آشنایی با بهترین سبک های کاربردی طراحی سایت

آشنایی با بهترین سبک های کاربردی طراحی سایت

آشنایی با بهترین سبک های کاربردی طراحی سایت


آشنایی با بهترین سبک های کاربردی طراحی سایت
آشنایی با بهترین سبک های کاربردی طراحی سایت مشتاق یادگیری در مورد بزرگترین روندهای یو ایکس در انگلستان و اسرار داخلی این صنعت هستم ، ایوان تولماچف ، طراح طراحی سایت ارشد محصولات در اونفلت را مورد آزمون قرار دادم. انفلت یک شرکت نرم افزاری لجستیکی در سانفرانسیسکو است که به مشاغل تحویل در سراسر جهان کمک می کند تا عملکردهای آخرین مایل خود را به صورت کارآمد در طراحی سایت انجام دهند. قبل از انفلت ، ایوان در راک اسپیس بود و روی تعدادی محصول در طراحی سایت کار می کرد.
من با او در مورد آنچه در طراحی استاد یو ایکس و چگونگی رسیدن طراحان طراحی سایت به راه حل مناسب محصول مورد نیاز است با او صحبت کردم. طراحی سایت فروشگاهی من همیشه درگیر بازی های ویدئویی هنرهای تجسمی آثار هنری موسیقی کتاب های طنز سی جی آی بودم. در حال رشد من به اندازه کافی خوش شانس بودم که در مدرسه ای با کلاس های رایانه ای حضور داشتم یک موضوع جدید برای روسیه در دهه من خیلی زود در فتوشاپ و ماکرومدیا گول می زنم.

توسعه دهنده های طراحی سایت

همیشه فکر می کردم که می توانم توسعه دهنده بازی در طراحی سایت باشم واقعاً نمی دانم که این امر چیست. من سال آخر دبیرستان و بعداً به کالج برای تحصیل در چندرسانه ای به ایرلند نقل مکان کردم. من در مورد طراحی گرافیک آموختم چند پروژه طراحی سایت برای رادیو و روزنامه کالج انجام دادم دستم را کثیف کرد و آرم ها آگهی ها کارتهای ویزیت را ساخت این نوع چیزها بود. برای حمایت از خودم از طریق کالج و ایجاد نمونه کارها من به عنوان یک فریلنسر کار کردم.
به عنوان بخشی از پروژه سال آخر ما ، من و دوستانم برای کمک به دانشجویان برای انجام تحقیقات برای مقالات دانشگاهی برنامه ای ساختیم. این اولین پروژه طراحی سایت محصول من بود. بعد از فارغ التحصیلی مدتی روی محصول کار نکردم ، بیشتر به طراحی گرافیک و طراحی سایت تمرکز کردم. در آن زمان بیشتر دانش من در مورد طراحی محصول از انتشارات آنلاین حاصل می شد و در نهایت ، من فرصتی پیدا کردم که در کنار برخی از طراحان طراحی سایت محصول کار کنم و از آنها یاد بگیرم.

بزرگترین روند طراحی سایت چیست؟

شاید بزرگترین روند نباشد اما آنچه که من فکر می کنم بیشترین رشد را در چند سال گذشته داشته است این است که طراحان طراحی سایت چگونه به کاربران خود می روند. این امر قبلاً به این معنا بود که برای آموزش کاربران به تعامل با برنامه طراحان یوایکس قبل از اینکه حتی بتوانند شروع به استفاده از برنامه کنند ، در همان ابتدای سفر حجم زیادی از اطلاعات را در یک کاربر در طراحی سایت پرتاب می کنند.
این امر منجر به ورود به سیستم شد كه یا زمان زیادی را برای طی كردن و یا كاملاً پرش كردن آن در طراحی سایت انجام داد. قالب ایمیل در طراحی سایت با کارت پستال می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی بصورت آنلاین در طراحی سایت تهران ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از مؤلفه برای کمک به شما در ایجاد الگوهای ایمیل سفارشی سریعتر از گذشته است. اکنون به صورت رایگان امتحان کنید!

نقش داده ها در طراحی سایت

روند دیگری که من متوجه شده ام که شخصاً طرفدار آن هستم غلظت اطلاعات موجود در تلفن همراه است که در قسمت پایین صفحه طراحی سایت است. با افزایش اندازه صفحه نمایش در صفحه ، استفاده از برنامه ها با یک دست برای ما دشوارتر شد ، مگر اینکه بیشتر اطلاعات در انتهای صفحه متمرکز شده باشد و من خوشحالم که مشاهده می کنم این در طراحی سایت محبوب تر شده است. این هنوز استاندارد استانداردی نشده است زیرا هر بار که سعی می کنم.
دکمه پشت را هنگام استفاده از کروم در آیفون خود ضربه بزنم! با نزدیک شدن به زمانی که کاربران با فن آوری بیشتری آشنا می شوند و تیم های محصول قادر به ضبط حالت های پیچیده در برنامه های ما هستند و با استفاده از ابزاری مانند سگمنت ، طراحان طراحی سایت و بهینه سازی سایت می توانند با توجه به سطح خودشان ، جریانهای مادربرد ظریف را تولید کنند که کاربران را با سرعت خود آموزش می دهد. ظرافت و فن آوری در طراحی سایت.

طراحی سایت حرفه ای

اخیراً ، بیشتر کارهای من محصولی از قبل موجود را شامل می شود ، بنابراین بعد از اینکه یک جریان کاربری کاملاً نوشتاری داشته باشم ، می دانم کدام قسمت های محصول در طراحی سایت نیاز به تغییر یا اضافه شدن دارد. بعد از ایجاد طرح های خشن برای استفاده به عنوان نمونه اولیه ، من جلساتی را تنظیم کردم تا تغییرات را با مهندس برنامه ریزی های خود در طراحی سایت انجام دهم تا ببینم محدودیت های فنی ای وجود دارد که باید از آن آگاه باشم.
کاربر چه می کند و در آینده چه می شود. من می خواهم حالت های خطا را در جریان قرار دهم ، به این ترتیب اطمینان می کنم که برخی از موارد پیچیده تر را فراموش نخواهم کرد. بعضی اوقات ، هنگامی که این ویژگی غیر پیش پا افتاده است ، چون چندین طرف درگیر هستند ، جریان کاربر در طراحی سایت پیچیده می شود. من از استفاده از عباراتی مانند کاربر و خودداری می کنم و به جای آن از اموجی استفاده می کنم تا به من کمک کند در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن سریع تر حرکت کنم.

روشهای غیر متعارف در طراحی سایت

شاید یک تصور غلط وجود داشته باشد که طراحی یوایکس فقط به محصولات دیجیتال مربوط می شود. در حقیقت ، بیشتر مواردی که ما در زندگی روزمره با آنها ارتباط برقرار می کنیم ، یک سطح طراحی سایت یو ایکس با آنها دارد. یکی از راه های تسلط بر آن تفکر انتقادی در مورد آن تعامل روزانه است. آیا چیزی در مورد قهوه خانه شما در خانه وجود دارد چرا سازندگان به مورد استفاده شما در طراحی سایت فکر نکردند.
این روش را در اکثر مواردی که روزانه با آنها ارتباط برقرار می کنید اعمال کنید تا مقداری ورزش یو ایکس در طراحی سایت انجام دهید. روند طراحی سایت محصول بسته به نوع کار دیگری که انجام می دهم بسیار متفاوت است ، اما همیشه با پرسیدن سؤالات زیادی با شکستن مشکل طراحی سایت به ذات آن می رسیم. ردیاب اشکال در طراحی سایت تبلیغات اینترنتی اگر روی یک ویژگی جدید کار می کنید ، جریان کاربر را یادداشت می کنم. فقط متن ساده که پیشرفت را در طراحی سایت توصیف می کند.

ایجاد محصول در طراحی سایت

هر زمان که همسرم با یوآی مشکل دارد به عنوان مثال او نمی تواند دکمه ای را پیدا کند که کاری خاص در طراحی سایت انجام دهد او از من درخواست کمک می کند و برای یافتن آن دکمه به من زمان می برد. از خودم می پرسم اگر من به این فکر می کردم که دکمه کجا می تواند قرار بگیرد ، گزینه های من چیست من همه آنها را در طراحی سایت بررسی می کنم و معمولاً آن را پیدا می کنم. طراحان محصول فارغ از اینکه چقدر خوب طراحی شده اند ، در خواندن رابط ها خوب هستند
زیرا ما می دانیم فرایند فکری که به ساخت آن ها در طراحی سایت می رود. مراحل بعدی نهایی کردن صفحه نمایش و آزمایش ابتدا در داخل و بعد با کاربران قدرت ما است. با استفاده از موکاپ های خود من نمونه های ساده ای را در اینویشین اپ در طراحی سایت ایجاد می کنم که با آنها تست می کنیم و به مهندس احتیاج ندارند. براساس یافته های ما ، تا زمانی که اطمینان از ویژگی کامل شود ، در طراحی سایت تکرار می کنم.

کلید اصلی در طراحی سایت

تایپستر کلید اصلی بسیاری از طراحی های ستاره ای ، تایپوگرافی بی نظیر و چشم نواز است. انتخاب یک قلم یک فرآیند ظریف است ، زیرا حتی ظریف ترین تغییرات می تواند تأثیر زیادی در ظاهر و احساس کلی طراحی سایت داشته باشد. همچنین یک ابزار مبتنی بر مرورگر برای مقایسه سه فونت مختلف به طور همزمان در کنار هم قرار می دهد تا ببیند کدام یک بهتر در طراحی سایت کار می کند. کاربران می توانند اندازه قلم ، خانواده و فاصله و همچنین متن را برای اندازه گیری مناسب تغییر دهند.
تایپستر رایگان برای استفاده است و نیازی به نصب هیچ نرم افزاری ندارد زیرا به طور کامل در مرورگر طراحی سایت شما اجرا می شود. نکته جالب در مورد طراحی وب در ابر این است که ما فقط با ابزارهای مبتنی بر ابر فقط به سختی سطح آنچه ممکن است را خراشیده ایم. در طی چند سال آینده ، می توانید انتظار داشته باشید که بسیاری از برنامه های ابداعی ابری را ببینید که اساساً چگونگی ساخت طراحان طراحی سایت پروژه های خود را تغییر می دهند.

نتیجه گیری

برای طراحان وب که نسل بعدی طراحی وب سایت ها و برنامه های کاربردی را ایجاد می کنند ، کمبود ابزار مبتنی بر کلود وجود ندارد. چه برای ویرایش ایده های خود به یک ویرایشگر تصویر مبتنی بر مرورگر یک برنامه نویسی رمزگذار یا یک سازمان دهنده دیجیتال نیاز دارید ، یک برنامه ابری در آنجا وجود دارد که کار را در طراحی سایت انجام می دهد. معیارهای کیفیت طراحی سایت که از جمله جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت سایت کد می باشد را نیز مطالعه نمایید.