افزایش اعتبار کلمات کلیدی طراحی سایت

افزایش اعتبار کلمات کلیدی طراحی سایت

افزایش اعتبار کلمات کلیدی طراحی سایت


افزایش اعتبار کلمات کلیدی طراحی سایت آنها می گویند بله اگر کاری انجام دهید باید درست آن را انجام دهید آیا من درست نیستم اما شما باید کارها را عاقلانه انجام دهید حتی سخت تر کار نکنید با این حال هر دو مورد مربوط به سئو هستند. شما باید سخت تلاش کنید و زمان کافی برای یافتن کلمات کلیدی مناسب پیدا کنید زیرا آنها رمز موفقیت هستند. اما این بدان معنا نیست که شما باید هر روز ساعت ها برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود بگذرانید. تحقیقات کلمات کلیدی یک بخش بسیار مهم سئو است.
البته شما باید زمان کافی را برای یافتن کلمات کلیدی مناسب برای طراحی سایت خود اختصاص دهید با استفاده از ابزارها و راهکارهای مناسب می توانید زمان زیادی را صرفه جویی کنید. این مقاله راهنمای مفصلی برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی نیست ، بلکه اثبات این است که تحقیقات در مورد کلمات کلیدی برای کارآمد بودن ضروری نیست اکنون می خواهم به شما نشان دهم که فقط با دقیقه در روز چگونه می توانید تحقیقات کلمات کلیدی را در طراحی سایت کنترل کنید.

تهیه لیستی از کلمات کلیدی در طراحی سایت

بیشتر افراد فکر می کنند برای یافتن کلمات کلیدی عالی به یک برنامه سئو نیاز دارید اما این درست نیست. شما می توانید با برنامه های کلمات کلیدی بسیار ساده یک لیست کلمه کلیدی ایجاد کنید. برای این کار را توصیه می کنم زیرا این برنامه رایگان است. با استفاده از این برنامه می توانید به سرعت تعداد مناسبی از کلمات کلیدی خوب را در طراحی سایت پیدا کنید اصطلاح را در کادر جستجو وارد کنید. من فقط از بازاریابی استفاده می کنم.
اگر من آن را به عنوان یک فایل متنی نمایش داده کنم می توانم به سادگی شرایط مناسب را کپی کرده و آنها را در یک جدول جایگذاری کنم حتی ثانیه طول نکشید من قبلاً لیستی از کلمات کلیدی تطبیق یافته ام. می خواهم مقاله ای در مورد استراتژی های بازاریابی بنویسم و می خواهم بدانم کلمات کلیدی من چقدر محبوب هستند و کدام مقاله در حال حاضر در مورد این موضوع در طراحی سایت وجود دارد. من کلمه کلیدی استراتژی های بازاریابی را از لیست خود می گیرم.

بررسی میزان حجم جستجو در طراحی سایت

در قدم اول ، ما متأسفانه نتوانستیم مشخص کنیم که هر کلمه کلیدی با چه میزان رقابتی است. من باید در یک مقطع لیست خود را محدود کنم و البته فقط می خواهم کلمات کلیدی را حفظ کنم که خیلی رقابتی نیستند اما هنوز هم مفید هستند. به همین دلیل اکنون لیست خود را بر اساس سطح دشواری و حجم جستجو مرتب می کنم. کلمه کلیدی خود را در صفحه اصلی طراحی سایت وارد می کنم. باز هم ، از عبارت جستجوگر استراتژی های بازاریابی استفاده می کنم.
نگاهی دقیق تر به آن می اندازم به نظر می رسد مانند این اگر می خواهم کلمات کلیدی مرتبط با این اصطلاح را پیدا کنم ، می توانم کلمات کلیدی بیشتری را نمایش دهم سطح دشواری این کلمه کلیدی از است یک مقدار در محدوده آسان است دشواری متوسط دشوار است و بسیار مشکل است. بنابراین من یک فرصت دارم زیرا وب سایت من دارای پی ای خوب است و به دلیل اینکه قبلاً ترافیک زیادی ایجاد می کنم اگر طراحی سایت من موفق تر نبود.

ایجاد کلمات کلیدی مناسب در طراحی سایت

قبل از اینکه کلمات کلیدی دیگری را از لیست خود حذف کنیم می خواهم آخرین تحقیق را انجام دهم. فهمیدم که بسیاری از مردم رقابت خود را دست کم می گیرند. این شرکت ها نمی دانند کلمات کلیدی آنها چقدر رقابتی است چه می توانند وعده بدهند یا چه بودجه ای را باید برای هر کلمه کلیدی اختصاص دهند. این شرکت ها یک گام مهم در تحقیقات کلمات کلیدی را در طراحی سایت رد می کنند. قرار دادن این کلمه کلیدی دشوار خواهد بود.
اصطلاح صفحات سطح دشواری کمتری دارد و هزینه کمتری نیز دارد ، اما لزوماً با مقاله برنامه ریزی شده من مطابقت ندارد من نمی خواهم تبلیغات پی پی سی را در طراحی سایت اجرا کنم. با تحقیقات کلمات کلیدی رقابتی ، ابتدا لیستی از رقبای خود تهیه می کنید و یو آر ال طراحی سایت خود را در یک برنامه کلمه کلیدی وارد می کنید تا بدانید که چطور این رقابت در نتایج جستجو قرار می گیرد. برای این تحلیل رقابت می توانید از فالو یا برنامه مشابه استفاده کنید.

