اصول مربوط به طراحی سایت منحصر به فرد

اصول مربوط به طراحی سایت منحصر به فرد

اصول مربوط به طراحی سایت منحصر به فرد


اصول مربوط به طراحی سایت منحصر به فرد
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران طراحی تخت، جامعه طراحی سایت فقط نمی تواند درباره آن صحبت کند و احساسات قوی هستند اکثر طراحان نمی توانند این روند را به اندازه کافی دریافت کنند یا از آن متنفر باشند. من جایی در وسط هستم طراحی سایت خوب در مورد ایجاد چیزی مفید است که کار می کند. اگر پاسخ به صورت مسطح طراحی شده باشد، آن را بپوشانید. اما این روند ممکن است برای تمام پروژه ها کار نکند، بنابراین نباید مجبور شود. بنابراین بیایید بررسی کنیم که چه چیزی باعث مسطح شدن می شود. پنج ویژگی بسیار متمایز در طراحی سایت وجود دارد. در اینجا یک نگاه به هر یک، به علاوه معرفی به "تقریبا" طراحی مسطح. طراحی تخت نام خود را از اشکال استفاده می کند. طراحی تخت با استفاده از یک سبک دو بعدی مشخص است که به سادگی صاف است شرکت طراحی سایت در کرمانشاه که جدید ترین مقاله ی وب سایت نونگار پردازش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

چگونگی افزایش تاثیرگذاری طراحی سایت بر روی کاربران

مخاطبان خود را با طراحی سایت های متحرک و ارائه های وب تحت تاثیر قرار دهید. با اسلایدها، شما را از یک صفحه خالی شروع نمی کنیم. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که عناصری را که دوست دارید بهتر در طراحی سایت انتخاب کنید و آن ها را ترکیب کنید. هر اسلاید با دقت ساخته شده برای برآورده شدن سه معیار اصلی: زیبایی شناسی، عملکرد و قابلیت استفاده. به این ترتیب شما می دانید که هر عنصر با هم یکپارچه با افزایش تاثیر محتوای شما در طراحی سایت کار می کند. این مفهوم بدون گلدوزی کار می کند و سایه ها، میله ها، منبت کاری، شیب ها یا ابزارهای دیگر که عمق را اضافه می کنند. هر عنصر یا جعبه، از فریم های تصویر به دکمه ها به ابزارهای ناوبری، واضح است و دارای لبه ها یا سایه های پر شده است. هیچ چیز اضافه نشده است تا عناصر به نظر واقعی تر برسند، مانند ترفندهای طراحی شده برای ایجاد آیتم های سه بعدی در پروژه های طراحی سایت اسکایومورفیک.
لایه ها در آینه طراحی مسطح که در سایر پروژه ها استفاده می شود، اما هواپیماها در حال ناپدید شدن نیستند و تصویر پس زمینه، تصاویر پیش زمینه یا دکمه ها، متن و ناوبری را ترک می کنند. پس چه کار می کند؟ طراحی تخت دارای ظاهری متمایز و بدون هیچ گونه افزودنی است. این به صراحت از سلسله مراتب در طراحی سایت و قرار دادن عناصر به منظور ایجاد پروژه های موفق برای کاربران آسان می شود تا درک و ارتباط برقرار کنند. در حالی که طراحی سایت های بیشتری از اصول طراحی تخت استفاده می کنند، ممکن است حتی برای برنامه های کاربردی و طراحی تلفن همراه محبوب تر باشد. با صفحه نمایش کوچک، دکمه ها و گزینه های کمتر وجود دارد، و یک رابط صاف نسبتا آسان برای استفاده است.

عناصر تاثیرگذار بر روی طراحی سایت

طراحی تخت با استفاده از بسیاری از عناصر رابط کاربری ساده مانند دکمه ها و آیکون ها. طراحان اغلب به اشکال ساده مثل مستطیل، دایره یا مربع ها می چسبند و هر شکل را تنها در طراحی سایت می گذارند. لبه های شکل می تواند کاملا زاویه ای و مربعی باشد یا شامل انحنای باشد. هر عنصر UI باید ساده و آسان برای کلیک کردن و یا ضربه بزنید. تعامل باید برای کاربران بدون نیاز به توضیح در طراحی سایت مناسب باشد. علاوه بر یک ظاهر ساده، با استفاده از دکمه های قابل کلیک با استفاده از رنگ، با رنگ مشکی آشنا شوید. اما عناصر ساده را با طراحی ساده اشتباه نگیرید، مفاهیم طراحی مسطح می توانند به همان اندازه هر طرح دیگری طراحی شوند. آیا برای آغاز کار طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟ انواع مختلفی از بسته های را با استفاده از سبک های مسطح ارائه می دهد و از ، یک کیت UI ساده با اجزای اساسی، به و تخت، یک بسته کامل برای طراحی سایت و پروژه های طراحی برنامه.

