استفاده از مرورگرهای معتبر برای طراحی سایت

استفاده از مرورگرهای معتبر برای طراحی سایت

استفاده از مرورگرهای معتبر برای طراحی سایت


استفاده از مرورگرهای معتبر برای طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران هنگامی که یک طراحی سایت شامل بسیاری از محتوا است، بینندگان شما اغلب مطمئن نیستند که چگونه اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند. در نتیجه، اغلب از نوار جستجو استفاده می کنند تا یک واقعیت خاص را جستجو کنند یا سوال بپرسند. اگر طراحی سایتی دارای محتوایی است که به خوبی سازماندهی نشده است، دکمه جستجو یک ابزار ناوبری حیاتی است. اغلب راهنمایی ها را برای کاربران ناامید کننده فراهم می کند و به ارائه پاسخ ها کمک می کند. بهترین طراحی سایت ها یک دکمه جستجوی ساده و واضح را در صفحه اصلی ارائه می دهند.
اگر چه در ابتدا ممکن است بسیار کارآمد باشند، طراحی سایت ها در طول زمان رشد می کنند. صاحبان وب اغلب محتوای جدید و گاهی اوقات ابزارهای ناوبری جدید را اضافه می کنند. این تغییرات اغلب یک طراحی سایت به خوبی طراحی شده را تغییر داده و ساختار را تغییر می دهند و برای پیدا کردن مطالب سخت تر است. نتیجه یک طراحی سایت مبهم و ناسازگار است که تماشاگران را از بین می برد یا تحریک می کند. محتوای ممکن است برای پیدا کردن یا پراکندگی در سراسر طراحی سایت احساس کند. دکمه جستجوی شما بزرگترین دستیار شما است، پاسخ دادن به نقش باتلر، وجود دارد تا مهمانان خود را حل کند و آنها را با آنچه که نیاز دارند فراهم کند.

ضرورت وجود دکمه ی جستجو در طراحی سایت

وقتی به یک دکمه جستجو نیاز دارید هنگامی که طراحی سایت شما در حال رشد است، به یک دکمه جستجو نیاز دارید. اگر احساس میکنید طراحی سایت شما فراتر از نقطه ای است که میتواند پاسخ های سریع و آسان شما را به مشتریانتان بدهد و محتوای شما بدون اتصال به فایلها یا پوشه های مرتب افزایش یابد، یک جعبه جستجو در طراحی سایت ممکن است پاسخی باشد که نیاز دارید. برای کاربران آشنا با موتورهای جستجو که دائما سوالات یا کلمات کلیدی دریافت می کنند، یک جعبه جستجو آسان است برای استفاده و احساس اضافی طبیعی به هر طراحی سایت با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید.
شامل بیش از 100 جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان! این کمک خواهد کرد که کاربران خود را به دست آوردن احساس کنترل زمانی که آنها نمی توانند پیدا کردن آنچه که آنها به دنبال. اگر شما در حال برنامه ریزی در ساخت یک طراحی سایت بزرگ مانند سایت تجارت الکترونیک با مارک های مختلف هستید یا قصد دارید محتوای زیادی را در طراحی سایت خود به اشتراک بگذارید، ممکن است از طراحی سایت خود با یک جعبه جستجو از ابتدا بهره مند شوید . کاربران شما قدردانی خواهند کرد که بتوانند آنچه را که دنبال می کنند پیدا کنند.

از نماد بزرگنمایی آشنا در طراحی سایت استفاده کنید

هنگام طراحی کادر جستجوی خود، نماد بزرگنمایی آشنا را در طراحی سایت نگه دارید. این به بینندگان شما آشنایی دارد. در یک لحظه از ناامیدی، زمانی که بینندگان شما در جستجوی اطلاعات یا محصولی هستند که به نظر میرسد از دسترس خارج شده اند، نمی خواهید نوار جستجو نیز دشوار باشد. با این وجود، باید طراحی سایت خوبی داشته باشد. این به این دلیل است که کادر جستجوی شما بینندگان شما را در طراحی سایت خود نگه می دارد. به جای کلیک کردن در ناامیدی، بینندگان شما به سادگی یک پرس و جو را ارسال خواهند کرد. بدون طراحی شده و آسان به حرکت دکمه جستجو، بیننده ناامید به سادگی طراحی سایت خود را ترک کنید. وقتی آنها این کار را می کنند، شما آنها را به طور مستقیم به رقابت های خود می فرستید. این به معنای از دست دادن مشتری بالقوه است.

نوار جستجوی خود را در طراحی سایت برجسته نگه دارید

هنگامی که نوار جستجوی خود را نمایش می دهید، طراحی سایت را برجسته نگه دارید تا همیشه پیدا شود. هنگامی که پاسخ ها برای پیدا کردن سخت است، نوار جستجوی شما باید به عنوان یک راه حل سریع و آسان در دسترس باشد. فیلد متن و همچنین نماد را نمایش دهید تا مخاطبین شما از کجا سوال بپرسند. طراحان اغلب در مورد جایی که نوار جستجو طراحی سایت خود را قرار می دهند بحث می کنند. بهترین مکان جایی است که کاربر آنرا انتظار دارد: در گوشه بالا سمت راست یا قسمت بالای قسمت صفحه خود. گوشه های بالای صفحه اغلب برای تماشاگران و به ویژه طراحی سایت های محبوب مانند یوتیوب با استفاده از این ویژگی به این طریق به نظر می رسد.

ارائه یک دکمه ارسال در طراحی سایت

خیلی شبیه به Google، دکمه جستجو شما برای پاسخ به وب جستجو می کند. این فقط به سادگی جستجوی طراحی سایت شما است. در نتیجه، باید دید که انتظار می رود که با تایپ کردن یک سؤال، معقول باشد، آنها باید پرس و جو خود را با کلیک بر روی دکمه وارد ارسال کنند. با این حال، آن را به یک دکمه ارسال بزرگ در طراحی سایت ارائه می دهد که نشان می دهد بینندگان شما چه کاری انجام دهید. این کمک می کند تا این منطقه را بزرگ کنید تا تماشاگران نباشند روی موشواره کلیک کنند و یا به آن ضربه بزنند یا به یک منطقه محدود بر روی تلفن یا رایانه لوحی ضربه بزنند. بسیاری از بینندگان به جای ارسال، بر روی "وارد" کلیک می کنند. هنگام طراحی سایت ما می توانید تست کنید که دکمه ورودی برای تولید نتایج درست کار خواهد کرد.

جعبه جستجو را در هر صفحه از طراحی سایت قرار دهید

برای حفظ کارایی طراحی سایت خود، یک صفحه جستجو در هر صفحه قرار دهید. این به شما کمک خواهد کرد که طراحی سایت خود را به مرور حرکت دهید. بینندگان شما ممکن است بر روی یک صفحه امیدوار باشند که محتوایی را پیدا نکرده باشند. آنها ممکن است با آنچه که پیدا کرده اند خوشحال شوند اما می خواهند اطلاعات بیشتری را بیابند. نوار جستجوی خود را در لینک های مرده مانند هر 404 صفحه اضافه کنید تا تماشاگران بتوانند اطلاعاتی را که می خواهند پیدا کنند و به طراحی سایت اصلی خود بازگردند باید آنها را داشته باشند. یکی از بهترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت سایتکد می توان به موز رنک در طراحی سایت چیست اشاره کرد که مطالعه ی آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

