آموزش طراحی اپلیکیشن

آموزش طراحی اپلیکیشن

آموزش طراحی اپلیکیشن


آموزش طراحی اپلیکیشن : امروزه سطح علمی بسیاری از فعالان فضای مجازی رشد چشم گیری داشته است به همین خاطر صرفا با انجام تبلیغات نمی توانید آن ها را به سوی کسب و کارتان جذب نمایید . همان طور که می دانید امروزه در سطوح مختلف طراحی اپلیکیشن های بسیاری انجام شده است اما کاربران از تعداد انگشت شماری از آن ها استفاده می کنند . کاربران فضای مجازی در هر زمینه ای خواهان بهترین ها می باشند ، بر همین اساس اگر می خواهید در حوزه ی فعالیت تان به بهترین جایگاه دست یابید می بایست علاوه بر در دست داشتن یک باشگاه تبلیغاتی معتبر ، اقدام به طراحی وب سایت و نهایتا راه اندازی و طراحی اپلیکیشن نمایید .
بهترین راهکار برای راه اندازی و طراحی اپلیکیشن استفاده از علم برنامه نویسی می باشد لذا در مقاله ی امروز به تحلیل و بررسی آن خواهیم پرداخت .


مراحل طراحی اپلیکیشن با علم برنامه نویسی :


ازدیدگاه برنامه نویسی ، طراحی یک اپلیکیشن دارای 3 مرحله زیر می باشد .
سنجش امکانات و احتمالات در طراحی اپلیکیشن :
پس از مشخص شدن ایده ی اپلیکیشن می بایست راجع به این که آیا امکان پیاده سازی ایده شما وجود خواهد داشت یا خیر تحقیقات کافی را انجام دهید و موانعی که در این مسیر ممکن است مقابل شما باشند را شناسایی نموده و راجع به قابل رفع بودن یا نبودن آن ها تحقیق نمایید .


مشخص سازی هدف از طراحی اپلیکیشن :


پس از این که اجرایی بودن یا نبودن ایده ی اپلیکیشن تان تعیین شد می بایست هدف اصلی ، میزان خرج و مخارج لازم و عناصر مورد نیاز برای تولید و طراحی اپلیکیشن را مشخص سازید و متناسب با آن ها برنامه ریزی های لازم را انجام دهید . لازم به ذکر است بدانید این بخش از طراحی اپلیکیشن نسبت به دیگر مراحل از اهمیت بالایی برخوردار می باشد .


مشخص سازی بازدیدکنندگان طراحی اپلیکیشن :


یکی از مهم ترین عنصر در طراحی یک اپلیکیشن کاربردی و مورد نیاز کاربران ، میزان کاربر پسندی آن می باشد لذا پیش از آغاز پروژه ی طراحی اپلیکیشن ، مخاطبین و بازدیدکنندگان تان را مشخص نمایید و با تولید یک پرسشنامه متوجه مسائل مورد نیاز آن ها شوید .