با اسکیما و کاربرد آن در طراحی سایت آشنا شویم

با اسکیما و کاربرد آن در طراحی سایت آشنا شویم

با اسکیما و کاربرد آن در طراحی سایت آشنا شویم


با اسکیما و کاربرد آن در طراحی سایت آشنا شویم
روشی که پس از طراحی سایت برای شناساندن آن به موتور های جستجوگر استفاده می شود، اسکیما نام دارد در حقیقت با کمک اسکیما اطلاعاتی در مورد محتوا و هدف طراحی سایت در اختیار موتورهای جستجوگر قرار می گیرد تا بتوانند داده های سایت را سریع تر تجزیه و تحلیل کنند. آشنایی با عناصر کاربردی در طراحی سایت از جمله جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد که مطالعه آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

علت توسعه ی اسکیما

وظیفه ی اصلی اکسیما، استاندارد سازی زبان نشانه گذاری است به گونه ای که موتور های جستجوگر آنها را درک کنند و موارد مهم مربوط به یک صفحه را دریابند در این روش اطلاعات مفید و ارزشمندی در کنار نتایج طراحی سایت یا طراحی اپلیکیشن شما به نمایش در می آید و باعث می شود شانس کلیک خوردن سایت تا 30 درصد افزایش یابد .

آیا همه ی طراحی سایت ها می توانند از اکسیما استفاده کنند ؟

کدهای اکسیما به روش اچ تی ام ال 5 نوشته می شود پس اگر سایت شما با کد های اکسیما هماهنگی داشته باشند، می توانید در طراحی سایت خود از این روش نشانه گذاری استفاده کنید این کد ها نیز مانند سایر کد ها در محتوای طراحی وب سایت قرار می گیرند و به جهت سهولت یافتن برای موتورهای جستجوگر مستقیما در اچ تی ام ال جای گذاری می شود به خاطر داشته باشید.
طراحی سایت تهران شما در هر زمینه ای که باشد، می توانید ازروش نشانه گذاری اکسیما برای توسعه ی آن استفاده کنید طراحی سایت های خبری و آموزشی و علمی و. . . هر کدام کد های مخصوص به خود را دارند که به این منظور بهینه سازی شده اند و شما می توانید با استفاده از این کد ها اطلاعات جانبی را در اختیار گوگل قرار دهید.

رابطه ی مهم اکسیما و سئوی طراحی سایت

اکسیما باعث می شود گوگل یا موتور های جستجوگر مطالب و محتوای سایت را بهتر درک کنند سئو نیز چنین چیزی را دنبال می کند از این رو می توان گفت فعالیت اکسیما در جهت بهبود سئوی طراحی سایت محسوب می شود فقط نکته ای که در این میان وجود دارد این است که اکسیما باعث بهتر ایندکس شدن صفحات می گردد و تاثیر مستقیمی روی رنکیگ شما نمی گذارد.
شاید استفاده از روش نشانه گذاری اکسیما رنک بالایی برای طراحی سایت شما به ارمغان نیاورد ولی رنک بهتری را برای سایت شما به وجود می اورد و در حقیقت باعث می شود طراحی سایت شما دیده شود و احتمال کلیک بر روی آن افزایش یابد از انجا که این روش نشانه گذاری توسط گوگل پذیرفته شده به هیچ وجه به عنوان سئوی کلاه سیاه محسوب نمی شود و کاملا قانونی در نظر گرفته می شود.