فیلد جستجو را در طراحی سایت نگه دارید

هنگامی که بینندگان شما سوال خود را در زمینه جستجوی خود قرار می دهند، می خواهید آنها فضای کافی داشته باشند تا ببینند که چه کار می کنند. به این ترتیب بینندگان شما در طراحی سایت قادر به مرور یا ویرایش پرس و جو خود خواهند بود. یک جعبه متن که 27 حرف یا طولانی تر است، ایده آل است زیرا اکثر پرسش ها در این مقدار فضا قرار می گیرند. عرض خود را با استفاده از ems یا اندازه یک حرف تنظیم کنید. این به شما این امکان را می دهد تا فضای خود را به طور موثر در طراحی سایت قضاوت کنید. اگر می خواهید فضای ذخیره کنید، در نظر داشته باشید که یک فیلد جستجو در حال گسترش است که وقتی مشتری شما شروع به تایپ یک سوال می کند، رشد می کند. این باعث می شود که فضای کاربر به اندازه کافی برای پرسیدن سوال در حالی که طراحی سایت شما ساده باشد.

از پیشنهادات خودکار در طراحی سایت استفاده کنید

به شما کمک می کند تا به مشتریان خود کمک کنید تا آنچه را که در طراحی سایت دنبال می کنید پیدا کنید. این به دلیل آن است که کمک می کند تا راهنمای جستجوی خود را جستجو کنید. اغلب کاربران نمیدانند چگونه پرس و جوهای خود را فرمت کنند و اگر اولین بار آنها سعی در پیدا کردن اطلاعات نداشته باشند، اغلب نمی دانند که چگونه عبارت جستجو را مدر طراحی سایت جددا تلفظ یا محدود کنند. با استفاده از جعبه خودکار پیشنهاد، کاربران می توانند به طور موثر برای محتوا جستجو کنند. هنگام ایجاد پیشنهادات خودکار خود، از کلمات کلیدی به نحوی استفاده کنید که برای کاربران طراحی سایت شما مفید خواهد بود. از کلمات کلیدی، متن پیش بینی شده و سوالات متداول استفاده کنید. شما همچنین می توانید تصحیح املای خودکار را ارائه دهید تا کاربران شما بتوانند کلمات یا اصطلاحات مورد نظر خود را در طراحی سایت جستجو کنند.

نکاتی برای نوار جستجو در طراحی سایت

طیف وسیعی از گزینه ها را در نوار ابزار ارائه دهید تا تماشاگران شما بتوانند انتخاب های مورد نظر خود را در طراحی سایت دریافت کنند. این شامل طیف وسیعی از سوالات در مورد یک کلمه کلیدی یا موضوع خاص است. کاربران خود را مجبور به انتخاب گزینه ها با استفاده از صفحه کلید و یا کلید پیمایش کنید. هنگامی که آنها را به پایین صفحه رفته، اجازه دهید آنها به طور خودکار به بالا بازگشت. فعال کردن آنها برای فرار از صفحه با استفاده از صفحه کلید کامپیوتر بیننده خود را با پیشنهاداتی که در یک فونت دراماتیک در طراحی سایت ارائه شده است ارائه دهید. این به شما کمک می کند توجه تماشا کنید.
شما همچنین می توانید بینندگان خود را با طیف وسیعی از آیکون ها ارائه دهید که به آنها در طراحی سایت کمک می کند تا آنچه را که واقعا می خواهید جستجو کنید. نوار جستجوی شما به کاربران امکان می دهد تا به سرعت و به طور موثر به طراحی سایت خود بپیوندند تا محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند. این به بینندگان شما کمک می کند تا حس کنترل را احساس کنید. با قرار دادن نوار جستجوگر شما جسورانه و آسان برای پیدا کردن، بیننده شما دیگر در مورد چگونگی پیدا کردن اطلاعات بیشتر احساس غلط و غریب نخواهد کرد. ایجاد یک نوار جستجو قابل شناسایی که سریع برای پیدا کردن و استفاده آسان است تماشاگران خود را به عقب برگرداند برای بیشتر. آنها را با نمادهای آسان و آیکن های جذاب کمک کنید و هرگز نگران نباشید که بینندگان شما در طراحی سایت شما گم می شوند.