کاراکتر های تاثیرگذار در رتبه بندی طراحی سایت

کاراکتر های تاثیرگذار در رتبه بندی طراحی سایت

کاراکتر های تاثیرگذار در رتبه بندی طراحی سایت


کاراکتر های تاثیرگذار در رتبه بندی طراحی سایت : امروزه از آن جایی که شبکه های اجتماعی به یکی از پر طرفدار ترین رسانه ها در میان کاربران تبدیل شده اند ، موتور های جستجوگر نیز یکی از ملاک های رتبه بندی نتایج خود را به آن ها اختصاص داده اند . در واقع منظور از شبکه های اجتماعی ، پلتفرم هایی می باشند که کاربران می توانند به صورت آنلاین در آن ها تجربیات ، علایق و نیاز های خود را به اشتراک بگذارند . اگر بخواهیم چند مورد از محبوب ترین شبکه های اجتماعی را برای شما کاربران عزیز نام ببریم می توانیم به شبکه هایی هم چون توییتر ، اینستاگرام ، لینکدین ، گوگل پلاس و لینکدین اشاره کینم . یکی از دلایل محبوبیت شبکه های اجتماعی امکان استفاده از آن ها به صورت رایگان می باشد .
بر اساس بیانیه ای که اخیرا از سوی شرکت قدرتمند گوگل منتشر شده است رسما به این موضوع اشاره نموده است که شبکه های اجتماعی و رتبه بندی طراحی سایت دارای ارتباطی مستقیم می باشند . فعالیت در رسانه های اجتماعی موجب افزایش ترافیک و افزایش بازدید کنندگان طراحی سایت شما خواهد شد . در واقع با منتشر نمودن مطلب وب سایت تان در شبکه های اجتماعی ، بینندگان بیشتری مطلب شما را مشاهده خواهند کرد و نهایتا میزان مشتریان شما رو به افزایش خواهد رفت .


نقش رسانه های اجتماعی :


•    رسانه های اجتماعی بستری کاربردی در جهت معرفی و ایجاد برند یا نام تجاری برای کسب و کار شما می باشند . در این راستا می توانید با منتشر نمودن لینک مقالات تان مخاطبین بسیاری را به طراحی سایت تان جذب نمایید .
•    در شبکه های اجتماعی این امکان برای شما وجود دارد تا اطلاعاتی کافی درباره محصولات و خدمات تان در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهید .
•    فعالیت در شبکه های اجتماعی تاثیری غیر مستقیم اما چشم گیر بر روی افزایش ترافیک وب سایت شما خواهد داشت .
•    فعالیت در رسانه های اجتماعی موجب برقرای ارتباطی نزدیک تر و عمیق تر میان شما و مشتریان تان خواهد شد که نهایتا افزایش درآمد را برای شما به همراه خواهد داشت .