بررسی خطاهای طراحی سایت

در یک طراحی سایت می توانید محصولات فوق العاده ای بفروشید اما اگر طراحی سایت به خوبی فکر نشده باشد و ارزش افزوده ای را در اختیار کاربر قرار ندهد ، پس از آن مشتریان دور می شوند. شما می توانید بهترین شرکت با پرداخت به ازای هر کلیک در جهان باشید ، وب سایتی با گزاره ارزش ضعیف مشتریان را جلب نمی کند. این حتی می تواند به معنای پایان کار شما باشد. متأسفانه خطاهای طراحی سایت بسیار رایج و رایج است.
حتی اشتباهات زیادی کردم که هزاران دلار برایم هزینه برداشته است و بسیاری از مشتریان در واقع با داشتن یک وب سایت می توانید ترافیک و مشتری را جذب کنید. یک وبلاگ و بازاریابی محتوا کاربران جدیدی را جذب می کند ، اما اگر طراحی سایت شما به روز نباشد ، شرکت شما رشد نخواهد کرد. متأسفانه اشتباه بزرگی هم کردم من تقریباً شرکتم را در ماسه انداختم و فقط به خاطر این که یک چیز را از دست دادم من کلمات کلیدی را در لیست خود می گیرم.

تبلیغات در طراحی سایت

گزاره ارزش همچنین به آن گزاره ارزش نیز گفته می شود نکته اصلی فروش محصول شما است ، پیام تبلیغاتی که تعیین می کند مشتری در نهایت محصول شما را خریداری کند یا خیر. پس از خواندن گزاره ارزش شما ، مشتری یا از محصول شما استفاده می کند یا دوباره پرش می کند. او یک متخصص سی آر او با سالها تجربه در یک صنعت نسبتاً جوان است. من به داده های وی از نظر گزاره ارزش و کسب مشتری در طراحی سایت اعتماد می کنم.
اما گزاره ارزشی دقیقاً چیست مطمئناً اکنون از خود می پرسید می فهمم کدام یک از رقبای من در حال حاضر با کلمات کلیدی من محتوا ایجاد می کنند. برای انجام یک تحلیل کوچک از رقابت می توانید از نسخه های آزمایشی رایگان استفاده کنید. با این حال ، اگر شما نیاز به چک کردن تعداد زیادی از کلمات کلیدی دارید ، باید یکی از این برنامه ها را جهت طراحی وب سایت انتخاب کرده و دسترسی به حق بیمه را بپردازید.

مزیت درج محصولات در طراحی سایت

جمع کردن پیام تبلیغاتی کاملاً آسان نیست بیشتر بازاریابان برای برجسته کردن مزیت محصول خود تلاش می کنند. من هم با این مشکل روبرو شدم گزاره ارزش غالباً پر از اصطلاحات فنی است که هیچ فایده ای برای کاربر ندارد یا آنها به او می گویند اما نشان نمی دهد که چرا او باید از محصول در طراحی سایت استفاده کند. حتی اگر به گروه هدف خود مراجعه کنید ، هنوز هم باید مشتریان را متقاعد کنید که خرید را انجام دهند.
شما به یک استدلال نهایی و قابل توجه نیاز دارید این یک تضمین یا وعده برای مشتریان بالقوه در مورد سود یا منافعی است که می توانند از محصول یا خدمات حاصل شوند. گزاره ارزش یک شعار نیست. در اینجا مثالی آورده شده است که نشان می دهد چگونه می توانید گزاره ارزش خود را تنظیم کنید چند عنصر اصلی وجود دارد که باید در گزاره ارزش گنجانده شوند. شما باید نشان دهید که چگونه محصول یا خدمات شما مشکل مشتریان است.

ارزش گذاری طراحی سایت

نه تنها گزاره ارزش من و اثبات اجتماعی من چیز دلخواهی را باقی نگذاشته است ، من مدت زمان طولانی نسخه آزمایشی رایگان را در کیس متریکس ارائه نداده ام چرا چون نمی خواستم پول بدم می ترسیدم کاربران وارد سیستم شوند محصول را احمقانه پیدا کنند و سپس در مورد آن به دوستان خود بگویند. من به محصولم اطمینان داشتم اما نمی خواستم دو هفته یا یک ماه برای پولم صبر کنم. من می خواستم فوراً به مشتریان پرداخت بپردازم.
متأسفانه اینگونه کار نمی کند آیا تاکنون از گم شدن ضرر شنیده اید بی اعتمادی به معنای گرایش به کاهش وزن بالاتر از سود است به عنوان مثال ، شما نسبت به از دست دادن یورو بیشتر از اینکه از برنده شدن مشتریان جدید خوشحال باشید ، ناراحت هستید شما دوست ندارید پول در دست بگیرید ، به خصوص وقتی که هیچ تضمینی برای موفقیت جهت طراحی وب سایت وجود ندارد شما از از دست دادن پول خود می ترسید. این می تواند کار کند.

نتیجه گیری

اما یورو فقط می تواند از بین برود بلافاصله درخواست پول برای محصولی که مشتری فقط تا به حال چند تصویر از آن را دیده بود ، به سادگی انجام نشد. شما را در طراحی سایت حل می کند یا زندگی آنها را آسان تر می کند این اثبات اجتماعی است اثبات اجتماعی راهی برای تبدیل بیشتر است اثبات اجتماعی کار می کند زیرا از کل مشتریان به بررسی مشتری اعتماد دارند و به آنها به همان اندازه توصیه یک دوست خوب اعتماد می کنند.
از مصرف کنندگان می گویند که رتبه مثبت تأثیر مثبتی بر ادراک برند آنها دارد. به همین دلیل است که محصولات موجود در آمازون بررسی های بسیاری در طراحی سایت دارند. بررسی محصولات نوعی اثبات اجتماعی است و با اثبات اجتماعی شما مشتریان را جلب می کنید. موفق ترین شرکت ها همه از اشکال مختلف اثبات اجتماعی استفاده می کنند.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش