نحوه استفاده از آیکون های کاربردی طراحی سایت

نحوه استفاده از آیکون های کاربردی طراحی سایت

نحوه استفاده از آیکون های کاربردی طراحی سایت


نحوه استفاده از آیکون های کاربردی طراحی سایت
فونت آیکون به سرعت تبدیل به یک روند طراحی سایت می شود و دلیل خوبی برای آن وجود دارد. ایجاد آیکون با فونت آیکون، طراحان توانایی دستکاری آیکون ها با سی اس اس را می دهد. روزهای ایجاد دو تصویر مختلف آیکون برای رونوشت یا جلوه های دیگر، از بین رفته است. در حال حاضر ما می توانیم به راحتی رنگ، اندازه، و حتی آیکن های تحریک کننده را تغییر دهیم همانطور که بیشتر عناصر اچ تی ام ال دیگر را در طراحی سایت می بینیم.
به غیر از دادن طراحان و توسعه دهندگان بیشتر کنترل، فونت آیکون همچنین بسیاری از ویژگی های که آیکون های تصویر بیت مپ به سادگی انجام نیست. از آنجا که آیکون یک فونت است، دارای خواص مشابه با تمام فونت های دیگر است. این به این معنی است که کاملا بردار و مقیاس کاملا بدون توجه به اندازه است. با توجه به افزایش محبوبیت دستگاه های شبکیه دی پی آی بسیار ارزشمند است. در اینجا نشان داده شده است.

آیکون بیت مپ در طراحی سایت

همانطور که می بینید، آیکون های بیت مپ به صورت پیکسل بندی می شوند، در حالی که آیکون های فونت بردار در حال افزایش هستند و به همان اندازه دقیق و دقیق هستند که در ابعاد کوچکتر عمل می کنند. این تظاهرات به گرافیک بتمن و گراف بردار عمومی نیز اعمال می شود. یکی دیگر از مزایای که ما با فونت آیکون دریافت می کنیم زمان بارگیری است. هنگامی که فونت آیکون بارگذاری می شود، به هر آیکون در طراحی وب سایت دسترسی خواهید داشت.
این بدان معنی است که اگر آیکون فونت دارای آیکون باشد، فقط یک تماس سرور به جای تماس با سرور باشد. چیزهایی مانند راهنماهای سی اس اس می تواند تنها یک تماس با سرور باشد، اما برای مدیریت و نگهداری بسیار وقت گیر است. به علاوه آنها ویژگی های بردار مانند فونت آیکون را ندارند. پس بیایید در مورد چگونگی پیاده سازی فونت های آیکن در طراحی سایت خود صحبت کنیم. برای نمونه های من، از جعبه آیکون آیکون و فونت که همراه آن است استفاده می کنم.

بارگذاری فونت ها در طراحی سایت

این روند همانند بارگذاری فونت های دیگر با استفاده از روش فونت ها است. شما به سادگی فونت را به نام برای استفاده در تمام شیوهنامه و مشخص کردن محل صحیح فونت ها می دهید.
که چگونه فونت آیکون در مقایسه با آیکون های بیت مپ بزرگتر شده است. ایجاد قوانین حالا که ما فونت را در طراحی سایت تهران ما بارگذاری می کنیم، می توانیم برخی از قوانین دیگر را که بر روی چگونگی نگاه آیکون ها تاثیر می گذاریم، تعریف کنیم. ما از کلاس استفاده خواهیم کرد قبل از اینکه ما نمی خواهیم علامت گذاری در کد اچ تی ام ال ما باشد. من می خواهم کلاس اصلی آیکن چیزی عمومی و ساده، مانند آیکون در طراحی سایت نام بگذارم.

ایجاد کلاس ها در طراحی سایت

این قسمت جالبشه ما در حال تعریف همه کلاس های آیکون و شخصیت هایی هستیم که از آنها استفاده می کنیم. ما مقدار اچ ای ایکس هر کاراکتر را در فایل سی اس اس ارائه می کنیم زمانی که آیکون بسته آیکون را خریداری می کنید. بنابراین اکنون فقط باید آنها را در شیوه نامه ما مشخص کنیم. به راحتی میتوانید با سه ویژگی سه بعدی بازی کنید و آنها را به بهترین وجه برای شما و طراحی سایت تنظیم کنید.
تنها ویژگی که کاملا ضروری است، فونت خانواده است زیرا مشخص می کند چه فونت آیکون های ما استفاده می کند. اگر شما آن را به عنوان یک فونت پیش فرض ترک کنید، شخصیت های واقعی را به جای نمادها مشاهده خواهید کرد. آیکن سفارشی اکنون می توانید از این آیکون ها لذت بیشتری ببرید. به عنوان مثال، اگر شما می خواهید تغییر رنگ یا اندازه آیکون، فقط می توانید رنگ یا قلم اندازه را در کلاس آیکون اصلی مشخص کنید.

