اصول برندسازی در طراحی سایت

اصول برندسازی در طراحی سایت

اصول برندسازی در طراحی سایت


اصول برندسازی در طراحی سایت
مایا آنجلو ، شاعر ، خواننده و فعال حقوق مدنی آمریکایی ، یک بار گفت ، سلام ممکن است نام شما را فراموش کند ، اما آنها هرگز فراموش نخواهند کرد که چگونه شما آنها را احساس کرده اید. اگرچه این نقل قول برای تعامل روزمره در زندگی صادق است ، اما همچنین در مورد چگونگی برخورد برندها به فعالیتهای بازاریابی و نحوه واکنش مصرف کنندگان به آنها صحبت می کند. این که آیا پاسخ عاطفی عصبانیت ، شادی ، غم ، ترس و یا برخی دیگر از این احساسات است.
مصرف کنندگان به یاد خواهند آورد که تبلیغات در طراحی وب سایت شما چه احساسی را به وجود آورده است. تبلیغات عاطفی چیست این وسیله ای است که بازاریابان با ایجاد یک احساس خاص برای آگاهی از اهداف برند خود ، به مخاطبان خود متوسل می شوند. به گفته هوبپوت ، بازاریابی حرکتی به تلاشهای بازاریابی و تبلیغات اشاره می کند که در درجه اول از احساسات استفاده می کنند تا مخاطب شما را به خاطر آورد ، به یاد بیاورد ، در طراحی سایت به اشتراک بگذارد و بخرد.

بررسی علم بازاریابی در طراحی سایت

احساسات مختلف پاسخ های متفاوتی را برانگیخته و درک این مسئله که احساسی که می خواهید برای تحریک پاسخ تحریک کنید ، هنگام تهیه یک تبلیغ مهم است. هنگامی که صحبت از رسانه های اجتماعی می شود ، خوشبختی احساسی است که به اشتراک گذاری اجتماعی در طراحی سایت دامن می زند. ایجاد این احساسات از سوی مصرف کنندگان می تواند به برند شما کمک کند تا احتمال وفاداری خود را با مشتریان افزایش دهد.
اما چگونه این تاکتیک را در استراتژی بازاریابی خود اعمال می کنید به عنوان راهنمای نهایی برای بازاریابی عاطفی ، این پست به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از این تاکتیک برای تجارت خود در طراحی سایت تهران استفاده کنید. جانه در کتاب خود توضیح داده است که کاربران تمایل دارند چیزهایی را در هر دو طرف طیف به اشتراک بگذارند. در بیشتر مواقع ، کاربران مقالات و فیلم هایی را منتشر می کردند که هیجان انگیز یا طنز بودند.

نقش تبلیغات در طراحی سایت

اكسیتوسین شیمیایی یك ماده انتقال دهنده عصبی در مغز است كه معمولاً به عنوان هورمون عشق از آن یاد می شود كه در چگونگی پاسخ كاربران به محتوا در طراحی سایت نقش اساسی دارد. یک مطالعه به کارگردانی دکتر ذاک ، دکترا ، در دانشگاه فارغ التحصیل کلارمنت در کالیفرنیا ، نشان داد که: افرادی که تحت درمان با اکسی توسین قرار گرفتند ، درصد پول بیشتری به دلایل ارائه شده در اطلاعیه های خدمات عمومی اهدا کردند.
شرکت کنندگان در مطالعه که اکسی توسین دریافت کرده اند نیز گزارش دادند که تبلیغات در طراحی سایت باعث می شود احساس همدلی بیشتری داشته باشند. در سمت تلنگر ، کاربران همچنین محتوا را در طراحی سایت به اشتراک گذاشتند که باعث عصبانیت یا اضطراب آنها شد ، اما محتوایی را به اشتراک نگذاشتند که باعث ناراحتی آنها شود. با این حال ، هرچه پست اجتماعی مثبت تر باشد ، احتمال اشتراک آن نیز در طراحی سایت بیشتر خواهد بود.

برندسازی در طراحی سایت

تصمیم گیری در مورد احساسات شما برای بیرون آمدن از تبلیغات خود به همان اندازه انتخاب آرم یا طراحی سایت مهم است زیرا شما تعیین می کنید چگونه می خواهید برای مخاطبان مورد نظر خود جذاب شوید. وی در ادامه می گوید تحقیقات او نشان می دهد که تبلیغ کنندگان از تصاویر استفاده می کنند که باعث می شود مغز ما اکسی توسین را آزاد کند تا به یک محصول یا مارک اعتماد کند و از این رو فروش را افزایش دهد. این آمار بازاریابی عاطفی نشان می دهد.
در حالی که احساس خوشبختی باعث به اشتراک گذاری اجتماعی در طراحی سایت می شود ، احساس همدلی و اعتماد به نفس نوع دیگری از واکنش کاربران را ترویج می کند. در این حالت ، این احساسات منجر به مشارکت پولی بالاتر در تبلیغات می شود. این احساسات خاص می تواند توسط سازمان های غیر انتفاعی که به دنبال اهداکنندگان هستند ، در طراحی سایت اعمال شود. به خاطر داشته باشید که تصمیم گیری در مورد نوع رسانه ای که می خواهید پیام خود را تحویل دهید همان اندازه مهم است.

