آشنایی با نحوه محتوانویسی در طراحی سایت

آشنایی با نحوه محتوانویسی در طراحی سایت

آشنایی با نحوه محتوانویسی در طراحی سایت


آشنایی با نحوه محتوانویسی در طراحی سایت دانستن چگونگی نوشتن یک پست وبلاگ موفق برای اجرای یک تجارت مهم است و بدون این ، شما این فرصت را ندارید که مانند یک رهبر فکر در صنعت خود به نظر برسید برای اینکه مشتری های اضافی را که از طریق نوشتن خود پیدا می کنند فراموش نکنید. اکثر کارآفرینان این موضوع را درک می کنند و بنابراین یک تن پول را به حضور آنلاین در طراحی سایت خود وارد می کنند آنها گرافیک فانتزی را بارگذاری می کنند.
نسخه ای را می نویسند و سپس آن را به حالت وحشی می آورند. با این حال ، معدود صاحبان مشاغل در واقع زحمت می دهند که بپرسند بازده سرمایه گذاری وبلاگ آنها چیست. آر او ال چیزی است که کارآفرینان برای هر حوزه دیگری از مشاغل خود دائماً به آن توجه دارند ، اما محتوای طراحی سایت آنها چیست غالباً ، علیرغم اهمیت این مسئله ، آنها فقط نمی دانند چه تحلیلی را باید تماشا کنند یا در صورت عدم موافقت چه باید در مورد آنها انجام دهند.

چگونه یک وبلاگ موفق بنویسید

در اینجا یک سناریوی متداول وجود دارد یک صاحب مشاغل چند پست وبلاگ را جمع می کند ، به طور پراکنده ارسال برای چند ماه ادامه می دهد هیچ مشاغل جدیدی را از وبلاگ ایجاد نمی کند و در نهایت تسلیم می شود. این وبلاگ در طراحی سایت خفته است. این یک آزمایش ناموفق است. بدتر اینکه ، بسیاری از وبلاگ ها اجرای یک فرآیند آتش و فراموش کردن را می خوانند که کاملاً صریح و وحشتناک است ، وحشتناک و هدر رفتن آنچه می تواند.
ابزاری قدرتمند برای تولید مشاغل جدید باشد بنابراین ، چگونه آن را اندازه می گیرید و برای افزایش وبلاگ خود چه کاری می توانید جهت طراحی سایت انجام دهید اتفاقاتی که در اینجا رخ می دهد ، احتمالاً ترکیبی از دو مشکل است صاحب مشاغل هیچ شاخص شاخص کلیدی عملکرد را ردیابی نمی کنند ، و کسب و کار دارای یک استراتژی مناسب برای نوشتن محتوای وبلاگ یا هر استراتژی ، دوره ای نیست. در اصل ، فقط کافی نیست.

بررسی شاخص های کلیدی در طراحی سایت

خبر خوب در اینجا وجود دارد که ابزارهای زیادی وجود دارد بسیاری از آنها رایگان که می توانید از آنها برای ردیابی نحوه عملکرد وبلاگ خود استفاده کنید. در روند نزولی ، تعداد زیادی از آنها وجود دارد ، غلبه بر آن آسان است و به ویژه هنگامی که تازه کار را در طراحی سایت شروع می کنید. که هر پست وبلاگ قدیمی را بنویسید و انتظار داشته باشید که آن را به خوبی در طراحی سایت انجام دهد. شما باید یاد بگیرید که چگونه یک پست وبلاگ موفق بنویسید.
خوشبختانه ، برخی از بهترین ابزارهای هنگامی که می توانند اطلاعات متنوعی را به شما ارائه دهند ، مشت قدرتمندی را در طراحی سایت بسته بندی می کنند. در اینجا چند روش آزمایش شده و واقعی برای دیدن نحوه عملکرد وبلاگ شما آمده است. آنالیز ترافیک گوگل در طراحی سایت یک ابزار رایگان است که داده های زیادی را ارائه می دهد که می توانید برای محاسبه وبلاگ خود استفاده کنید. با استفاده از آن می توانید ببینید.

سمراش در طراحی سایت

اگر می خواهید نحوه نوشتن یک وبلاگ موفق را بدانید ، پیشنهاد می کنیم از سمراش شروع کنید سمراش یک ابزار پرداخت شده است در حدود دلار در ماه هزینه ای دارد اما ارزش هر پنی را دارد و در صورت کلیک روی پیوند وابسته ، یک هفته رایگان دریافت خواهید کرد. ترافیک وبلاگ شما از کجا می آید ، تعداد بازدیدهای کلی ، تعداد بازدیدهای برتر شما و حتی بازدید کنندگان تا چه مدت در طراحی سایت شما قرار دارند.
با یک ابزار شما قبلاً چهار کا پی آی را برای وبلاگ خود اندازه گیری کرده اید و گوگل آنالیز قادر است موارد بسیار بیشتری را ردیابی کند. اگر یاد می گیرید چگونه یک پست وبلاگ موفق بنویسید ، باید نحوه استفاده از گوگل آنالیز را نیز در طراحی سایت یاد بگیرید. سمراش به ارزش سرمایه گذاری دارد ، زیرا به شما امکان می دهد کلمات کلیدی مورد نظر خود را در حال حاضر رتبه بندی کنید و کلمات کلیدی جدیدی را که می خواهید هدف گذاری کنید.