ماهیت عناصر مورد نیاز در طراحی سایت

به دلیل ماهیت ساده عنصر در طراحی صاف، تایپوگرافی بسیار مهم است. تن تایپ فاکس ها باید با طرح طراحی سایت کلی مطابقت داشته باشد و یک فونت بسیار تمیز ممکن است در برابر طراحی فوق العاده ساده ظاهر شود. نوع نیز باید به سادگی و کارآمد باشد، به منظور تلاش برای محصول نهایی به لحاظ بصری و متنی، در طراحی سایت متناسب باشد. یک خانواده ساده بدون سرصفحه با مقدار زیادی تغییرات و وزن برای تایپوگرافی اولیه در طراحی سایت با استفاده از طراحی صاف را در نظر بگیرید. لمس غیر منتظره با یک فونت نوآوری را به عنوان یک عنصر هنری اضافه کنید، اما مراقب باشید با استفاده از متن مخصوص نباشید. نوع نیز باید به کاربران نحوه استفاده از طراحی سایت بپردازد. دکمه های برچسب و سایر عناصر برای افزایش سهولت استفاده و تعامل.

نقش انتخاب رنگ مناسب در طراحی سایت

رنگ بخش بزرگی از طراحی صاف است. پالت های رنگی اغلب بسیار روشن و رنگارتر از آن چه برای طراحی سایت های دیگر هستند. پالت های رنگی برای پروژه های طراحی مسطح اغلب شامل بسیاری از رنگ های دیگر نیز هست. در حالی که اکثر پالت های رنگی بیشتر روی دو یا سه رنگ تمرکز می کنند، پالت های طراحی تخت می توانند به طور یکسان از شش تا هشت رنگ در طراحی سایت استفاده کنند. رنگ ها تمایل دارند پر جنب و جوش باشند و در مورد رنگ های خالص تر از چرخ رنگ فکر کنید و بدون رنگ یا زنگ. رنگ های اولیه و ثانویه در طراحی سایت محبوب هستند. علاوه بر این، برخی از انواع رنگ نیز اغلب استفاده می شود.
در این تکرار روند طراحی مسطح، رنگهای یکپارچه و از جمله ماهی قزل آلا، بنفش، سبز و آبی بسیار محبوب هستند. طراحی تخت با طبیعت ساده است و با یک رویکرد طراحی کلی مینیمالیستی کار می کند. از طراحي سايت بسيار زياد اجتناب کنيد. رنگ و متن ساده ممکن است به اندازه کافی باشد اگر می خواهید تصاویر را اضافه کنید، عکاسی ساده را انتخاب کنید. برخی از طراحی سایت های خرده فروشی مانند در بالا، با استفاده از طراحی صاف، کار خوبی را با قرار دادن اقلام در زمینه ساده انجام داده اند. لازم به ذکر است که عکس ها دارای عمق طبیعی هستند اما هنوز هم به مساحت کلی طرح می آیند.

انتخاب سبک مناسب جهت طراحی سایت

سبک طراحان بیشتر تمایل به توافق بر روی تقریبا طراحی مسطح است. در طرح تقریبا مسطح، موضوع پایه سبک صاف مورد استفاده قرار می گیرد اما برخی از اثرات به طرح طراحی سایت اضافه می شود. به عنوان مثال، دکمه ها ممکن است دارای شیب کم یا سایه اند. طراحان معمولا یک اثر را انتخاب می کنند و به طور انحصاری در یک پروژه طراحی سایت تقریبا مسطح استفاده می کنند. این سبک اجازه می دهد تا برای انعطاف پذیری کمی بیشتر از برخی از سفتی بدون اثرات فکر طراحی پشت صاف است. طراحان آن را دوست دارند به دلیل عمق و بافت افزوده شده. کاربران آن را دوست دارند، زیرا سبک کمی کمتر تیز است و می تواند به تعامل مناسب در طراحی سایت کمک کند. در سمت چپ، طراحان آن را دوست ندارند، زیرا با دو سبک از بین می رود به طوری که می تواند تعریف یک سبک واقعی را نداشته باشد.

دلایل مربوطه به نحوه ی استفاده از طراحی سایت

افراد بعد از اینکه می دانند چگونه از آن استفاده کنند، با یک رابط کاربری بیشتر ارتباط برقرار می کنند. برعکس، مردم از اینترفیس هایی که فقط به طرز وحشیانه ای پیچیده اند، گزاف گویی می کنند. شما می خواهید برای یادگیری به طوری طراحی سایت شود که مردم در اطراف آن قرار بگیرند. هدف این است که به آن ها کمک کند سریع رابط کاربری خود را یاد بگیرند تا بتوانند از آن استفاده کنند. به این ترتیب کاربران بیشتری تکرار می کنید و طراحی سایت دارای میزان بازده پایین است. طراحی تعامل باید قابل یادگیری باشد یا حداقل نباید طراح را به مردم آموزش دهد که چگونه از رابط استفاده کنند. این برای نرم افزار پیچیده مثل فتوشاپ کار نمی کند، اما یک طراحی سایت نرم افزاری پیچیده نیست. به عنوان مثال، هر کس طراحی سایت آمازون را می داند. این پر از هزاران دسته و میلیون ها محصول است. با این محتوا که شما می توانید آن را به یک ظروف سرباز یا مسافر می باشد.