تفاوت طراحی سایت برای مخاطبان محلی و جهانی در چیست

تفاوت طراحی سایت برای مخاطبان محلی و جهانی در چیست

تفاوت طراحی سایت برای مخاطبان محلی و جهانی در چیست


تفاوت طراحی سایت برای مخاطبان محلی و جهانی در چیست
امروزه طراحی سایت یکی از اصلی ترین روش ها برای معرفی کسب و کار و یافتن مشتری های بلقوه است و برای همگام شدن با تکنولوژی، داشتن یک طراحی سایت بروز و موفق بیش از هرچیز در دنیای پیشرفته ی امروز اهمیت می یابد دانستن این مطلب که طراحی سایت خود را برای کاربر جهانی آماده می کنید یا کاربر محلی از جهت کاربرد مطالب، طراحی مناسب و رساندن صحیح پیام اهمیت ویژه ای می یابد.

عواملی که در طراحی سایت کاربرد محلی و جهانی تفاوت ایجاد می کند به شرح زیر می باشد:

• هاستینگ قوی داشته باشید: در این مطلب قصد بر این نیست تا ویژگی های یک هاستیگ خوب را بیان کنیم اما توجه کنید انتخاب یک سرور مناسب نتنها از نظر ترافیک و منابع سرور بلکه ازنظر فاصله نیز حائز اهمیت است اگر میخواهید مخاطبان جهانی را به طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن خود جلب کنید باید هاستیگ قوی برای خود تهیه کنید که بتواند ترافیک بالایی را پشتیبانی کند.
• رنگ ها : برای استفاده از رنگ ها در طراحی سایت مخصوصا اگر مخاطبانی در سطح جهانی دارید باید به مفهوم هر رنگ در آن منطقه توجه کنید برای مثال کشور خودمان را در نظر بگیرید که سفید در آن رنگ صلح و نشانه پاکیزگی ست همین رنگ در کشور هند نشانه عزا و غم است پس تفاوت ها را فراموش نکنید.
• تصاویر: با استفاده از تصاویر می توانید طراحی سایت تهران خود را جذاب تر کنید برای مثال اگر طراحی سایت جنبه محلی دارد می توانید از عکس های همان منطقه استفاده کرده و حس همراهی و هماهنگی را در مخاطبان خود افزایش دهید.
• نوشته های تبلیغاتی : در طراحی وب سایت برای افرادی که مخاطبان خارجی دارند قوانین خاصی وجود دارد که برای نوشتن متن ها رعایت می شود برای مثال به یاد داشته باشید که نوشته ها هرگز حالت محاوره ای به خود نمی گیرند همچنین بر روی سایت حتما از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید از گزینه های ساده استفاده کنید و اگر قرار است کاربرفرمی پر کند مسیر پر کردن آن را ساده طراحی کنید و قسمتی برای دیدن نمونه فرم صحیح در نظر بگیرید.
• در نوشتن جملات تبلیغاتی برای مخاطبان محلی می توانید نوشته ها را شخصی تر کنید و ازجملات محاوره ای استفاده کنید و می توانید به موقعیت محلی خود نیز اشاره کنید.

سخن پایانی

در طراحی سایت حتما به کاربرانی که قرار است از آن استفاده کنند توجه کنید و نیاز های آنان را در نظر بگیرید اگر مخاطبان محلی دارید ویژگی هایی که سبب توجه بیشتر کاربران می شود در طراحی سایت خود لحاظ کنید. به خاطر داشته باشید با طراحی سایت برای مخاطبان جهانی از شانس بهتری برای جذب مخاطب برخوردار هستید و احتمال جلب گروه های بیشتری را به طراحی سایت خود فراهم می کنید . بررسی ویزگی های طراحی سایت که از جدید ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد را نیز مطالعه نمایید.