گرافیک و طراحی لوگو در طراحی سایت

گرافیک و طراحی لوگو در طراحی سایت

گرافیک و طراحی لوگو در طراحی سایت


گرافیک و طراحی لوگو در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تهران دنبال یک روند است که سالها در طراحی سایت اتفاق افتاده است. هات میل، یاهو، گوگل و تقریبا هر شرکت بزرگ اینترنتی، لوگوها و نام تجاری طراحی سایت خود را مدرن کرده است. واقعیت این است که آنها همه این کارها را تقریبا به همان شیوه انجام دادند، با نوعی بدون سرصفحه، از افرادی که احساس هویت جدیدشان را ندارند، احساسات شخصیتی را نقض می کنند. اگر شرکت واقعا جدید مرسوم، مد روز آنها آن را میخ، اما آن را باعث می شود من کمی غم انگیزدر طراحی سایت و طراحی وب سایت است. من نمی توانم بگویم دقیقا اشتباه است، اما من نظریه ای در مورد این که آیا این روند از آن آمده است، وجود دارد. شرکت هایی که بعدها راه اندازی شدند، به طور کامل به سهامداران و هیئت مدیره در طراحی سایت می پردازند. به نظر می رسد سرمایه گذاران به نظر می رسد که شرکت ها را با یک تصویر پایدار، بالغ و حتی خسته کننده ترجیح می دهند. در جایی که ارزش آنها یک بار در توانایی آنها برای به چالش کشیدن وضعیت موجود بود، آنها اکنون بر حفظ ارزش بازار خود و افزایش آن با سرعت معقول تر تمرکز می کنند. بخشی از این تغییر یک تغییر در نام تجاری طراحی سایت است. آیا این چیز بدی است اگر برای روزهای قدیم اینترنت طول بکشد، احتمالا به نظر میرسد. اگر شما در این شرکت سرمایه گذاری کرده اید، این احتمالا با شماست. تئوری جایگزین این است که نام تجاری طراحی سایت جدید به نظر می رسد مانند نام تجاری جدید برای شروع جدید است، که به طور پیوسته به نام تجاری طراحی سایت به دنبال شرکت های بزرگ حرکت می کند. این واقعا می تواند تلاش به ماندن در روند. و اگر چنین است، اگر شرکت طراحی سایت واقعا جدید من فقط نمی دانم چه باید بگویم. آنها آن را میخندند، اما من را کمی غمگین می کند.

ایجاد لوگو در طراحی سایت

روندهای ماه او، چیزی شبیه به هم دارند شما احتمالا همه این ایده ها را قبل از این دیدید، شاید فقط کمی در طراحی سایت متفاوت به نظر برسید. طراحان به پس زمینه های تاریک، هدر ها و کارت های بزرگ برای تشویق تعامل باز می گردند و کاربران را به محتوای صفحه نمایش علاقه مند می کنند. در این ماه، در روند طراحی سایت سهمگین است زمینه های تاریک به نظر می رسد طراحان برای مدت زمان طولانی بر نور و سبک های سفید رنگ تمرکز کرده اند، اما دوران آن شروع به پایان است. پس زمینه های تیره باز هم به شیوه ای بزرگ تبدیل می شوند. پس زمینه های تیره یک فرصت طراحی سایت کاملا متفاوت از سفید است شاید این ایده ای باشد که آب و هوا سردتر می آید بسیاری از این زمینه های تاریک احساس خنکی دارند یا شاید این فقط یک تغییر است تا چیزی متفاوت را امتحان کنید. زمینه های تاریک یک فرصت طراحی سایت کاملا متفاوت از سفید است. در هر صورت، این یک روند است که باید برای مدتی باقی بماند. پس زمینه های تاریک را می توان با روش های مختلفی مورد استفاده قرار داد و هر فرصتی برای ایجاد طراحی سایت به طرق کاملا متفاوت ارائه می دهد. پس زمینه سیاه، پس زمینه یک پس زمینه سیاه و سفید ساده یک بوم گسترده ای را ایجاد می کند. از یک پس زمینه سیاه و سفید برای تنظیم تن برای عناصر متحرک و تایپوگرافی سفید تمیز استفاده می کند. با استفاده از آن طراحی سایت تیز و آسان است. خوشبختی پس زمینه تیره. از یک پس زمینه تیره با رنگ آبی استفاده می کند تا رنگ برند خود را برجسته کند و طراحی سایت های محصول روشن را برجسته کند. چه چیزی در مورد یک رنگ تیره خوب است که آن کمی نرمتر از پس زمینه سیاه و سفید تخت است.

