آیا طراحی وب سایت در تجارت الکترونیک موثر است ؟

آیا طراحی وب سایت در تجارت الکترونیک موثر است ؟

آیا طراحی وب سایت در تجارت الکترونیک موثر است ؟


در ادامه مقاله قبل به بررسی موارد موثر در طراحی سایت فروشگاهی می پردازیم .
Bread Crumb یا ابزار راهنما :
وجود ابزار راهنمایی در طراحی سایت بسیار تاثیرگذار ، مناسب و کاربردی می باشد . این ابزار ها به خوبی کاربر را هدایت می کنند به خصوص هنگامی که از طریق موتور های جستجوگر وارد وب سایت شما شده اند .
استفاده از مگا منو :
استفاده از مگا منو در طراحی سایت باعث نمایش بهتر زیر مجموعه ها و دسته بندی ها خواهد شد . از این منو در وب سایت های بزرگ که تقریبا همه ما با آن ها سروکار داشته ایم قابل مشاهده می باشد . از این رو اگر دسته بندی های زیادی در وب سایت تان دارید حتما این نکته را در طراحی وب سایت خود اعمال نمایید .
در نظر داشتن تمامی جزئیات :
همیشه از خودتان سوال کنید که چرا این محصول این گونه به نظر می رسد یا چرا از محصولات دیگر بهتر است . این که شما به تمامی موارد و جزئیات در طراحی سایت توجه کنید به طور قطع در افزایش جذب مشتری بسیار موثر می باشد .
سئو یا بهینه سازی سایت :
امروزه در بازار رقابتی پدید آمده ، بهینه سازی سایت یکی از روش های موفقیت است . کد های استاندارد در HTML بسیار مورد علاقه موتور های جستجو می باشند از این رو در طراحی وب سایت روی آن ها بسیار تمرکز کنید .
رسانه های اجتماعی :
بی شک یک فروشگاه اینترنتی بسیاری از مشتریان خود را از طریق رسانه های اجتماعی جذب نموده است . از دید سئو نیز این آیتم نباید فراموش شود . حتما از شرکت طراحی سایت بخواهید مکانی مناسب برای آیکون های شبکه اجتماعی در وب سایت در نظر بگیرد تا بازدیدکننده بتواند به خوبی از آن ها استفاده نماید .
ارائه توضیحی مختصر از محصول :
یکی از بهترین ویژگی های وب سایت های فروشگاهی ارائه توضیحی مختصر برای محصول می باشد زیرا مشتری می تواند مروری سریع بر توضیحات محصولات مورد علاقه خود بپردازد .