اشتباهات متداول در سئو طراحی سایت

اشتباهات متداول در سئو طراحی سایت

اشتباهات متداول در سئو طراحی سایت


اشتباهات متداول در سئو طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران یکی از پر کاربرد ترین مباحث در طراحی سایت سئو سایت است که باعث بالا رفتن رتبه طراحی سایت شما می گردد و توجه نکردن به این مهم حتی ممکن است باعث کاهش رتبه طراحی سایت شما گردد و همین امر باعث ایجاد کاهش تعداد کاربران و بازدید کنندگان از سایت شما می گردد. اگر اشتباهاتی که در سئو رخ می دهد را نادیده بگیرید ممکن است نتایج جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. ما در این مقاله به اشتباهاتی که ممکن است در سئو رخ بدهد و نباید نادیده گرفت شود اشاره می کنیم.

طراحی سایت ضعیف

اگر طراحی سایت از لحاظ گرافیک ضعیف باشد و نتواند جلب توجه کند این اولین گام اشتباه در سئو طراحی سایت است که ممکن است سایت شما را به سمت نتایج بد سوق دهد به عنوان مثال از css3 برای طراحی سایت استفاده نکنید بلکه از HTML5 برای طراحی استفاده کنید. طراحی سایت با قالب های ارزان از کاربردی ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد که مطالعه ی آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

ایجاد محتوا ضعیف در طراحی سایت

بی شک هدف شما از طراحی سایت ایجاد رقابت وپیشی گرفتن از سایر رقبا در کسب و کار است. باید برای جذب کاربران وبازدید کنندگان از سایت برای معرفی کالا و خدمات خود راه های گوناگون را انتخاب کنید ویکی از این راه ها ایجاد محتوای منحصر به فرد است که این مهمترین نکته در بهینه سازی طراحی سایت است در ایجاد محتوا مناسب سعی کنید از کلمات کلیدی استفاده کنید که متناسب با محتوای شما باشد که این کار بهترین روش در جذب موتورهای جستجو گر گوگل است.

ضعیف بودن اطلاعات تماس در طراحی سایت

ایجاد زمینه مناسب برای دسترسی کاربران در طراحی سایت با شما و ایجاد فضای مناسب برای ارائه پیشنهادات و نظرات کاربران برای ایجاد حس اعتماد و اعتبار بیشتر در بینن کاربران یکی از کارت های برنده شما در افزایش بازدید ازطراحی سایت شما وهدایت ترافیک به سمت موتورهای جستجو گر است. متاسفانه بیشتر شرکت ها دچار این اشتباه می شوند و معمولا راه های ارتباطی مشتریان با خود را نادیده می گیرند و باید به این موضوع آگاه باشند که موتورهای جستجوگر گوگل به خوبی توانایی شناسایی فرم تماس با ما وایمیل و آدرس را در صفحه طراحی سایت شما دارند که در حقیقت وجود این اطلاعات در بالا بردن رتبه طراحی سایت شما وهمان سئو سایت شما بی تاثیر نخواهد بود.

تعامل با کاربران طراحی سایت

•آیا بازدید کنندگان از طراحی سایت شما به راحتی می توانند به تمام صفحات دسترسی داشته باشند؟
•آیا راه تماس شما با کاربران مشخص است ،قرار دادن شماره تماس یا ایمیل برای بازدید کنندگان از طراحی سایت
•آیا در محتوا از کلمات کلیدی استفاده می کنید و یا صفحات طراحی سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کرده اید؟
•آیا ظاهر و ساختار طراحی سایت شما به درستی صورت گرفته و شامل عناوین و توضیحات می شود؟