نحوه ایجاد استراتژی محتوا در طراحی سایت

البته ردیابی های پست های وبلاگ شما اگر تولیدکننده محتوای وبلاگ برای تبدیل نیستید ، کار شما را خیلی خوب نخواهد کرد. همانطور که در پست خود نوشتیم توضیح دادیم که چگونه مطالب وبلاگ بنویسید که تجارت ، پست های وبلاگ و بازاریابی محتوا در طراحی سایت ایجاد می کند ، اغلب می توانند بسیار بالاتر را نسبت به رسانه های اجتماعی یا روابط عمومی دیجیتال رقم بزنند. در طراحی سایت شناسایی کنید.
شما می خواهید به طور مرتب این تعداد را تماشا کنید اگر قبلاً برای کلمات کلیدی رتبه بندی کرده اید ، سمراش همچنین ارزش تبلیغات کل آنها را به شما نشان می دهد آنچه را برای رسیدن به نتایج مشابه در ادوردز باید پرداخت کنید. همچنین می توانید نحوه عملکرد رقبا را ببینید و دامنه خود را در کنار دیگران جهت طراحی سایت مقایسه کنید. نوشتن محتوای وبلاگ موثر آسان نیست ، به همین دلیل است که بسیاری از مشاغل محتوای وبلاگ خود را برای نوشت.

ایجاد پست های مفید در طراحی سایت

ذهنیت ساخت و آنها خواهند آمد برای شخصیت کوین کاستنر در زمینه رویاها بسیار کار کرد ، اما به نظر می رسد وقتی نوشتن مطالب وبلاگ چندان داغ نیست. به عبارت دیگر ، صرفاً پرتاب وبلاگ در طراحی سایت شرکت شما به معنای این نیست که افراد آن را پیدا کنند یا در صورت بروز این کار طولانی بمانند. به همین ترتیب ، پمپ کردن پستهایی که هیچ راهبردی در پشت سر آنها وجود ندارد باعث ترافیک سایت شما نمی شوند.
مطالب وبلاگ خود به متخصصان مانند ما واگذار می کنند اگر این در بودجه شما نیست یا شما فقط یک رویکرد دستی بیشتر را ترجیح می دهید ، چندین کار وجود دارد که می توانید برای افزایش کیفیت پست های خود و به نوبه خود ، بهبود وبلاگ خود را در طراحی سایت انجام دهید. نه تنها باید محتوای وبلاگ شما به درستی نشانه گذاری و عاری از خطاهای گرامری باشد ، بلکه باید برای سئو بهینه شود. قبل از نوشتن باید کلمات کلیدی را قبلاً تحقیق کرده باشید.

به روزرسانی در طراحی سایت

هنگام بازسازی خانه ، به روز کردن فرش و بکار بردن یک رنگ تازه از آن چیزی است که خراب کردن کلیه و شروع از ابتدا ، بسیار ارزانتر و عملی تر است. به همین ترتیب ، به روزرسانی و تازه کردن پست های وبلاگ موجود ، آسانتر و سریعتر از نوشتن مطالب کاملاً جدید است. مدتی به پستهایی که در طراحی وب سایت شما وجود دارد نگاه کنید احتمال وجود دارد که آنها بتوانند از برخی به روزرسانی و طراوت استفاده کنند.
برای انجام این کار مراحل راهنمای استفاده مجدد از مطالب وبلاگ موجود را دنبال کنید ، که به شما نشان می دهد چگونه از گوگل آنالیز استفاده می کنید تا صفحات فرود برتر در طراحی سایت خود را پیدا کنید. مشخص کنید کدام یک را می خواهید هدف گذاری کنید این کلمات کلیدی باید در سرتاسر پست شما ظاهر شوند بدون اینکه وارد قلمرو کلمه کلیدی شوند. همانطور که نیل پاتل در وبلاگ خود خاطرنشان کرد تکنیک های بد سئو مانند نوشتن است.

اشتراک گذاری محتوا طراحی سایت

شما کلمات کلیدی خوبی را هدف قرار داده اید مطالب عالی را نوشتید و ارسال کردید و اکنون جیرجیرک یادگیری نحوه نوشتن یک پست وبلاگ موفق و بهبود وبلاگ شما همیشه کاری در دست انجام است ، زیرا الگوریتم ها و ابزارها همیشه در حال تغییر هستند. همچنین ، احتمالاً چند ماه طول خواهد کشید تا مشاهده کنید که تلاشهای شما در پرداخت هزینه های پرداخت شده است در واقع ، ما به مشتریان خود می گوییم که حداقل ماه طول می کشد.
تلاش های سئو برای شروع واقعی شروع کنند یکی از راه های کمک به موارد دیگر ، به اشتراک گذاری مطالب خود در رسانه های اجتماعی است. با استفاده از طراحی سایت های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام می توانید با مخاطبان مورد نظر خود ارتباط برقرار کرده و موارد زیر را ایجاد کنید. محتوای اسپم و بارگذاری یک پست با کلمات کلیدی زیادی به طراحی وب سایت شما آسیب می رساند فقط روی پست هایی که عملکرد ضعیفی دارند.

نتیجه گیری

تمرکز نکنید پست های خود را نظارت کنید و ببینید که آیا تقریباً در صفحه اول موارد دیگری دارید. اگر این کار را کردید ، برگردید و محتوای بیشتری به آنها اضافه کنید. اینگونه می نویسید که یک پست وبلاگ موفق می نویسید نه فقط با انداختن آن و امید به بهترین ها بلکه بازگشت به روز و به روزرسانی مداوم کار خود و این فقط پست های وبلاگ نیستند که می توانند از کمی ارزش اضافی در طراحی سایت بهره مند شوند. می توانید برای سایر صفحات در طراحی سایت خود مانند صفحات محصول یا صفحه درباره ما استفاده کنید همان استراتژی را استفاده کنید.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش