معرفی فن آوری های جدید طراحی سایت

معرفی فن آوری های جدید طراحی سایت

معرفی فن آوری های جدید طراحی سایت


معرفی فن آوری های جدید طراحی سایت
در طول چند سال گذشته، بسیاری از فن آوری های پیشرفته جدید به بازار جهت طراحی سایت عرضه شده است. چشم انداز طراحی سایت به طور اساسی تغییر کرده است و برای ساخت طراحی سایت ها بسیار ساده تر و بسیار فنی تر است. من همیشه علاقه مند به آخرین ابزارها و بهترین شیوه ها هستم، زیرا ابزارهای جدید امروز اغلب ابزارهای لازم برای استفاده از فردا می شوند.
من می خواهم به اشتراک گذاشتن آنچه که من معتقدم برجسته ترین ابزار در حال ظهور برای توسعه دهندگان طراحی سایت است. این ابزار برای یک گردش کار وب تحت اجبار نیست. اما آنها می توانند سرعت و کدام پایگاه طراحی سایت خود را بهبود ببخشند. شما در نهایت قادر به استفاده از برچسب دراپ دان یا چیزی شبیه در طراحی سایت خواهید بود. این ویژگی ها به طور کامل توسط دبل تری سی در طراحی سایت پذیرفته شده اند.

بررسی اجزاء طراحی سایت

ممکن است این اصطلاح را پرتاب کرده باشید، اما واقعا به جزئیات توجه نکرده اید. کامپوننت های طراحی سایت سبک جدیدی از عناصر برای اچ تی ام ال هستند که از طریق کمیته استاندارد دبل تری سی کار می کنند. این اجزاء به شما امکان می دهد عناصر قابل استفاده مجدد برای ویژگی های صفحه پویا مانند ویدجت های تب، لغزنده های تصویر و منوهای کشویی را در طراحی سایت ایجاد کنید. به جای ایجاد یک منوی کشویی با لیست های نامحدود است.
در سایت اصلی طراحی سایت شما می توانید نمونه های عملی زیادی پیدا کنید، اما توضیح بسیار کمی برای اینکه چرا این مفید است. اگر کمی کمی گیج شده باشید، این راهنمای کامل از نکات و پیش بینی ها برای آینده را بررسی کنید. در حال حاضر، استفاده از کامپیوننت در پروژه های طراحی سایت واقعی کمی زود است. اما این ممکن است در چند سال تغییر کند. به همین دلیل است که من فکر می کنم همه توسعه دهندگان وب حداقل باید خود را با اجزای وب آشنا کنند تا آماده شوند تا از آنها استفاده کنند.

پلیمر در طراحی سایت

هنگامی که شما با وب کامپیوننت آشنا هستید، ممکن است بخواهید یک کتابخانه مانند پلیمر برای کمک به شروع کار در طراحی سایت خود داشته باشید. این پروژه توسط گوگل هدایت می شود و این ابتکار منبع باز برای ایجاد طراحی سایت های استاندارد شده است. اگر شما در حال کار با آی پی هستید این کتابخانه فقط باعث پیشرفت در طراحی سایت توسعه می شود. شما می توانید عناصر از پیش ساخته شده برای جاسازی ویژگی هایی مانند فیلم ها است.
لغزنده ها و حتی ویدجت های گوگل مپ در طراحی سایت دریافت کنید هدف پلیمرها در طراحی سایت هدف پلیمر مدولاسیون است. به همین دلیل است که شما حتی می توانید ویدجت های خود را بر اساس ای پی آی در طراحی سایت ایجاد کنید. به این ترتیب شما می توانید ویدجت های متعدد را به همان صفحه بدون نوشتن همان بلوک کد در طراحی سایت اضافه کنید. پلیمر باید با اجزای وب همراه باشد و این دو تکنولوژی به طرز چشمگیری تغییر می کند که ما چگونه طراحی سایت ها را مدولاسیون می کنیم.

ای ام پی در طراحی سایت

گوگل همیشه در تلاش است تا تجربه کاربر را بهبود بخشد و طراحی سایت را بسیار ساده تر کند. پروژه سریع صفحات موبایل و یا برای کوتاه به گوگل اجازه می دهد هر صفحه وب را به یک قالب استاندارد در دستگاه های تلفن همراه ساده تبدیل کند که صفحه خاصی را برای خواندن در طراحی سایت فراهم می کند. شما فقط کمی کد را در صفحه خود اضافه کنید و بقیه را به گوگل بگذارید. اگر طراحی سایت شما ای ام پی بهینه سازی شده باشد.
سریعتر تصاویر قبل از آپگرید فیلم ها بارگیری می شود و تجربه خواندن را ساده تر می کند، بنابراین بیشتر شبیه یک برنامه بومی در طراحی سایت است با استفاده از کاربران تلفن همراه هر ساله این تکنولوژی ارزش دیدن دارد. این کار برای طراحی سایت های فوق العاده تعاملی کار نمی کند، بلکه برای وبلاگ ها و روزنامه ها، فناوری ای ام پی ممکن است فقط باعث افزایش سرعت مصرف اینترنت تلفن همراه در طراحی سایت شود.

اتوماسیون کلیدی در طراحی سایت

اتوماسیون کلیدی برای کاهش نیروی کار و پروژه های ساختمانی در زمان رکورد طراحی سایت است. با یک دونده کاری مانند ، بسیار آسان تر است تا کارهای آزار دهنده را به صورت خودکار انجام دهید تا بتوانید بر آنچه که بهترین کار را در طراحی سایت انجام می دهید متمرکز شوید: ایجاد طراحی سایت عالی می توانید ساس خود را در سی اس اس کامپایل کنید، قالب ها یا مرورگر ها را به کد خود اضافه کنید و صفحات خودکار بازخوانی را پس از تغییر در کد در طراحی سایت ایجاد کنید.
این می تواند بسیار بیشتر از این کار انجام دهد و این راهنما یک مکان عالی برای شروع در طراحی سایت است. جی اس به تازگی تایپ اسکریپت را به عنوان زبان اسکریپت مورد نظر خود پذیرفته است. این باعث می شود که تی اس حتی جذاب تر باشد زیرا می تواند زمان نوشتن اسکریپت های اولیه برای طراحی سایت و پروژه های طراحی اپلیکیشن زاویه ای دقیق را ذخیره کند. تایپ اسکریپت در واقع یک زبان جدید نیست.

تایپ اسکریپت در طراحی سایت

بلکه یک سوپر جاوا اسکریپت است بنابراین اگر شما قبلا جی اس را می دانید، پس از آن شما می توانید زمان یادگیری تی اس را در طراحی سایت داشته باشید. این می تواند به شما کمک کند تا با نحو کار کنید اما بدون انتخاب از کامپایلر های مختلف اگر شما به دنبال مرحله بعدی جاوا اسکریپت و تبلیغات اینترنتی هستید، باید به تایپ اسکریپت بپردازید. من تضمین می کنم نا امید نخواهید شد و هنگامی که شما در جریان کار در طراحی سایت استفاده می کنید.
می توانید قوی ترین ابزار اسکریپت در زرادخانه خود شوید اگر از تبلیغات وب جی ال و گرافیک وب پیروی کرده باشید، باید درباره تری جی اس در طراحی سایت بدانید. این موتور موتور قدرتمند مبتنی بر است که شما می توانید برای گرافیک وب استفاده کنید. من اعتراف میکنم که تعداد بسیار کمی از طراحی سایت ها واقعا نیاز به گرافیک دو بعدی یا سه بعدی دارند. اما این موارد در حال رشد هستند و این به راحتی یکی از بهترین کتابخانه های جاوا اسکریپت است.

تری جی اس در طراحی سایت

که می توانید برای ایجاد عناصر بوم و نمودار های داده در طراحی سایت استفاده کنید. پلت فرم ها در طراحی سایت با یک پلت فرم ظرف مانند داکر می توانید محیط مجازی کامل و طراحی سایت های خود را به راحتی به سرورهای مختلف انتقال دهید. در مورد این برنامه بسیار زیاد است و شما باید این پست را چک کنید اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در طراحی سایت هستید. اما داکر یکی از چندین سیستم عامل است.
که واقعا می تواند کل چرخه توسعه شما را در طراحی سایت تهران تغییر دهد. ظروف مجازی شده دارای محیط کامل برای انتقال پرونده ها از یک سرور به سرور می باشند. اگر شما در سمت آی تی هستید، داکر یک تکنولوژی لازم است. این فقط در حال رشد است و بسیاری از راهنماهای بسیار جذاب آنلاین برای کمک به شما برای شروع طراحی سایت وجود دارد.

چارچوب یونی در طراحی سایت

این در واقع تنها آیتم در لیست من است که به شدت برای طراحی سایت ساخته نشده است. اما توسعهدهندگان وب را هدف قرار می دهد که مایل به ایجاد برنامه های بومی با تکنولوژی هستند. یونیک یک چارچوب منبع آزاد برای توسعه برنامه های تلفن همراه بومی برای دستگاه های آی او اس و اندروید در طراحی سایت است. هر کدام از برنامه ها در کد های طراحی سایت نوشته شده است، بنابراین شما می توانید برنامه های خود را در جاوا اسکریپت بسازید.
اما نتیجه نهایی به نظر می رسد مانند یک نرم افزار موبایل جاوا در طراحی سایت است توسعه دهندگان وب به ندرت می خواهند به برنامه نویسی برنامه بومی حرکت دهند بنابراین یونیک یک جایگزین با ارزش است. این خیلی زود است که بگویم اگر این کار را برای برنامه نویسان طراحی وب سایت ایجاد کند که برنامه نویسان بومی است. اما این در حال حاضر در است و تا کنون یونیک حمایت زیادی از جامعه در طراحی سایت دریافت کرده است.

ابزارها در طراحی سایت

من سالها طرفدار بوده ام و چارچوب بنیاد آن یک ابزار فوق العاده در طراحی سایت قدرتمند است در آخرین نسخه آنها چارچوب وب را از بنیاد ایمیل ها تقسیم می کنند که در حال حاضر دارای اتوماسیون و الگو برای توسعه ایمیل در طراحی سایت است. و حتی بهتر است جدید برای ایجاد انیمیشن وب در پرواز است. شما می توانید انیمیشن ها را با ابزار وب آنلاین در طراحی سایت ایجاد کنید و شامل کتابخانه با هر پروژه بنیادی شوید.
تمام ابزارهای منبع باز از آن در طراحی سایت فوق العاده هستند و تیم آنها دائما در حال پیشرفت با ارزش است. به علاوه بسیاری از ابزارها می توانند به مراتب فراتر از سطح مبتدی مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین حتی اگر این کیت استارتی نامیده شود، این واقعا مجموعه ای از ابزارهای مفید برای شروع یک پروژه طراحی وب سایت جدید بدون در نظر گرفتن سطح تجربه است. اهمیت استفاده از متاتگ و اهمیت آن در طراحی سایت که از جمله جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد را نیز مطالعه نمایید.