. بر اساس نتایج بدست آمده می توانم ببینم که سایر شرکت ها قصد سالک را چگونه در طراحی سایت تفسیر می کنند. کاربر می خواهد بداند کدام یک از این دو استراتژی است.
ارزش وقت و سرمایه گذاری را دارد و می داند کدام یک بهترین بازده سرمایه گذاری را ارائه می دهد. و در مورد نوع دشوار دم بلند چیست به عنوان مثال آیا سئو برای طراحی سایت من مناسب است به عنوان مثال بهترین سیستم سی آر ام و نتایج را جستجو کنید. در اینجا شرکتهایی ظاهر می شوند که ادعا می کنند بهترین سیستم آن را در طراحی سایت دارند بهترین برش بهترین کار برای مشاغل کوچک است. اکنون نتایج دوباره مخلوط شده است.

طراحی سایت وردپرس

اگر هیچ کاری انجام نشده است و هنوز به طرز ناامیدی به دنبال ایده های کلیدی کلیدی برای مقالات خود هستید ، می توانید از داده های موجود در کادر جستجو در طراحی وب سایت خود استفاده کنید. اگر طراحی سایت شما جعبه جستجو ندارد ، اکنون باید یکی را تنظیم کنید با استفاده از کادر جستجو ، بازدید کنندگان وب سایت شما می توانند مطالب مورد نظر خود را سریعتر پیدا کنند ، بنابراین فقط مزایایی دارد قصد چندان مشخص نیست اگر به چنین نتیجه ای رسیدید.
می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید زیرا این نتیجه هنوز پتانسیل زیادی دارد و خسته نشده است. هنوز مشخص نیست که منظور کاربر چیست. این می تواند یک مزیت باشد. در این حالت من به منظور تشخیص هدف کاربر به کلمات کلیدی جداگانه در طراحی سایت نگاه می کنم. من از اصطلاحات جستجوی مشابه برای ساخت مقاله خود استفاده می کنم. اکنون مقاله من می تواند در نتایج جستجو برای هر یک از این اصطلاحات جستجو ظاهر شود زیرا من به هر یک از این خرده خرده فروشی ها می پردازم.

نتیجه گیری

منطقه جستجوهای مشابه به نمایش داده شد که جستجوی کاربران واقعی است که بلافاصله پس از اصطلاح جستجو وارد شده اند. بنابراین کاربر همچنین به این مباحث علاقه مند است ، بنابراین اگر می خواهید یک خواننده جدید را بدست آورید باید در مقاله خود با آنها رفتار کنید. گوگل داده های رایگان را در اختیار شما قرار می دهد فقط باید از آنها در طراحی وب سایت استفاده کنید.
همچنین بسیار ساده تر از استفاده از یک برنامه تحقیقاتی برای کلمات کلیدی است. بهتر است مقالات واقعی را برای جستجوی جستجوی واقعی توسط کاربران واقعی بنویسید. اکنون شما فقط باید برای هر اصطلاح جستجو این روند را در طراحی سایت تکرار کنید و از قبل لیستی از کلمات کلیدی عالی را در اختیار دارید که می توانید برای نوشتن پست های مفید و مفصل در وبلاگ استفاده کنید.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش