نکاتی برای بالا بردن بازدید طراحی سایت

نکاتی برای بالا بردن بازدید طراحی سایت

نکاتی برای بالا بردن بازدید طراحی سایت


نکاتی برای بالا بردن بازدید طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران راه اندازی یک طراحی سایت در اولین قدم و مهم ترین اقدام یک کسب و کار آنلاین برای موفقیت و پیشرفت می باشد برای همین شما نیاز به دیده شدن دارید و باید راه کارهایی را انتخاب کنید که بیش تر دیده شوید و در نهایت باعث افزایش رتبه طراحی سایت خود شوید. ما در این بخش شما را با انواع روش هایی که باعث می شود بازدید طراحی سایتتان افزایش یابد آشنا می کنیم. آشنایی با عنصرهای اصلی طراحی سایت را نیز مطالعه نمایید.

مهم ترین روش های افزایش بازدید طراحی سایت به شرح زیر می باشد:

•خودتان را جای مخاطب بگذارید : همیشه خودتان را جای مخاطب قرار دهید به منافع و راحتی مخاطبتان توجه لازم را داشته باشید. اینطوری راحت تر می توانید برای طراحی سایتتان راه و روش هایی که باعث شود مخاطبتان جذب شود را پیدا کنید.
•مزاحم مخاطبتان نشوید : یکی دیگر از موارد که باید به آن توجه کنید مزاحم مخاطب خود نباشید بگذارید مخاطبتان احساس راحتی داشته باشد و هروقت که اراده کرد طراحی سایتتان را بازدید کنند و مانند فیسبوک و ... از غیر فعال کردن اعلان ها برخوردار باشد.
•ایمیل های فروشی نفرستید : سعی کنید برای بازدید کنندتان در طراحی سایتتان محتوای رایگان را بفرستید و از قرار دادن لینک های فروشی خودداری کنید این کار باعث می شود بازدید کننده حس کند که شما به زور می خواهید محصولات خود را بفروشید در نتیجه اعتماد نخواهد کرد.
•لغو عضویت : در طراحی سایتتان در قسمت ایمیل خود حتما لغو عضویت داشته باشید که کاربر هروقت خواست بتواند آن را کنسل کند در ضمن این کار باعث میشود که کمتر Spam شوید و کاربر احساس بهتری داشته باشد.
•قراردادن خبرنامه : داشتن خبرنامه در طراحی سایتتان باعث می شود که شما با مشتری مخاطب خاص خود ارتباط مستقیم داشته باشید و طراحی سایتتان را کامل می کند.
•پاراگراف اول محتوا : این بخش در طراحی سایتتان بسیار مهم است حتما در این بخش از کلمات کلیدی استفاده کنید که می تواند جکیده ای محتوا باشد این بخش بیش تر از 3 یا 4 خط نمی تواند باشد.
•کپی نکردن محتوا : کپی کردن محتوا از جایی باعث می شود از نظر موتور های جست و جو امتیاز منفی بگیرید. برای جلوگیری از این کار اگر مطلبی را می خوانید خلاصه ای آن مطلب را بنویسید که هم متن اختصاصی جدید تولید کرده باشید هم در اولویت موتور های جست و جو قرار بگیرید.
•حاشیه سازی : در محتوای خود از حاشیه سازی بپرهیزید چرا که باعث می شود بیننده را خسته کنید و هم از نظر موتورهای جستجو گر این حواشی را شناسایی کنند و در رتبه های پایین تر قرار بگیرید.
•غلط املایی : موتور های جستو و جو روی غلط های املایی بسیار حساس هستند و همچنین کاربر وقتی ببیند در طراحی سایت شما غلط املایی وجو ندارد با جدیت بیشتری به طراحی سایت شما نگاه کرده و به دقیق بودن آن پی میبرد چرا که غلط املایی وجه جالبی از نظر مخاطب ندارد .