بررسی تکنیک های طراحی سایت

برخی از تکنیک های دیگر که می توانید برای اجرای فونت آیکون استفاده کنید وجود دارد. کلاهبرداری سی اس اس مقاله بسیار خوبی در مورد استفاده از ویژگی داده برای بارگذاری آیکون ها دارد. نگرانی اصلی من در این روش این است که آیکون به نشانه گذاری بر روی اچ تی ام ال متصل است و اگر از یک آیکون در چندین صفحه استفاده می کنید و یک روز آن را تغییر دهید، باید تمام این صفحات را به صورت دستی به ترتیب قرار دهید آن را تغییر دهید.
این تا حدودی هدف سی اس اس را در طراحی سایت برمی انگیزد. با استفاده از روش من در بالا نشان داده شده است، همه شما باید انجام دهید این است که نام فونت و شخصیت آیکون را تغییر دهید و تمام آن را تنظیم کنید! علاوه بر این، ما از فونت آیکون به عنوان سبک به جای محتوای استفاده می کنیم، بنابراین، به نظر من، نباید در همه نشانه های اچ تی ام ال باشد. اگر از متد مشخصه داده استفاده می کنید، شما کمی خواننده صفحه ای دوستانه تر دارید.

نقش بوت استرپ در طراحی سایت

به نظر من موفقیت بارز پشت بوت استرپ به دلیل ذهنیت و طرز تفکر بنیانگذاران و توسعه دهندگان رهبر در پشت آن است. من همیشه فکر می کردم که یک پروژه طراحی سایت منبع باز شانس موفقیت بیشتری نسبت به شرکت در توسعه اقتصادی دارد. آیا مجدداً می توانم به عنوان نمونه وردپرس را به عنوان مثال در این مورد بیان کنم صرف نظر از سطح مهارت شما ، من فکر می کنم حداقل باید بروید و ابزار را طراحی اپلیکیشن بررسی کنید.
وقت شما ارزشش را خواهد داشت. اگر می خواهید مقایسه کنید ، استفاده از بوت استرپ فقط کمی دشوارتر از استفاده از سیستم شبکه ای است که از اینترنت بارگیری می شود. و وقتی می گویم دشوار است ، منظورم رمزگذاری آن دشوار نیست و همان سی اس اس اچ تی ام ال شما همیشه در طراحی سایت استفاده می کنید. وقتی مشکل تر می گویم ، من به تلفیقی که باید انجام شود فکر می کنم تا بتوانم از بوت استرپ استفاده کنم.

عملکرد بوت استرپ در طراحی سایت

با این حال با وجود چنین مستندات بزرگی در پشت آن غیرممکن است که نتوانید راه خود را به جایی برسید که قبلاً از آن استفاده کنید و کد نویسی و هنگامی که به آن مرحله قابل قبول برسید به احتمال زیاد خواهید فهمید که ابزار چقدر مفید است. ایجاد یک سایت یا برنامه باید در صورت تهیه بوت استرپ بسیار ساده تر باشد زیرا به شما کمک می کند تا برخی مراحل را پشت سر بگذارید و معمولاً موارد آزار دهنده است.
من همیشه معتقدم شروع یک پروژه طراحی سایت دشوارترین بخش یک فرآیند توسعه است. هنگامی که به پایین تپه می روید بعید است که دوباره متوقف شوید. بوت استرپ ابزاری مناسب برای فشار آوردن شما از بالای تپه است و به شما تبلیغات اینترنتی اجازه می دهد تا بلافاصله از قسمت سرگرم کننده یک روند توسعه شروع کنید. به نظر می رسد این فلسفه اصلی آنها است. این واقعیت که این پروژه منبع باز است ، حتی بیشتر و بیشتر مردم می خواهند به طور مستقیم درگیر شوند.

برنامه ریزی اصولی برای طراحی سایت

اما هنوز گلوله ای نیست شما باید برای خودتان تصمیم بگیرید که برای شما مهم تر است. اگر شما نیاز به رنگ یا اندازه چندگانه دارید، می توانید به سادگی کلاس های سی اس اس چندگانه را داشته باشید که نشان داده شده است. به یاد داشته باشید که شما می توانید فقط در مورد هر یک از ویژگی های سی اس اس برای مدیریت قلم آیکون خود استفاده کنید. چیز دیگری که باید به یاد بیاورید این است.
که اگر می خواهید آیکون بعد از متن خود، از سی اس اس کلاس شبه استفاده کنید بعد از آن همه چیز بستگی به چگونگی استفاده از آیکون ها شما دارد. اگر فقط می خواهید آیکون بدون هیچ محتوای اضافی را نمایش دهید، می توانید یک تگ اچ تی ام ال خالی با کلاس های خاص آیکون داشته باشید. اگر تصمیم به نشان دادن یک آیکون داشته باشید، من به شدت به شما پیشنهاد می کنم که محتوای آن را به عنوان یک توصیفگر نیز برای اهداف سئو در طراحی سایت جستجو کنید.

نتیجه گیری

به توسعه آن حتی بیشتر در طراحی سایت و بهینه سازی سایت کمک کرد. مهم نیست از سطح مهارت و یا گردش کار ، ما به افراد نیاز داشتیم تا بتوانند این سند زندگی را باز کنند و بتوانیم از بوت استرپ در طراحی ترین مقالات وب سایت سایت کد می توان به اصول طراحی سایت آموزشی اشاره نمود که مطالعه ایت مقاله خواندنی را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.