طراحی پس زمینه در طراحی سایت

پس زمینه تیره رنگ پس زمینه در حالی که بسیاری از این روند تمرکز بر روی زمینه های تک رنگ در طراحی سایت، پوشش تصویر به همان اندازه موثر است. در اینجا پس زمینه تاریک فرصتی برای دیدار با مردانی است که موضوع طراحی سایت و طراحی وب سایت هستند اما اتاق را به عناصر ویژگی مانند متن، لوگو و دعوت به عمل فراهم می کند. های سنگین سفید در حالی که برخی از طراحان همه چیز را در زمینه های تاریک قرار می دهند، هنوز تعداد زیادی از رایج ترین فضای سفید در طراحی سایت وجود دارد. هدر های سنگین سفید، هرچند که تمام طرح های سفید را جایگزین می کنند. این روند با تقریبا نیمی از اولین صفحه نمایش، به دنبال عناصر دیگر با رنگ، تصاویر یا ویدئو در طراحی سایت بیشتر می شود. یک راه عالی برای ایجاد حداقل سبک و استفاده از تصاویر با ارزش بالا در همان زمان این یک روش عالی برای ایجاد حداقل سبک و استفاده همزمان از تصاویر در طراحی سایت با ارزش است. فضای سفید کار بسیار خوبی برای ایجاد یک تصور ساده و آسان است که اتاق را برای نام تجاری و پیام های کلیدی فراهم می کند، در حالی که چیزی کمی جذاب تر از نگاه اجمالی به نگاه اول است. این سبک طراحی باعث پیمایش می شود. بسیاری از این طرح ها صفحه را به گونه ای تقسیم می کنند که کاربران طراحی سایت یک هدر سفید سنگین و یک سطح از محتوای بعدی را در یک زمان می بینند. هر یک از مثال های زیر از این تکنیک به شیوه ای متفاوت در طراحی سایت استفاده می کند.
با استفاده از یک هدر سفید در طراحی سایت سنگین که حدود دو سوم از صفحه نمایش را با یک بلوک متن قابل توجهی قرار می دهد. مهم است که توجه داشته باشید استفاده از گرافیک برای اشاره به کاربران تا اطلاعات بالا. این هدایت کلید کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که بازدیدکنندگان طراحی سایت ابتدا به تگ و متن نگاه می کنند و سپس حرکت می کنند. صعود با استفاده از نیم صفحه ای از فضای سفید به شما می گوید که آنها با دو تماس به عمل بر اساس کدام بخش از مخاطبان شما از انجام می شود. در زیر یک ویدیو تمام صفحه طراحی سایت است که مدرسه را در عمل نشان می دهد. این یک راه سرگرم کننده برای گفتن داستان بدون استفاده از کاربران بسیار زیاد با اطلاعات بیش از حد در یک زمان است. صعود یک رویکرد دیگر با یک هدر طراحی سایت سفید سنگین به دنبال کاشی های تصویری در پس زمینه سفید می کند. هدر هنوز حاوی لوگو، ناوبری و بلوک متن است که نشان می دهد چرا کاربران به طراحی سایت آمده اند. بلوک متن در بالای صفحه بزرگ است و در اطراف آن مقدار زیادی دارد، به طوری که تمرکز آن در طراحی سایت آسان است.