شبکه های اجتماعی در طراحی سایت

بازیکن خط حمله سابق فوتبال آمریکا به دلیل اعتراضات مسالمت آمیز خود علیه بی عدالتی های نژادی در طول سرود ملی شناخته شده است. به جای ایستادن ، که مرسوم است ، او ابتدا شروع به نشستن کرد و سپس زانو را گرفت. اقدامات وی توسط ان اف ال توهین آمیز تلقی شد و وی در نهایت بدون امضاء شد. این روایت خاص داستانی قدرتمند بود که نایک برای برقراری ارتباط با ارزش های خود به عنوان یک شرکت و در عین حال آگاهی از برند خود از طریق تبلیغات بیلبورد است.
ویدئو و فیلم های اجتماعی در طراحی سایت افزایش می داد. برای ده ها مارک ، فیلم های اجتماعی یکی از برترین روندهای بازاریابی دیجیتال در طراحی سایت سال است و همچنین برای بسیاری از شرکت ها به واسطه انتخاب شده است. به عنوان مثال ، گرچه تبلیغات بحث برانگیز بود ، کمپین فقط این کار را انجام دهید نایک با کالین کافرنیک با استقبال خوب مخاطبان اصلی در طراحی سایت این شرکت روبرو شد.

اهمیت تبلیغات در طراحی سایت

هنگامی که مشخص کردید چه رسانه ای می خواهید پیام خود را وارد کنید ، اکنون باید تصمیم بگیرید که چگونه آن احساسات را در طراحی سایت منتقل کنید. این کار به چندین روش مختلف قابل انجام است. برای تبلیغ نایک ، آنها از الهام بخش هایی برای الهام بخشیدن به روایت خود استفاده کردند. برای برندهایی تبلیغات آنها واقعیت کارهایی را که از طریق توصیفات بیمار انجام می دهند در طراحی سایت نشان می دهد.
در مورد اثربخشی آن ، این کمپین درآمد نایک را در سه ماهه دوم خود در سال افزایش داد و یادداشتهای اجتماعی را را در طراحی سایت افزایش داد. در حالی که ممکن است برخی مخالف باشند ، تبلیغ نایک الهام بخش بود. این آگهی که از ورزشکاران فوق ستاره ای همچون لبرن جیمز و سرنا ویلیامز استفاده می کند ، با روایتی با بینندگان صحبت کرد و گفت از این سؤال نکنید که آیا رویاهای شما دیوانه است ، بپرسید که آیا آنها به اندازه کافی دیوانه هستند.

نقش کاربران در توسعه طراحی سایت

در مورد مارک های بزرگی که از مارک های عاطفی مانند نایک و نیویورک پرستبیترین استفاده می کنند ، این احساسات در نقش کاربران هنگام پوشیدن لباس نایک و اینکه در مورد متخصصانی که به آنها مراقبت می کنند در طراحی سایت چه احساسی دارند. هنگام پوشیدن نایک ، احساس قدرت می کنید. وقتی در نیویورک پرستری هستید ، احساس امنیت می کنید. چگونه می خواهید کاربران هنگام تعامل با نام تجاری خود ، احساس کنند.
چگونه می توانید آن را از طریق مطالب روزمره را به طراحی سایت منتقل کنید این کمپین نمونه بارز این است که چگونه فیلم های اجتماعی می توانند به اثربخشی بازاریابی عاطفی در طراحی سایت کمک کنند. برچسب آنها چیزهای شگفت انگیز در اینجا اتفاق می افتند ، با الهام از کار واقعاً شگفت انگیز متخصصان مراقبت های بهداشتی در بیمارستان است. تبلیغات آنها شامل بیماران منتخب به رنگ سیاه و سفید می باشد.

نکات مهم طراحی سایت

همه تبلیغات باعث می شوند چیزی احساس کنیم. اینکه این احساسات عمدی باشد یا نباشد کاملاً به برند مربوط است. بازاریابی عاطفی راهی عالی برای ارتباط با مخاطبان ، ایجاد وفاداری مصرف کننده و افزایش آگاهی از برند در طراحی سایت است. این یک روش هوشمندانه برای نشان دادن مخاطبان خود است که شما می دانید که آنها چه کسانی هستند و از مشاغل در طراحی سایت شما چه می خواهند. اگر یک کسب و کار کوچک به دنبال تمرین استراتژی بازاریابی احساسی خود هستید.
اما بودجه نایک یا نیویورک پرسبرتیان را ندارید ، می توانید از همان تاکتیک ها در مقیاس کوچکتر در طراحی سایت استفاده کنید. از تأثیرگذار محلی که با مارک شما آشنا هستند ، بخواهید پست های اجتماعی را که از محصولات و خدمات شما حمایت می کنند ، منتشر کنند. یک زن و شوهر از مشتریان مکرر خود را در مارک تجاری گوگل یا گلسدور در طراحی سایت بررسی کنید. برای ارتباط عاطفی با مخاطبان خود به میلیون ها دلار دیگر نیازی ندارید.

نقش ویدیو در طراحی سایت

مصرف ویدئو سال به سال در حال رشد است. این یک ابزار بازاریابی قدرتمند است اما با رشد ویدیو سر و صدای بیشتری به گوش می رسد. بیرون کشیدن محتوای ویدیویی قدیمی به خاطر آن ، مخاطب طراحی سایت شما را جذب نمی کند. اطمینان حاصل کنید که ویدئوی شما هدفی دارد ، آن را به اهداف خود مرتبط کنید و از آن به عنوان یک ابزار آموزنده و قطعه اصلی در معمای استراتژی محتوا در طراحی سایت خود استفاده کنید.
داستان اینكه چگونه آنها به نیویورك پرستیبی آمدند و پزشكان و پرستاران بیمارستان توانستند برای آنها چه كاری در طراحی سایت انجام دهند. این داستانها نشان می دهد که بیماران با چنین مراقبت های باکیفیتی از بیماران سپاسگزار هستند. بهترین قسمت این احساسات واقعاً برای بینندگان ترجمه می شود.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش