الکسا چگونه کار می کند

الکسا چگونه کار می کند

الکسا چگونه کار می کند


الکسا چگونه کار می کند
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران مدیران و صاحبان یک سایت خبری بی شک ، یکی از دغدغه های روزمره آنها رتبه سایت خود است و معمولا هروز صبح قبل از شروع کار روزانه و هر شب بعد از اتمام یک روز کاری به سایت الکسا سر می زنند .طراحی سایت الکسا این توان را دارد که شما را از رتبه سایت خود مطلع کند . و به شما بگوید که کدام سایت توانسته رتبه برتر سایت خبری را کسب کند.
کارشناسان فعال حوزه وب به طراحی سایت الکسا انتقادات زیادی وارد می کنند و بالا آمدن در سیستم الکسا را لزوما نشانه پر مخاطب بودن سایت نمی دانند. چرا که خیلی از سایت ها ی بی نام ونشان دارای رتبه بالای پر ببینده ترین سایت ها قرار گر فته اند. البته به دلیل نبودن معیار و نظام رتبه بندی خاص در اینترنت، طراحی سایت الکسا معیار قضاوت مرورگرهای سایت است.

روش کار الکسا

الکسا یک سیستم مرور گر است که بروی سایت نصب می شود. وقتی کاربران اینترنت به وب گردی مشغول هستند. مرورگر الکسا تعداد باز دید از هر سایت را به سرور مرکزی ارسال می کند. در آخر رتبه سایت مشخص می شود. صاحبان و مالکان طراحی سایت می توانند با ثبت نام در سایت الکسا مجوز اطلاعات بازدید از سایت خود را به آن بدهند، تا در ارتقاء رتبه سایت خود موفق تر عمل کنند طراحی سایت تهران و سئو حرفه ای که از بهترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت می باشد را نیز مطالعه نمایید.

افزایش ترافیک طراحی سایت

آیا می شود با ایجاد ترافیک مصنوعی آمار غلط به مرور گر الکسا داد؟ برخی از ابزارها وجود دارند برای اینکه ترافیک مصنوعی برای سایت ایجاد کنند و تعداد باز دیداز سایت را بالا ببرند .اگر شما یک سایت فروشگاهی داشته باشید این کار به روند فروش شما کمک نخواهد کرد.مگر اینکه آمار بازدید از سایت واقعی باشد. رتبه الکسا که معمولا به کار می رود مربوط به 3 ماه اخیر است. ولی برای طراحی سایت های پر بازدید هر ما ه و هفتگی و روزانه است.